2022-02-24, 20:58
Medlem
Googlade runt lite i sociala medier igen för att se om det är någon som pratat om det här. Men det är tyst. Det som är intressant är när andra profiler varit i Josef´s sits då snackas det minsann hejvilt.

Jag blir mer och mer övertygad om att det ligger en enorm rädsla bakom, varför ingen helt plötsligt vågar stå upp för sin åsikter gällande sexualbrott. Annars gastas det hejvilt i ena youtube-kanalen efter den andra.
Så vad är alla så rädda för med den här snubben egentligen? Han är ju en nolla på alla sätt

Kanske någon i hans närhet kan ge ett ordentligt svar eftersom vi vet ju alla att ni både läser och skriver i denna tråd

Varför är alla så rädda för Herr Sattrov? Kommer han skicka folk på personer som snackar? Kommer han att göra personens liv till ett helvete?
Citera
2022-02-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Googlade runt lite i sociala medier igen för att se om det är någon som pratat om det här. Men det är tyst. Det som är intressant är när andra profiler varit i Josef´s sits då snackas det minsann hejvilt.

Jag blir mer och mer övertygad om att det ligger en enorm rädsla bakom, varför ingen helt plötsligt vågar stå upp för sin åsikter gällande sexualbrott. Annars gastas det hejvilt i ena youtube-kanalen efter den andra.
Så vad är alla så rädda för med den här snubben egentligen? Han är ju en nolla på alla sätt

Kanske någon i hans närhet kan ge ett ordentligt svar eftersom vi vet ju alla att ni både läser och skriver i denna tråd

Varför är alla så rädda för Herr Sattrov? Kommer han skicka folk på personer som snackar? Kommer han att göra personens liv till ett helvete?

Det enkla svaret är att han är en nobody. Ingen utanför Sthlm över 30 har hört talas om den där mannen. Driver en tatueringsstudio med minimal lön och har ansiktstatueringar.

Hade aldrig hört talas om honom förrän han blev dömd.
Citera
2022-02-24, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autodidis
Det enkla svaret är att han är en nobody. Ingen utanför Sthlm över 30 har hört talas om den där mannen. Driver en tatueringsstudio med minimal lön och har ansiktstatueringar.

Hade aldrig hört talas om honom förrän han blev dömd.

Tyvärr är det svårt att undgå all affischering och reklam i vartenda hörn och medier, när det är dags för ytterligare en säsong av ex on the beach.
Hans polare eller vad man ska kalla de, är ju här inne och läser och skriver, då kan någon klargöra vad det är som är så skrämmande med den här nollan?
Citera
2022-02-25, 10:30
Medlem
josef har överklagat i sista sekund!
Citat:
2022-02-24
ÖVERKLAGANDE från Josef Sattarov genom advokat
Carla Pantzar av DOM 2022-02-03 (Domslutet för JOSEF
Natiq Sattarov).
Citera
2022-02-25, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ledningscentralen

Nu hoppas vi på det bästa.
Citera
2022-02-25, 15:23
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaitan666
Nu hoppas vi på det bästa.

Japp ett hårdare straff hoppas vi på.
Citera
2022-02-25, 16:42
Medlem
På vilken sida har vi fuppen?
Citera
2022-02-25, 17:00
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila

Också reflekterat över samma sak, och förstår inte heller varför alla skulle vara så rädda för honom. Människan verkar ju åtminstone inte vara helt tvärgalen, åtminstone framstår han ju inte alls som det i de videos han är med i tillsammans med sina influencerkompisar. Så jag fattar inte vad folk skulle vara så vansinnigt rädda för helt ärligt, och med tanke på vilka smågrejer folk brukar tapetsera sociala medier med normalt sett, så blir denna tystnad i sig rätt skrämmande.
Citera
2022-02-25, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Också reflekterat över samma sak, och förstår inte heller varför alla skulle vara så rädda för honom. Människan verkar ju åtminstone inte vara helt tvärgalen, åtminstone framstår han ju inte alls som det i de videos han är med i tillsammans med sina influencerkompisar. Så jag fattar inte vad folk skulle vara så vansinnigt rädda för helt ärligt, och med tanke på vilka smågrejer folk brukar tapetsera sociala medier med normalt sett, så blir denna tystnad i sig rätt skrämmande.
Nu följer jag inte influencers och Youtube-kanaler så jag vet inte vad som brukar hända där, men varför skulle folk vara rädda? Dom tycker kanske inte att det var våldtäkt, samtidigt som dom inte vill skratta öppet åt tjejen.
Citera
2022-02-25, 18:07
Medlem
Isopääs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
På vilken sida har vi fuppen?

Här hittar du den:
(FB) Känd influencer/tatuerare Josef Loco dömd i tingsrätt för våldtäkt
Citera
2022-02-25, 18:12
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Nu följer jag inte influencers och Youtube-kanaler så jag vet inte vad som brukar hända där, men varför skulle folk vara rädda? Dom tycker kanske inte att det var våldtäkt, samtidigt som dom inte vill skratta öppet åt tjejen.

Det är ju det jag också frågar mig i svaret till VilaVila.
Att det verkligen var en oaktsam våldtäkt hoppas jag dock att alla är eniga om.
Citera
2022-02-26, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ledningscentralen

Jag hoppas att han blir friad i hovrätten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in