2022-01-02, 15:45
Medlem
Till er alla som trodde på vårt ord och vågade investera, vill jag bara säga grattis!

Det enda ni kommer ångra är att ni inte köpte mer. 2022 kommer vara året då DEFI 3.0 börjar ta över världen och många många kan säkra sina liv + familjs liv.

/detta är inte financial advice. Jag visar endast vad jag tror på. (LÄS PÅ SJÄLV OCH FÖRSTÅ)

https://imgur.com/a/rE1Gs2s
Citera
2022-01-02, 15:48
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danskenitunnan
King stort tack. Går in med 20k ikväll!

Bara kul om vi är fler med på tåget kompis!

Citat:
Ursprungligen postat av Senorchilli
Till er alla som trodde på vårt ord och vågade investera, vill jag bara säga grattis!

Det enda ni kommer ångra är att ni inte köpte mer. 2022 kommer vara året då DEFI 3.0 börjar ta över världen och många många kan säkra sina liv + familjs liv.

/detta är inte financial advice. Jag visar endast vad jag tror på. (LÄS PÅ SJÄLV OCH FÖRSTÅ)

Jag håller med. Fin bild, önskar att jag hade råd att gå in med lika mycket
Citera
2022-01-02, 16:24
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murslevlar
Ja mcc börjar ta lite fart. Trevligt

Det är nu det händer, glöm inte bort mig sen bara

Den kommande veckan kommer vi se minst en 0a försvinna, det skulle inte förvåna mig om det blir två som ryker. Sitter med ett bankande hjärta och följer trafiken på blockkedjan. Nu bryr jag mig inte längre om vad folk skriver på Twitter, jag är övertygad.
Citera
2022-01-02, 17:10
Medlem
danskenitunnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Utnapishtim
Bara kul om vi är fler med på tåget kompis!

Så äntligen fixat. Äger nu närmare 32 Miljoner MCC. Låt oss hoppas!!

En fråga, för att komma åt coinsen måste man alltid gå in på pancakeswap för att se dom? Eller lagras dom på metamask walleten? Förstår du hur jag menar? Har ingen ledger en. På ingång.
Senast redigerad av danskenitunnan 2022-01-02 kl. 17:17.
Citera
2022-01-02, 18:30
Medlem
Citat:
Det är nu det händer, glöm inte bort mig sen bara

Den kommande veckan kommer vi se minst en 0a försvinna, det skulle inte förvåna mig om det blir två som ryker. Sitter med ett bankande hjärta och följer trafiken på blockkedjan. Nu bryr jag mig inte längre om vad folk skriver på Twitter, jag är övertygad.

Lovar att skicka dig lrc för upphittad crypto om den når nivån jag skrev
Citera
2022-01-02, 19:00
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murslevlar
Lovar att skicka dig lrc för upphittad crypto om den når nivån jag skrev

Känner att jag måste sätta mig in i LRC bara för det haha. Nu börjar USA vakna, $0.00006072 as we speak!
Citera
2022-01-03, 00:04
Medlem
-Utnapishtims avatar
Nu jävlar grabbar, nu börjar det. Jag vill bara gratulera, det lönar sig att vara öppensinnad ibland.
Citera
2022-01-03, 00:48
Medlem
Citat:
Nu jävlar grabbar, nu börjar det. Jag vill bara gratulera, det lönar sig att vara öppensinnad ibland.

Du verkar verkligen helt säker på det här.. Hur länge tänker du hålla? Hur många X räknar du med?
Citera
2022-01-03, 02:48
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monkeyboy
Du verkar verkligen helt säker på det här.. Hur länge tänker du hålla? Hur många X räknar du med?

Jag verkar ha fått en varning, vet inte om de misstänker mig för att vara en av skaparn eller något

Ja jag är säker, och det är för att jag tog mig tiden att verkligen sätta mig in i det här. Jag säljer 15% på 10x och sen håller jag i dessa ett tag.

SNÄLLA, ta inte det jag säger som något råd. Bara gör er research om projektet, kolla blockkedjan och följ utvecklingen inom DeFi. Kolla när jag skrev mitt första inlägg och se vad som har hänt med värdet på $MCC. Jag kan inte sova och jag tror ni förstår varför. Jag undrar hur Mr Senor mår just nu.
Citera
2022-01-03, 02:59
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Komiskt hur folk blir så hårda i brallan när dom ser nya shitcoins. Det kallas shit coins av en anledning.

Är du också hård i brallan nu? $MCC trendar nr 1 på Dextools ikväll
Citera
2022-01-03, 10:02
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senorchilli

Hur mår du just nu?
Citera
2022-01-03, 11:59
Medlem
danskenitunnans avatar
Fyllde på lite till 35 miljoner MCC nu!

När det gäller ledger ska man satsa på en Ledger Nano X? Är den Kompatibel att lagra MCC. Eller ska man köpa någon annan. Någon som har en synpunkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in