2022-01-02, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Utnapishtim
Gott nytt år min vän!

En liten uppdatering.

Jag har verkligen satt mig i projektet nu. Jag börjar förstå hur MCC är början på något revolutionerande inom krypto. DeFi 3.0 är här för att stanna mina vänner. Och vi som har gått in i MCC nu kommer att casha in stort.

Idag sålde jag alla mina investerade kryptovalutor och la allt på MCC (dock inte mina sparpengar). Det här är inget råd jag skulle ge någon, men gör er research och ni kommer att förstå varför.

Jag äger 50 000 000 $MCC nu.

God fortsättning!

Har en bra magkänsla här.
Deras telegram konto är väldigt aktivt och det är väldigt viktigt
Citera
2022-01-02, 10:56
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murslevlar
God fortsättning!

Har en bra magkänsla här.
Deras telegram konto är väldigt aktivt och det är väldigt viktigt

Om aktiva forum är vad som är viktigt när man väljer projekt så skall ni kolla XRP bottarna som härjar runt i sociala medier. Fattar inte ens hur dom fått till det...

Det är upp till var och en att reflektera över vilka fundamentala parametrar som är viktigt när man försöker hitta framtidens projekt...
Citera
2022-01-02, 11:02
Medlem
Går den upp till 0,00056$ skickar jag lite lrc som tack för hittat
Citera
2022-01-02, 11:59
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Går den upp till 0,00056$ skickar jag lite lrc som tack för hittat

Det hade varit jättekul eftersom Loopring är ett av de projekten jag älskar men som jag inte äger något i. Det är bara en fråga om NÄR priset går upp
Citera
2022-01-02, 12:35
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senorchilli
Har gjort samma sak och är helt övertygad att vi har hittat en guldgruva som kommer att explodera med en enorm kraft! Äger just nu ca 65m-$MCC!! NU KÖR VI!!!!!

Fan va kul, missade ditt inlägg igår. Är du också all in?

Jag har försökt vara självkritisk till mitt beslut men jag känner verkligen att jag tagit rätt val, det här kommer att explodera.
Citera
2022-01-02, 13:32
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Om aktiva forum är vad som är viktigt när man väljer projekt så skall ni kolla XRP bottarna som härjar runt i sociala medier. Fattar inte ens hur dom fått till det...

Det är upp till var och en att reflektera över vilka fundamentala parametrar som är viktigt när man försöker hitta framtidens projekt...

Har du köpt $MCC?
Citera
2022-01-02, 14:32
Medlem
danskenitunnans avatar
Det här såg intressant ut. Vill gå in. Har inte kört på swap sidor förut. Är det krångligt? Orkar någon göra en kort guide? Har en del binance coins som någon sa var det smidigaste sättet att använda för att köpa?
Citera
2022-01-02, 14:50
Medlem
Citat:
Det hade varit jättekul eftersom Loopring är ett av de projekten jag älskar men som jag inte äger något i. Det är bara en fråga om NÄR priset går upp

Väntar bara på ett stort och utlovat tillkännagivande från lrc för att den ska ta fart.
Har 38m mcc nu.
Citera
2022-01-02, 14:51
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danskenitunnan
Det här såg intressant ut. Vill gå in. Har inte kört på swap sidor förut. Är det krångligt? Orkar någon göra en kort guide? Har en del binance coins som någon sa var det smidigaste sättet att använda för att köpa?

1. Skaffa en MetaMask (Skriv ner seed-phrase på papper och tappa aldrig bort den).
2. Lägg in Binance Smart Chain i nätverk (Sök på youtube "how to connect MetaMask to Binance Smart Chain).
3. Köp/lägg in BNB från Binance/Kraken withdraw till din MetaMask (Se till att du är på BEP-20 nätverket).
4. Gå in på pancakeswap.finance (kontrollera att du är på rätt sida för att undvika phishing).
5. När du är inne på PancakeSwap, tryck på "Trade -> Exchange" -> tyck select token och klistra in "0xc146b7cdbaff065090077151d391f4c96aa09e0c" och lägg till token.
6. Sätt slippage på 12% (kugghjulet till höger om swap, annars går köpet inte igenom).
7. Köp och låt DeFi 3.0 göra allt jobb åt dig.
8. Lär dig hur en ledger fungerar och köp en.
9. Köp valfritt hus i valfritt land.
10. Dö lycklig.

Det här är inget finansiellt råd så klart
Citera
2022-01-02, 15:02
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Väntar bara på ett stort och utlovat tillkännagivande från lrc för att den ska ta fart.
Har 38m mcc nu.

Jag hoppas att dina LRC tar fart, men med 38 000 000 $MCC vill jag ändå tro att du kommer att lyckas oavsett vad.

MCC-communityt växer så att det knakar, vi är över 16.000 holders nu! Jag är glad över att du joinade, du och Senorchilli
Citera
2022-01-02, 15:23
Medlem
Citat:
Jag hoppas att dina LRC tar fart, men med 38 000 000 $MCC vill jag ändå tro att du kommer att lyckas oavsett vad.

MCC-communityt växer så att det knakar, vi är över 16.000 holders nu! Jag är glad över att du joinade, du och Senorchilli

Ja mcc börjar ta lite fart. Trevligt
Citera
2022-01-02, 15:43
Medlem
danskenitunnans avatar
Citat:
1. Skaffa en MetaMask (Skriv ner seed-phrase på papper och tappa aldrig bort den).
2. Lägg in Binance Smart Chain i nätverk (Sök på youtube "how to connect MetaMask to Binance Smart Chain).
3. Köp/lägg in BNB från Binance/Kraken withdraw till din MetaMask (Se till att du är på BEP-20 nätverket).
4. Gå in på pancakeswap.finance (kontrollera att du är på rätt sida för att undvika phishing).
5. När du är inne på PancakeSwap, tryck på "Trade -> Exchange" -> tyck select token och klistra in "0xc146b7cdbaff065090077151d391f4c96aa09e0c" och lägg till token.
6. Sätt slippage på 12% (kugghjulet till höger om swap, annars går köpet inte igenom).
7. Köp och låt DeFi 3.0 göra allt jobb åt dig.
8. Lär dig hur en ledger fungerar och köp en.
9. Köp valfritt hus i valfritt land.
10. Dö lycklig.

Det här är inget finansiellt råd så klart

King stort tack. Går in med 20k ikväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här