2021-12-29, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Synd bara att gas-fees är så jävla höga! Försökte byta Eth till MMC men det skulle gå på 99 dollar!!!!!

Därför rekommenderar jag att köpa på pancakeswap, lägre fees då det inte är på Ethereum nätverket! Men då måste du köpa bnb och skicka till din MetaMask tex
Citera
2021-12-29, 13:58
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Synd bara att gas-fees är så jävla höga! Försökte byta Eth till MMC men det skulle gå på 99 dollar!!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Senorchilli
Därför rekommenderar jag att köpa på pancakeswap, lägre fees då det inte är på Ethereum nätverket! Men då måste du köpa bnb och skicka till din MetaMask tex

Precis vad Señor säger
Citera
2021-12-29, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Utnapishtim
Fan va gött, kul att du är med! Ska bli intressant att se vad som händer på marknaden nu. Går mcc ner med minst 50% kommer jag att köpa mer.

Hur mycket köpte du för?

10k
Citera
2021-12-29, 20:15
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Går mcc ner med minst 50% kommer jag att köpa mer.
Du får det att låta som att det är något du hoppas på...
Citera
2021-12-30, 14:53
Medlem
Har mcc gjort en migration från en gammal version till en ny version av coinet?. Då är risken att en del människor känner sig lurade och kommer solka ner alla mcc forum med scam varningar. Ägde polka bridge (pbr) som råkade ut för samma öde efter en migration.
Citera
2021-12-30, 15:00
Medlem
fittslems avatar
Komiskt hur folk blir så hårda i brallan när dom ser nya shitcoins. Det kallas shit coins av en anledning.
Citera
2021-12-30, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Komiskt hur folk blir så hårda i brallan när dom ser nya shitcoins. Det kallas shit coins av en anledning.

Ja men dom kan växa väldigt mycket, behöver bara bli lite omtalade. Lyckades pricka shiba och loopring så alltid intressant med nya skit mynt. Lyckas den få spridning ökar värdet på ett sätt som aldrig etablerade mynt har möjlighet att göra.
Citera
2021-12-30, 22:58
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murslevlar
10k

Snyggt, jag utökade mitt innehav idag innan uppgången på +20%.

Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Du får det att låta som att det är något du hoppas på...

Hoppas och hoppas men en dipp kan vara kul, så länge det vänder så klart

Citat:
Har mcc gjort en migration från en gammal version till en ny version av coinet?. Då är risken att en del människor känner sig lurade och kommer solka ner alla mcc forum med scam varningar. Ägde polka bridge (pbr) som råkade ut för samma öde efter en migration.

Så som jag förstått det så fanns någon bugg i den gamla, det är därför man kan hitta MCC (old) som bara var aktiv i någon månad. När den kukade ur så trodde många att det var en scam men sedan visade sig att alla som ägde den fick sina pengar tillbaka. MCC visade sig vara legit!

Citat:
Ursprungligen postat av fittslem

Ja men jag var inte jätteseriös när jag kallade MMC för shit coin. Meme coins är shit coins. Om man har en någorlunda förståelse för teknologin är det knte svårt att se potentialen i ett coins så som MMC.

Citat:
Ja men dom kan växa väldigt mycket, behöver bara bli lite omtalade. Lyckades pricka shiba och loopring så alltid intressant med nya skit mynt. Lyckas den få spridning ökar värdet på ett sätt som aldrig etablerade mynt har möjlighet att göra.

Exakt!
Citera
2021-12-30, 23:01
Medlem
-Utnapishtims avatar
Hallå gubbar, jag vill bara säga att jag tycker det är skitkul att fler har hakat på. Vi är inte ensamma, antalet holders har gått upp och när hela marknaden varit röd har vi gått +20% idag. Som jag alltid säger när det gäller krypto... Även om jag skulle torska hela mitt innehav är jag jävligt glad över att ha varit med och bidragit till teknologins framfart.

Det här är framtiden mina vänner, de som inte ser det är blinda!

2022 kommer att vara ett bra år att äga MMC.
Senast redigerad av -Utnapishtim 2021-12-30 kl. 23:05.
Citera
2021-12-31, 13:36
Medlem
Gott nytt år holders
Citera
2022-01-02, 03:14
Medlem
-Utnapishtims avatar
Citat:
Gott nytt år holders
Gott nytt år min vän!

En liten uppdatering.

Jag har verkligen satt mig i projektet nu. Jag börjar förstå hur MCC är början på något revolutionerande inom krypto. DeFi 3.0 är här för att stanna mina vänner. Och vi som har gått in i MCC nu kommer att casha in stort.

Idag sålde jag alla mina investerade kryptovalutor och la allt på MCC (dock inte mina sparpengar). Det här är inget råd jag skulle ge någon, men gör er research och ni kommer att förstå varför.

Jag äger 50 000 000 $MCC nu.
Senast redigerad av -Utnapishtim 2022-01-02 kl. 03:17. Anledning: Glömde gratta tillbaka
Citera
2022-01-02, 03:41
Medlem
Citat:
Gott nytt år min vän!

En liten uppdatering.

Jag har verkligen satt mig i projektet nu. Jag börjar förstå hur MCC är början på något revolutionerande inom krypto. DeFi 3.0 är här för att stanna mina vänner. Och vi som har gått in i MCC nu kommer att casha in stort.

Idag sålde jag alla mina investerade kryptovalutor och la allt på MCC (dock inte mina sparpengar). Det här är inget råd jag skulle ge någon, men gör er research och ni kommer att förstå varför.

Jag äger 50 000 000 $MCC nu.

Har gjort samma sak och är helt övertygad att vi har hittat en guldgruva som kommer att explodera med en enorm kraft! Äger just nu ca 65m-$MCC!! NU KÖR VI!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in