2021-12-26, 00:38
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whamy
Och? Vart vill du komma med två meter ordbajs?
Var det för mycket för dig att ta in i jordnöten? Jag ska rita en teckning med streckgubbar nästa gång.
Citera
2021-12-26, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Var det för mycket för dig att ta in i jordnöten? Jag ska rita en teckning med streckgubbar nästa gång.
Vad vill du ha sagt då?

Om du påstår att det inte är organiserat så är det ju inget att skriva om. Sedan är det jävligt konstigt att du tror att polisen är där för att massa sd röstsedlar skulle slängas och sedan säger du att det inte är organiserat. Hur får du ihop något av vad du dillar om?

Du är oerhört inkonsekvent
Senast redigerad av whamy 2021-12-26 kl. 00:47.
Citera
2021-12-26, 00:46
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Vad vill du ha sagt då?
Jag skrev det i flera inlägg och citerade dig så att du skulle veta vad jag vill ha sagt. Jag förstår nu att det var som att försöka lära en apa att spela schack så jag ska använda ett mer lättbegripligt språk som du förstår: i d i o t.

Jag använde väl inte för många bokstäver? I så fall ber jag om ursäkt att jag lägger ribban för högt för dig.
Citera
2021-12-26, 00:48
Medlem
Citat:
Jag skrev det i flera inlägg och citerade dig så att du skulle veta vad jag vill ha sagt. Jag förstår nu att det var som att försöka lära en apa att spela schack så jag ska använda ett språk som du förstår: i d i o t.

Jag använde väl inte för många bokstäver? I så fall ber jag om ursäkt att jag lägger ribban för högt för dig.
Jag tycker du bara kommer med personangrepp och verkar vara svårt sjuk. Vad du egentligen vill har jag svårt att se.
Citera
2021-12-26, 00:51
Medlem
Citat:
Jag skrev det i flera inlägg och citerade dig så att du skulle veta vad jag vill ha sagt. Jag förstår nu att det var som att försöka lära en apa att spela schack så jag ska använda ett mer lättbegripligt språk som du förstår: i d i o t.

Ja, du kan hålla på med personangrepp men det gör dig bara till någon man inte bryr sig om. Du har ju inte kommit med något.
Citera
2021-12-26, 00:57
Medlem
Citat:
Kom igen själv. Hitler fick soppatorsk 1945, det har dock inte hindrat honom från att vara ett återvinningsbart spöke gång på gång så fort billiga politiska poänger finns att vinna. Jag har gett exempel på olika röstsvinerier och dessa underkänner du med att påpeka årtalet (!). Finns det något som tyder på att tid automatiskt får politiker att mogna rent mentalt?

Speciellt sossarna har brunsmetat oppositionen så länge att det inte är ett dugg konstigt om vissa av dem fått för sig att de står över de de demokratiska spelreglerna. Du får nog skärpa dig ett hekto om du ska övertyga i denna fråga.

Ja, de har brunsmetat. Tough shit! Att lägga fram sporadiska händelser (av samma natur) i ett försök att skapa en tydlig koppling är missvisande, men visar också på en väldigt stor offerkofta.
Citera
2021-12-26, 01:02
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Jag tycker du bara kommer med personangrepp och verkar vara svårt sjuk. Vad du egentligen vill har jag svårt att se.
Jag känner på mig att du inte är tillräckligt kompetent för att ställa medicinska diagnoser så jag låter det passera. Att tänka och diskutera politik är dock tyvärr inte riktigt din grej. För övrigt börjar det här bölandet om ”personangrepp” hacka på tomgång nu, det är väl helt uppenbart att jag inte kan ta dig på allvar?

Att du har svårt för att ta till dig skriven text är uppenbart. Pilla dig i röven, lukta på fingret och skratta åt ditt lustiga upptåg. Lägg sedan ut klippet på Youtube så fyller du ett syfte för dina medmänniskor, även en apa klarar det. Som debattör är du tyvärr fullständigt undermålig och jag förstår verkligen inte varför du återkommer gång på gång för att bevisa det?
Citera
2021-12-26, 01:05
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Ja, de har brunsmetat. Tough shit! Att lägga fram sporadiska händelser (av samma natur) i ett försök att skapa en tydlig koppling är missvisande, men visar också på en väldigt stor offerkofta.
Och där kom nästa auto-argument, offerkoftan.

Tough shit är att du tror dig vara en stor tänkare. Kan du verkligen inte bättre än att rapa upp samma trötta skit som tusentals papegojor tjattrat om innan dig?
Citera
2021-12-26, 01:05
Medlem
smalt-juiceglass avatar
Man skyddar sig mot rysk manipulation såklart. Tänk ett resultat på 51% till MP. Ett års styre av en sådan regering och Sverige är kaputt. Enkelt för ryssen att invadera då. Putin skulle ses som en frälsare.
Citera
2021-12-26, 01:08
Medlem
harrylimes avatar
Om man har haft polisbevakning i röstlokalerna och sedan i den första rösträkningen som brukar ge tillfälle att byta ut röstsedlarna i buntar om cirka 200 stycken, som det förmodligen gjordes sist
då flera stycken blev hemskickade för att de, enligt uppgift från ansvarig där inte gjorde rätt,
om det berodde på att de hade stora väskor med sig vid bordet sades inte, då polisen har bevakat
röstning och rösträkning nästa gång så kan det alltså inte ha fuskats hur valresultatet än blir,
det vill man försäkra sig om, så ingen kan spekulera om riktigheten av valet, ingenting görs utan beräkning.
Citera
2021-12-26, 01:11
Medlem
Citat:
Jag känner på mig att du inte är tillräckligt kompetent för att ställa medicinska diagnoser så jag låter det passera. Att tänka och diskutera politik är dock tyvärr inte riktigt din grej. För övrigt börjar det här bölandet om ”personangrepp” hacka på tomgång nu, det är väl helt uppenbart att jag inte kan ta dig på allvar?

Att du har svårt för att ta till dig skriven text är uppenbart. Pilla dig i röven, lukta på fingret och skratta åt ditt lustiga upptåg. Lägg sedan ut klippet på Youtube så fyller du ett syfte för dina medmänniskor, även en apa klarar det. Som debattör är du tyvärr fullständigt undermålig och jag förstår verkligen inte varför du återkommer gång på gång för att bevisa det?
När du inte når fram med vad du vill ha sagt förutom massa personangrepp så tycker jag du är fullkomligt värdelös på att nå ut med ditt budskap som "debattör". Du vet att enbart inkompetenta debattörer använder sig av personangrepp. Argumentationsfelen haglar från dig.

Och du är riktigt sjuk. Paranoid så det smäller om det.
Senast redigerad av whamy 2021-12-26 kl. 01:14.
Citera
2021-12-26, 01:16
Medlem
Citat:
Och där kom nästa auto-argument, offerkoftan.

Tough shit är att du tror dig vara en stor tänkare. Kan du verkligen inte bättre än att rapa upp samma trötta skit som tusentals papegojor tjattrat om innan dig?

Ja, vad annars? Efterblivna? Outbildade? Någonstans brister det.
Du visade ett par exempel som inte dög, sen kom jag med ett för dig passande ord offerkofta. Och vips, som en djävla Maud Olofsson är samtalsämnet något annat.
Svenska mediestrateger borde använda dig som ett case, du kommer tjäna storkovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in