• 1
  • 2
2021-12-24, 07:39
Bannlyst
Vill tillönska alla Moderatorer som jobbar i princip gratis för yttrandefriheten en fantastisk jul och ett gott nytt år!

Från oss alla till er alla.
Kuken stårrrr.
Citera
2021-12-24, 07:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
vadå i princip? får de betalt?

Tror icke det. De får betalt bara i creds att vara mods. Det är åtminstone vad som sagts utåt. De kanske får en massa pengar.
Citera
2021-12-24, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tror icke det. De får betalt bara i creds att vara mods. Det är åtminstone vad som sagts utåt. De kanske får en massa pengar.
En julklapp brukar vara kutym? Iaf enligt säkra källor.

Borde väl du veta Zaedrews?
Citera
2021-12-24, 08:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
En julklapp brukar vara kutym? Iaf enligt säkra källor.

Borde väl du veta Zaedrews?

Jo men har du Swishat då? Numret står ju på alla sidor. Det är väl en julklapp mer värd. Även om det nu är oklart vem pengarna går till. Mods verkar ju jobba gratis.
Citera
2021-12-24, 08:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men har du Swishat då? Numret står ju på alla sidor. Det är väl en julklapp mer värd. Även om det nu är oklart vem pengarna går till. Mods verkar ju jobba gratis.
Jag har swishat! Men som du säger så är väl en donation mer till för sajten, servrar, bandbredd, mm.

Tanken med denna tråd var väl att visa någon form av uppskattning för allt arbete som faktiskt görs.
Citera
2021-12-24, 08:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Jag har swishat! Men som du säger så är väl en donation mer till för sajten, servrar, bandbredd, mm.

Tanken med denna tråd var väl att visa någon form av uppskattning för allt arbete som faktiskt görs.

En bra tanke och bra gjort! Vi vet alla att makten dvs AB, SVT och Gud vet vad vill ju helst av allt att sådana här ställen förbjuds. Där folk utifrån vissa kriterier ska kunna säga vad de egentligen tycker ska förbjudas. Sossarna tillsatte tom en minister för just det syftet. Vi har således inte så lång tid på oss innan lagen kommer förbjuda en att skriva om det inte är ok enligt sossarna.
Senast redigerad av Zaedrews 2021-12-24 kl. 08:18.
Citera
2021-12-24, 08:18
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Vill tillönska alla Moderatorer som jobbar i princip gratis för yttrandefriheten en fantastisk jul och ett gott nytt år!

Kuken stårrrr.

Tusen tack!

Gud Jul du med!
Citera
2021-12-24, 08:27
Administrator
admin5s avatar
Citat:

Kuken stårrrr.

Inte oss admins?

admin5
Citera
2021-12-24, 08:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Inte oss admins?

admin5
Haha jag borde sett den komma! Men ja, god jul även till Admins givetvis!
Citera
2021-12-24, 08:41
Medlem
hippilis avatar
God jul till alla Moderatorer, admins och andra!
Citera
2021-12-24, 08:44
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Haha jag borde sett den komma! Men ja, god jul även till Admins givetvis!

Det tackar jag för och passar på att önska dig och alla andra användare en riktigt God Jul!

admin5
Citera
2021-12-24, 09:29
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Det tackar jag för och passar på att önska dig och alla andra användare en riktigt God Jul!

admin5

Allierar mig med TS och låter min balle stå för dig och dina anställda på moderatorskontoret i New York. Men inte på ett sexuellt sätt.

Goder juler!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in