Citat:
Ursprungligen postat av
eoku
I listan Övriga ämnen är väl trådarna som har flest läsare just nu högst upp, av alla trådar som är startade för högst en vecka sedan. Men jag tycker att det istället borde vara trådar som är startade för högst ett dygn sedan där.
Och sen en lista för trådar startade för mer än ett dygn sedan, en för mer än en vecka sedan, en för mer än en månad sedan, en för mer än tre månader sedan, en för mer än ett halvår sedan och en för mer än ett år sedan. Och kanske även en för mer än 10 år sedan.
Och Nyheter borde vara en enda lista och innehålla trådar som Flashback tycker borde få mer uppmärksamhet/läsare.
Den sista meningen är jag tveksam till om det är en så bra idé. En viktig del av Flashbacks tanke är att forumet skall vara åsiktsneutralt och att var och en istället själv beslutar om vad denna finner viktigt eller ej. Att någon/några moderatorer beslutar om vad de anser är extra vilktigt och därför borde få mer uppmärksamhet och fler läsare skulle riskera att förändra den tanken.
Dessutom tror jag det kommer bli ett jäkla liv om vilka trådar och ämnen som väljs ut. Och förmodligen med all rätt dessutom med tanke på att vad som är vilktigt och borde ges extra uppmärksamhet trots allt är en subjektiv bedömning.