2022-01-21, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Oavsett om bilden är gammal eller ny så är budskapet tydligt

" Mina 🌹🌹🌹🌹🌹 koppla själv "
Ja budskapet e tydligt
Citera
2022-01-21, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortenskonung
Ja budskapet e tydligt
kan någon säga budskapet förstår riktigt inte
Citera
2022-01-21, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
kan någon säga budskapet förstår riktigt inte

Att nya Östberga och Märsta kör ihop, och troligtvis att Märsta är inblandade i sangars död
Citera
2022-01-21, 22:37
Medlem
Citat:
Att nya Östberga och Märsta kör ihop, och troligtvis att Märsta är inblandade i sangars död
jo det kopplade jag men ros emojis har det någon betydelse? tex dom från deras sida i kriget som har gått bort?
Citera
2022-01-22, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
jo det kopplade jag men ros emojis har det någon betydelse? tex dom från deras sida i kriget som har gått bort?

Ingen aning
Citera
2022-01-22, 21:47
Medlem
Hade gamla Östberga behandlat sina egna med respekt och inte vart pengakåta hade dem funnits kvar som stora spelare i sthlm idag.
Citera
2022-01-23, 12:41
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Hade gamla Östberga behandlat sina egna med respekt och inte vart pengakåta hade dem funnits kvar som stora spelare i sthlm idag.

ALLT handlar ju om pengar
Citera
2022-01-24, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa

Är inte i princip allt de här Randjars fel för han kände att han kunde leka ball mot Hemen och bossa runt han och till slut klippa han bara sådär.
Citera
2022-01-24, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortenskonung
Gammal bild han sitter danyar
Dainar släpptes den 30/12, dom är nere i Irak där Agrin håller dig borta.
Citera
2022-01-26, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Är inte i princip allt de här Randjars fel för han kände att han kunde leka ball mot Hemen och bossa runt han och till slut klippa han bara sådär.

Om jag förstått det rätt handlar allting från början om att Rebaz hade en kokain lur som Herman övertog efter Rebaz död.

Sen fulade sig Herman och delade inte vinsten som han skulle. Där började hela storyn.
Citera
2022-01-26, 10:37
Medlem
Citat:
Om jag förstått det rätt handlar allting från början om att Rebaz hade en kokain lur som Herman övertog efter Rebaz död.

Sen fulade sig Herman och delade inte vinsten som han skulle. Där började hela storyn.

Ja hörde att Randjar trodde på lyx och förväntade sig pengar från det när Herman driftats sönder medans Randjar suttit i fängelset osen när han kom ut förväntade han sig att Herman skulle ge han majoriteten av paran. Sen som payback började de där spelet me Hemen där Randjar till slut fick Hemen dödad och då börja kriget och gamla Östbergas nedgång
Citera
2022-01-29, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Ja hörde att Randjar trodde på lyx och förväntade sig pengar från det när Herman driftats sönder medans Randjar suttit i fängelset osen när han kom ut förväntade han sig att Herman skulle ge han majoriteten av paran. Sen som payback började de där spelet me Hemen där Randjar till slut fick Hemen dödad och då börja kriget och gamla Östbergas nedgång

Driftat sönder och Driftat sönder... Herman har aldrig gjort några pengar att prata om. Men det är en annan diskussion

Ja att kräva en del av vinsten när Herman fått ha ansvaret/stulit rebaz becknarlur är ju kanske inte så konstigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in