Citat:
Ursprungligen postat av
MMM100
Jo No shit att han är en av dem eller i alla fall någon kopplad till dem, kanske någon av de yngre? Släpp Gamla Östberga de finns inte kvar nästan de alla är på Nya Östberga och säg vad ni vill men tro mig H och hans grabbar driftar ordentligt mke
Haha nej jag kan lova dig att jag inte är kopplad till dom. Men jag känner folk som har koll, plus att jag läst en enorm mängd fupar angående kriminella i Stockholm.
Du däremot MMM100 verkar ha dålig koll på saker och ting och det har kommit fram i flertalet trådar.
Du har en del koll men andra saker är du helt ute och cyklar på.
Jag skiter I både nya och gamla Östberga, verkar vara smuts hela högen, men av fup så framgår det att Herman inte tjänar enorma summor pengar. Han kanske gör det, men det står iaf tydligt för alla som läser fupen att hans grabbar och han gör småpengar vid det tillfället iaf.
Men vi får se hur allt det här slutar helt enkelt.
Klart är iallafall att ingen egentligen styr Östberga i nuläget för ingen vistas där öppet och polisen skrev tydligt i artikeln att det råder lugn i Östberga just nu och att de ska förhindra att det byggs upp ett nytt nätverk där