Citat:
Ursprungligen postat av
bynbarn1633
vem va det som högg m då?
Det hände om jag minns rätt i början av 2019 när alla i MMW va ute alltså M, F, H, K, T, D, och A och de bråkade me Kiela och hans vänner alltså Randjars springrisar. I Årstabron pratar Randjar om de i telefon me någon från Älvsjö om hur Årsta barnen skulle köra mot hans yngre med kallar men Abdul hann läsa hela grejen. Det var i alla fall så att M becknade i Öst och att Kiela och dem såg honom och ruskade han, du tog han fram en tabbe och började skjuta i luften och då blev de alla skit rädda och sprang. Sen istället om jag hört rätt goa en guzz från Östberga honom till en lägenhet där de butchade skiten ur honom. De fick betala typ 50 - 100 lax något till M för de efter d löste sig (H tvingade dem). Ganska invecklad och konstig konflikt där med tanke på att de alla var väldigt nära innan de här hände. När jag själv var yngre hängde jag mycket i Årsta och Östberga med mina kusiner och M och dem var ofta me Kiela och grabbarna i båda trakterna. Juste Årsta grabbarna minns jag också under den här tiden pressade skiten ur Feroz och hans grabbar så att de inte vågade lägga sig i.