2022-01-05, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Kan med säkerhet säga att även Mikahil Akgun från Årsta är en del av Hermans sida eller i alla fall umgås mycket med dem under tiden han är ute. Vet också han skrev mycket brev med Drazen och Herman när de alla satt inne. Tyresö skulle inte lägga sig i något sånt här de lever dröm livet, de har inga konflikter alls och tjänar bra pga det dessutom är många där tajta me Mikhail och Habib Akgun från Årsta som är med Hermans sida. Kan tolkas som onödig information men tänker att de kan ge en bättre uppfattning om vilka some med vilka här

Tyresö har för övrigt visst konflikter. Dom var ytterst inblandade i café sirap grejen med tanke på att en av deras äldre dog i garaget på Östermalm. Sen kanske dom står utanför den här konflikten, det skulle vara rätt smart också troligtvis. Det är en ort med bara lallare, sen kan dom säkert göra pengar men de inga killers där direkt.

Okej så Årsta och Östberga är tighta nu? Låter ju rätt vettigt. Östberga och Årsta borde vara ett och samma nätverk med tanke på den extrema närheten mellan orterna
Citera
2022-01-05, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heeej2021
Man kan sitta i sis tills man är 21 tror jag. Rätta mig om jag har fel
Bara om du dömdes innan du fyllde 18
Citera
2022-01-05, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
person 4?

Citat:
Fifty sitter i sis, @dam sitter i sis, R sitter i fängelse. När dom har kommit ut så tror jag kriget startar på nytt om ingen dör undertiden. @dam har hört att han är väldigt hetsig av folk som har suttit me han

Nope en av @dams närmaste vänner har själv sagt till mig att killen gått under jorden och att man inte sett eller hört från honom sen ett tag innan Nicho dog
Citera
2022-01-05, 14:30
Medlem
Citat:
Mike har blivit huggen i röven av Herman men ändå så hänger dom med varandra😂

Det var inte Herman det var Kiela och hans gäng när de goa honom efter han sköt mot dem.
Citera
2022-01-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Tyresö har för övrigt visst konflikter. Dom var ytterst inblandade i café sirap grejen med tanke på att en av deras äldre dog i garaget på Östermalm. Sen kanske dom står utanför den här konflikten, det skulle vara rätt smart också troligtvis. Det är en ort med bara lallare, sen kan dom säkert göra pengar men de inga killers där direkt.

Okej så Årsta och Östberga är tighta nu? Låter ju rätt vettigt. Östberga och Årsta borde vara ett och samma nätverk med tanke på den extrema närheten mellan orterna

Nej jag vet de är ju ganska många där i Tyresö kanske 20 stycken äldre eller något med de becknar ju som sagt bara inga torpeder direkt. Såg någon Tunz kille från Tyresö har börjar tappa och släppa musik också.
Citera
2022-01-05, 15:15
Medlem
Citat:
Det var inte Herman det var Kiela och hans gäng när de goa honom efter han sköt mot dem.
när skedde detta?
Citera
2022-01-05, 15:15
Medlem
Citat:
när skedde detta?
vem va det som högg m då?
Citera
2022-01-05, 15:34
Medlem
Citat:
vem va det som högg m då?

Det hände om jag minns rätt i början av 2019 när alla i MMW va ute alltså M, F, H, K, T, D, och A och de bråkade me Kiela och hans vänner alltså Randjars springrisar. I Årstabron pratar Randjar om de i telefon me någon från Älvsjö om hur Årsta barnen skulle köra mot hans yngre med kallar men Abdul hann läsa hela grejen. Det var i alla fall så att M becknade i Öst och att Kiela och dem såg honom och ruskade han, du tog han fram en tabbe och började skjuta i luften och då blev de alla skit rädda och sprang. Sen istället om jag hört rätt goa en guzz från Östberga honom till en lägenhet där de butchade skiten ur honom. De fick betala typ 50 - 100 lax något till M för de efter d löste sig (H tvingade dem). Ganska invecklad och konstig konflikt där med tanke på att de alla var väldigt nära innan de här hände. När jag själv var yngre hängde jag mycket i Årsta och Östberga med mina kusiner och M och dem var ofta me Kiela och grabbarna i båda trakterna. Juste Årsta grabbarna minns jag också under den här tiden pressade skiten ur Feroz och hans grabbar så att de inte vågade lägga sig i.
Citera
2022-01-05, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten

Vilka andra konflikter har Tyresö? Och vem som dog i garaget var Tyresö äldre?

Och ja Östberga och Årsta har i princip alltid varit ett och samma för de flesta som bor där. På senare år var de ju lite hetsigt mellan Kiela och grabbarna och Mike och hans grabbar men de löste sig när Herman tog över eftersom de är bra vänner sedan länge. Har själv hört att Mike velat gå med i Östberga nätverket men att de inte tog in han för att han hade så mycket polis span. Men vet att när han va ute tidigare i år var han med dem hela tiden. Sen kommer ju han ut igen om några månader så vi får väl se vad som händer.
Citera
2022-01-05, 15:44
Medlem
En person blev skjuten till döds i ett hotell reception och fortfarande ingen gripen såhär två veckor senare?
Eller har jag missat något?
Citera
2022-01-05, 15:48
Medlem
Citat:
Nope en av @dams närmaste vänner har själv sagt till mig att killen gått under jorden och att man inte sett eller hört från honom sen ett tag innan Nicho dog
Jaha, för jag prata med min vän typ två dagar sen som sitter med han i samma sis
Citera
2022-01-05, 15:50
Medlem
Citat:
Hahahahaha när fan har han skjutit mot dom ta fram artikel om de snälla.
H tog mike ut till skogen och högg han i röven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in