2025-05-15, 18:50
Avstängd
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Bara av att ha läst dem första typ 20 SMSen tycker jag det är jättetydligt att det är Sabrina som skriver? Svårt att förklara, men är som en svartsjuk fjortis som på ett väldigt uppenbart sätt försöker få uppmärksamhet från en kille hon är kär i.
Är ju bara kolla hur frekvent namnet Sabrina nämns, hur kunde han inte misstänka henne direkt? Minns från dokumentären att jag inte kunde låta bli att bli lite frustrerad på Felix pga hans passivitet. Sen är det självklart omöjligt för mig att sätta mig in i situationen, och alla är olika, osv osv osv
Du glömmer en sak. Det här hände under Me too och han blev anklagad för våldtäkt av Sabrin till sin arbetsgivare och en massa andra.
Vilken man skulle inte bli livrädd för att någon skulle tro på lögnerna under Me too?

Hon heter Sabrin, inte Sabrina. Det fanns en serie som hette Sabrina tonårshäxan och visst är Sabrin en häxa också
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sabrin...A5rsh%C3%A4xan
Citera
2025-05-15, 18:56
Avstängd
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antabuskur
Det har nog med den nya dokumentären om My Marten som också hade en stalker. Av samma anledning jag är inne här haha
Tror inte det har med dokumentären om My Martens att göra för sökningarna ökade mycket i april.
16 april var det 656. Nu i går den 14 maj 613 och det ökade snabbt i början av månaden.

Något är på gång men tystnadskulturen dom har i Skellefteå är välkänd. Hoppas någon vill tala om vad som pågår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in