• 2
  • 3
2022-01-03, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Men du är ju ett rysstroll. Hur ska det gå för dig då?

Hoppas du förstår min poäng med att man intr bara kan kalla meningsmotatåndare för rysstroll och vilja avrätta dom på rent arbiträra grunder. In fact, det du säger känns för mig som ett direkt hot mot Sveriges demokrati.

Jag fattar din poäng, men du har inte för en sekund tänkt över vad jag faktiskt säjer.
Citera
2022-01-03, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltborjamedmej
Jag fattar din poäng, men du har inte för en sekund tänkt över vad jag faktiskt säjer.

Det är nog du som inte tänkt igenom vad du säger...

Rysstroll är inte ett stort nog problem för att vända ut och in på Sveriges principer.

För att inte tala ol att alla gör det... Kina har troll. EU har troll. Israel har troll. Turkiet har troll.

Skulle inte förvåna mig om Sverige har köpta troll som sitter på forum pch sprider statlig dynga.
Citera
2022-01-03, 06:33
Bannlyst
Instämmer. 1974 dömdes Jan Guillou för spioneri, varför fick han inte dödsstraff för?
Citera
2022-02-26, 22:41
Medlem
Citat:
Hoppas du förstår min poäng med att man intr bara kan kalla meningsmotatåndare för rysstroll och vilja avrätta dom på rent arbiträra grunder. In fact, det du säger känns för mig som ett direkt hot mot Sveriges demokrati.

Nu menar jag inte meningsmotståndare igen, utan straff som riktigt känns av, för faktiska saker som spioneri och spridande och skapande av falsk information för främmande makt som ryssland eller kina eller iran vilken den än är. Så just nu tycker jag min ide bättre än nånsin!
Citera
2022-02-27, 01:07
Citat:
Nej, inte för åsikter, bara för spioneri och spridande av falsk fakta.

Vem ska bestämma vad som är "falsk fakta"?
Citera
2022-02-27, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Det är bisarrt att tro att någon som spionerar på Sverige åt ryssen, är höjden av en landsförrädare.

Kan bara på rak arm nämna flera som t. ex. Reinfeldt, Sahlin, Löfvén och diverse journalister vars handlingar spillt svenskt blod genom att plocka hit horder av araber, muslimer, negrer och andra skitfolk som försämrat levnadsstandarden avsevärt mycket mer än vad en rysk invasion någonsin hade gjort.
Man kan börja där. En rysk spion ligger extremt långt ner på listan i jämförelse.

För övrigt jävligt kass trådstart. Du postar i fel delforum, har usel svenska och orkade bara gör någon kort mening som inte precis öppnar upp för någon vidare diskussion. Så lite mer får du anstränga dig om du vill ha en bra diskussion.

Du har så rätt så. Hur det kommer sig att tex Reinfeldt går på fri fot i detta nu, är skandalöst.
Minimum borde varit livstid fängelse.
Citera
2022-02-27, 02:37
Medlem
Citat:
Det är nog du som inte tänkt igenom vad du säger...

Rysstroll är inte ett stort nog problem för att vända ut och in på Sveriges principer.

För att inte tala ol att alla gör det... Kina har troll. EU har troll. Israel har troll. Turkiet har troll.

Skulle inte förvåna mig om Sverige har köpta troll som sitter på forum pch sprider statlig dynga.

Sozzarna har mängder med troll som förtalar meningsmotståndarna och sprider desinformation.
Citera
2022-02-27, 11:13
Medlem
Citat:
1975 avskaffades dödsstraffet för spioneri och landsförräderi även i krigstid. Borde det återinföras? Ryssland för ett lågintensivt krig mot Sverige i form av olika provokationshandlingar med mera, så borde vi ha en lag igen som tillåter att vi avrättar rysstroll som ladsförädare och spioner, för dom är en del av det lågintensiva krig Putin för mot oss.
Så alla politiker från 1975 tills idag ska avrättas för landsförräderi?
Citera
2022-02-27, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corrosion
Vem ska bestämma vad som är "falsk fakta"?

Alla med eventuellt sunt förnuft till domstolar. Om du undrar vad jag menar med kampanjer byggda på falsk fakta så till exempel dom islamistiska hetsgrupperna mot soc i olika kommuner där dom påstår att deras barn kidnappas för att göras till kristna.
Citera
2025-10-09, 22:55
Medlem
Med alla goda krafter som bidragit till tråden: Tack! Sen till idioter som bidragit till tråden, tack för insyn i er sjuka värld! Som sagt landsförrädare borde inte ha en chans att finnas, på alla sätt, om dom som så understödjer hamas-terrorister eller tycker ryssland har rätt att invadera Ukraina, till alla dom;: tumme ner och hoppas på förintelse av dom som stödjer mörkrets krafter!
Citera
2025-10-10, 08:27
Medlem
r0mantic0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Det är bisarrt att tro att någon som spionerar på Sverige åt ryssen, är höjden av en landsförrädare.

Kan bara på rak arm nämna flera som t. ex. Reinfeldt, Sahlin, Löfvén och diverse journalister vars handlingar spillt svenskt blod genom att plocka hit horder av araber, muslimer, negrer och andra skitfolk som försämrat levnadsstandarden avsevärt mycket mer än vad en rysk invasion någonsin hade gjort.
Man kan börja där. En rysk spion ligger extremt långt ner på listan i jämförelse.

För övrigt jävligt kass trådstart. Du postar i fel delforum, har usel svenska och orkade bara gör någon kort mening som inte precis öppnar upp för någon vidare diskussion. Så lite mer får du anstränga dig om du vill ha en bra diskussion.

Dette er faktisk helt rett. Dere har politikere som tilrettelegger for muslimsk kolonisering, skal man forsvare noe må man ha en fremtid å forsvare.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in