2021-12-20, 00:27
Om något ser konstigt ut så är det pga detta: Pregabalin, benso och fenibut... Nu mår jag illa, och när jag somnar så rycker armar och ben till. Somnar därför i sittande ställning. Bakom öronen håller öronsnibbarna på att ruttna. Lyrica och phenibut bildar helt säkert sår som fjällar på öronsnibbarna och mjällflagor bakom öronen.
Benson kan vi utesluta, det är inte den. Vad beror ryck på när man sover eller ska somna och vad beror problemet med öronen på?
Jag har ätit detta i ganska höger doser men inte lång tid. Jag läste på nätet vad gäller phenibut och det står att det inte finns antidot och att det kan vara farligt för njurar och lever i större doser. Samt att man kan få en psykos. Hallucinationer lär man ju märka. Det jag är rädd om är de inre organen.

Tre dagar: Ett rågat kryddmått pregabalin, ca 600 mg - kanske mer - och 5 till 10 gram phenibut per dygn. Benso på det men enligt vad Fass säger om högsta tillåtna dos. Lingon, 1 milligrams alprazolam gånger 3. Spydde lite, och fyllde på med NAC för att skydda organen. Hjälper det? Dricka vatten? Vitaminer? Vad mer kan jag göra?
Inga värktabletter, ingen alkohol. Bara det. Hur farligt är detta? Det står även att det kan orsaka eosinofili. Är det jag som nojar eller är det lugnt om jag slutar nu? Hur märker man en toxisk överdos?
Citera
2021-12-20, 00:56
Medlem
Har bara prövat Fluor fenibut som är många gånger starkare än vanlig fenibut och shit vilket gift asså haha. Det är ju frätande och överdosen på det var den värsta överdosen jag någonsin tagit shit vad dålig man blev

Hur länge har du tagit det där?

Det var ju inga extrema mängder iaf
Citera
2021-12-20, 02:02
Citat:
Ursprungligen postat av Befelhafvarn
Har bara prövat Fluor fenibut som är många gånger starkare än vanlig fenibut och shit vilket gift asså haha. Det är ju frätande och överdosen på det var den värsta överdosen jag någonsin tagit shit vad dålig man blev

Hur länge har du tagit det där?

Det var ju inga extrema mängder iaf
Jag är glad du säger inga extrema mängder. Då bör det gå vägen. Jag tycker dock inte att det är jättestor skillnad på Fluor-fenibut och den billiga varianten.

Imorgon är jag säkert bra. Det brukar inte bli något särskilt allvarligt med sånt här. Till sist läser man något som gör att man blir rädd och slutar. Ska gå över till bara benso, vilket är säkrast.

Ska dessutom logga ut användaren och stänga ner. Den börjar bli ganska smutsig.
Citera
2021-12-20, 09:58
Medlem
PellAlsings avatar
Min vän min vän. Trappa ner och gå av dessa doser så fort som du kan. Ryck när du ska somna är ingenting gentemot de mardrömmar du får när du kliver av phenibut. Mer verklighet än dröm. 10 gram phenibut är alltså 20x mer än rekommenderad dagsdos.
Citera
2021-12-20, 11:39
Medlem
Muppetys avatar
Har tagit som mest 18 g phenibut o hamnade i nått tillstånd mellan vaken o nedsövd, men det gick över efter nått dygn. Men 5-10 g dagligen är mycket. Ta helst inte mer än typ 2,5 mg.

Fjäll på öronsnibbarna har jag periodvis, o får smörja in de med Dactacort (finns receptfritt), o de blir bra på några dygn.

Jag har Lyrica o Iktorivil också, o min lever är det inget fel på, kollade senast för 2 veckor sen, bad läkaren kolla lever speciellt vid en allmän hälsoundersökning.

Vila ut, o ta inte mer phenibut förrän om 24 h. Lyrica o benso kan du fortsätta med i terapeutiska doser o för att inte få utsättningssyndrom. Ryckningar är vanligt med Lyrica o phenibut.

OBS! Jag är ingen läkare, utan talar bara från egen erfarenhet...
Citera
2021-12-20, 14:11
Yep, det är slut med detta nu. Blir inte mer än vid måhända något enskilt tillfälle. Om jag fått några skador eller ej får framtiden visa.
Det är inget jag i vart fall kan göra något åt mer än acceptera läget om det skulle vara så.
Citera
2021-12-21, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 30cmpappa
Yep, det är slut med detta nu. Blir inte mer än vid måhända något enskilt tillfälle. Om jag fått några skador eller ej får framtiden visa.
Det är inget jag i vart fall kan göra något åt mer än acceptera läget om det skulle vara så.
Du lär inte ha tagit skador alt. så lär dom läkas helt om du är frisk i övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in