2021-12-18, 22:13
Medlem
Tjoo undrar om det finns behov av en ny flugsvamp sida (möjligtvis annat namn) i sverige? har läst att förra exit scammat/ blivit nertagen.

mvh för lat finne för att göra lite research.
Citera
2021-12-18, 23:12
Medlem
Turist i tidens avatar
Det finns säkert ett behov både för köpare och säljare. Men eftersom det inte är lika säkert som man trodde i början är frågan snarare om modet finns där.
Citera
2021-12-19, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turist i tiden
Det finns säkert ett behov både för köpare och säljare. Men eftersom det inte är lika säkert som man trodde i början är frågan snarare om modet finns där.
Vilket sätt menar du säkert som man trodde? Som köpare eller för personen som hostar?
Citera
2021-12-19, 11:42
Medlem
Turist i tidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kalashnikov
Vilket sätt menar du säkert som man trodde? Som köpare eller för personen som hostar?
Båda. Ett tag verkade dom tro att kombinationen darknet+bitcoins gjorde dom oåtkomliga för polisen.
Citera
2021-12-19, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turist i tiden
Båda. Ett tag verkade dom tro att kombinationen darknet+bitcoins gjorde dom oåtkomliga för polisen.
Njaa som client behöver du endast neka att du fått något paket i posten och för teamet som hostar måste man göra lite money laundering osv. Bitcoin transaktioner är alltid spårbara i blockchain och har alltid varit. Så länge du har det i en wallet är det 100% safe men att casha ut är lite mer komplicerat men har mina metoder för det också.
Citera
2021-12-21, 22:25
Medlem
Robbadobbs avatar
Det finns en megatråd om detta i samma forumsdel.
Citera
2021-12-22, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Det finns en megatråd om detta i samma forumsdel.
Ojjdå den missade jag också haha första raderna jag läste var att dom exit scammat vilket flesta gör efter några månader. En regel med marketplaces på darknet ha ALLDRIG någon valuta inne på sidan mer en ett par timmar casha hellre ut eller köp nått då fast att det kommer en liten % på det. Någon som har länk till deras forum som ska finnas?
Senast redigerad av .kalashnikov 2021-12-22 kl. 01:49.
Citera
2021-12-22, 08:07
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kalashnikov
Ojjdå den missade jag också haha första raderna jag läste var att dom exit scammat vilket flesta gör efter några månader. En regel med marketplaces på darknet ha ALLDRIG någon valuta inne på sidan mer en ett par timmar casha hellre ut eller köp nått då fast att det kommer en liten % på det. Någon som har länk till deras forum som ska finnas?

Läs några sidor i den tråden så hittar du en länk. Eller googla luffaren så kommer du hitta en sida med massa länkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in