2021-12-20, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ryktena om Ken Rings nära förestående död är betydligt överdrivna!

Så han är bättre än han säger.
Citera
2021-12-20, 16:46
Medlem
mr.demons avatar
Enligt sitt insta så har shuno inte haft Covid. Vad var det för fel på honom då?
Citera
2021-12-20, 16:56
Medlem
XtraXs avatar
Saxat från hans instagram.

"Jag är ok, lägg ner spekulationerna…
God jul allihopa! Önskar er alla en fin tid nu och ta hand om er och era familjer. Det var en resa jag aldrig kommer glömma, men allt händer för en anledning. Ber nu att alla respekterar mig och min familj nu och slutar sprida rykten. Tacksam för det, jag är inte sjuk i Covid och jag är inte på intensiven. Jag är sjuk ja, men så enkelt dör jag inte. Tack för alla som visat mig stöd och kärlek, era ord värmer mig!! Vi ses nästa år!! Må bäst!! Nu ska jag mot Sverige och fira jul med min älskade familj…."

Han gick ju själv ut med att han ligger svårt sjuk i Corona på intensiven. Varför ljuga om en sån grej.
Senast redigerad av XtraX 2021-12-20 kl. 17:24.
Citera
2021-12-20, 17:09
Medlem
Tråkigt att han inte är sjuk eller döende. Sätta igång ett rykte och säga att man inte ska spekulera kring det. Begåvat! Nästan så att han gör att de svarta får ett dåligt renommé, nästan.

Dålig artist och dålig ”människa”.
Citera
2021-12-20, 17:19
Medlem
Alezandaars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Saxat från hans instagram.

"Jag är ok, lägg ner spekulationerna…
God jul allihopa! Önskar er alla en fin tid nu och ta hand om er och era familjer. Det var en resa jag aldrig kommer glömma, men allt händer för en anledning. Ber nu att alla respekterar mig och min familj nu och slutar sprida rykten. Tacksam för det, jag är inte sjuk i Covid och jag är inte på intensiven. Jag är sjuk ja, men så enkelt dör jag inte. Tack för alla som visat mig stöd och kärlek, era ord värmer mig!! Vi ses nästa år!! Må bäst!! Nu ska jag mot Sverige och fira jul med min älskade familj…."

Han gick ju själv ut med att han ligger i Corona på intensiven. Varför ljuga om en sån grej.

Ja självklart. Hade nån väntat sig nåt annat? Världens sämsta lögn av världens sämsta lögnare.
Citera
2021-12-20, 17:21
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Så han är bättre än han säger.

Sannolikt ja, att han är döende verkar inte stämma.
Citera
2021-12-20, 17:24
Medlem
Verkar som han fick lite panik va när det blossade upp Vilken pajas till människa!

I ett meddelande till Aftonbladet på fredagen uppgav Ken Ring att han drabbats av covid-19.

”Jag är döende på sjukhus. Jag ligger med corona på intensiven”.
Citera
2021-12-20, 17:24
Medlem
BoISarens avatar
https://www.expressen.se/noje/ken-ring-backar-jag-ar-inte-sjuk-i-covid/
Citera
2021-12-20, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FivePoundPeter
Hans tweet är från 13/12 och de senaste uppdateringarna kommer från släktingar där nere. Jag tycker att det låter som att det kan vara väldigt allvarligt. Hoppas att han klarar sig.

Jätteallvarligt va
Citera
2021-12-20, 17:33
Avslutad
13:e låg han på akuten, 15:e skrev han en lång text om sin mamma, 16:e var han i studion och spelade in musik och mådde jättebra och var jätteglad, 17:e var han döende på intensiven, 19;e kommenterar han inlägg på sin dotters instagram, 20:e är han frisk bredvid tomten eller åtminstone inte sjuk i covid.

Han och hans farbror är riktiga bluffmakare med andra ord Tyckte väl det såg märkligt ut. Satt han och rökte på när han flummade runt med dessa uppgifter på twitter, instagram och med kvällspressen?

Han kanske ville visa upp hur lätt det var att få snurr på sådana uppgifter och hur det överdramatiseras enligt honom, han verkar ju vara rätt så negativ mot sjukdomen och vaccinet med mera sedan tidigare. Kanske ville göra en grej av det.
Senast redigerad av Krimkoll 2021-12-20 kl. 17:36.
Citera
2021-12-20, 17:35
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
I ett meddelande till Aftonbladet på fredagen uppgav Ken Ring att han drabbats av covid-19.

”Jag är döende på sjukhus. Jag ligger med corona på intensiven”.

Haha jag är ledsen Ken, men jag tror inte AB falskt citerat dig här.
Citera
2021-12-20, 17:36
Medlem
08-55331000s avatar
Ken Ring backar: ”Jag är inte sjuk i covid”

https://www.expressen.se/noje/ken-ring-backar-jag-ar-inte-sjuk-i-covid/
Citat:
Rapparen Ken Ring sa tidigare i veckan till Aftonbladet att han var sjuk i covid-19 och att han vårdades på intensiven för det i Kenya.
Nu skriver rapparen själv på Instagram att det inte stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in