2021-12-18, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Är Ken en myttare, aha vad är det för dumheter han gjort sig skyldig till?

Han är väl dömd för olovlig körning och narkotikabrott och har i intervju erkänt skattefusk och misshandel och hot av rapparen Houman.
Citera
2021-12-18, 14:52
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Han är väl dömd för olovlig körning och narkotikabrott och har i intervju erkänt skattefusk och misshandel och hot av rapparen Houman.

Vilken jävla skurk, a då ljuger han säkert det går tamefan aldrig lita på mörkhyade.
Citera
2021-12-18, 14:53
Medlem
Hur illa däran är man då egentligen om man twittrar från intensiven
Citera
2021-12-18, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hur illa däran är man då egentligen om man twittrar från intensiven

Hans tweet är från 13/12 och de senaste uppdateringarna kommer från släktingar där nere. Jag tycker att det låter som att det kan vara väldigt allvarligt. Hoppas att han klarar sig.
Citera
2021-12-18, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Vilka kända antivaxxers är det som gjort avbön?

Finns väl en del exempel på drivande antivaxxers främst i usa dom varit lite ångerköpta straxt innan döden. Här i Sverige vet jag inte ens om det finns nån större profil för dårskapen. Men USA har ju lite fler invånare och därmed fler antivaxxers och större profiler. Blytung dumhet tycka ju vara det nya svarta i usa. Tänker alltid på filmen idiocracy när det handlar om USA. Känns som en dokumentär haha.
Citera
2021-12-18, 15:08
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Finns väl en del exempel på drivande antivaxxers främst i usa dom varit lite ångerköpta straxt innan döden. Här i Sverige vet jag inte ens om det finns nån större profil för dårskapen. Men USA har ju lite fler invånare och därmed fler antivaxxers och större profiler. Blytung dumhet tycka ju vara det nya svarta i usa. Tänker alltid på filmen idiocracy när det handlar om USA. Känns som en dokumentär haha.
Varje antivaxxer som är döende har naturligtvis ånger. Det exemplet, som antagligen är 100%-igt, kallas för konfirmeringasbias och är helt meningslöst. För det finns miljoner antivaxxers och om tre av dem dör så säger det statistiskt ingenting.
Citera
2021-12-18, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acid maria
Vid hiv så kan covidinfektionen utveckla ett allvarligare sjukdomsförlopp, är det fallet här?
Despite limited data, available information suggests current WHO recommended COVID-19 vaccines ( AstraZeneca/Oxford, Johnson and Johnson, Moderna, Pfizer/BionTech, Sinopharm and Sinovac) are safe for people living with HIV.14 juli 2021
https://www.who.int/news-room/questions-and-answers/item/coronavirus-disease-(covid-19)-covid-19-vaccines-and-people-living-with-hiv
Citera
2021-12-18, 15:13
Medlem
Jag ber för Ken iallafall.
Citera
2021-12-18, 15:15
Medlem
Äntligen straffar GUD de som hädar kungahuset.
Citera
2021-12-18, 15:16
Medlem
Cancerogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot

Ken har säkert slarvat med elektrolyterna.

Citera
2021-12-18, 15:20
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancerogen
Ken har säkert slarvat med elektrolyterna.

Hahaha! Ja, vem fan har inte det!

En annan klassiker är ju att säga att "min tro på *sätt in fantasivarelse eller påhitt X här* skyddar mig och det är hens vilja om jag ska överleva eller inte".
Citera
2021-12-18, 15:24
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korrupt.Sosse
Svarta kan inte ta upp D-vitamin via huden, hur svårt kan det vara att förstå.

Det kan de, men det är svårare när de är i ett solsvagt land som Sverige. Vit hud är en evolutionär adaption för att ta upp mer D-vitamin. Ken bor dock i Kenya och bör inte ha några problem med D-vitaminet så länge han håller sig ute i solen. Det är bara svarta i Sverige som behöver ta D-vitamintillskott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in