2021-12-19, 12:35
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Vilken drama queen han är Herr Ring!
Han är inte på något vis döende, att han skulle vara det har han fantiserat ihop helt själv!

Aftonbladet var inte sena att svälja hela betet.

Etablerad media liknar mer skvallertidningar numera.
Citera
2021-12-19, 12:41
Medlem
johnthedickholmess avatar
Något nytt om Mr Ken? Lever legenden? Lite trist om han går bort, tycker han kan vara lite småkul med sina icke-PK citat och tvivelaktiga rökvanor.
Citera
2021-12-19, 12:42
Medlem
knark-kungens avatar
Jag undrar om han fortfarande röker hasch nu när han ligger inne, eller han kanske har gått över till vape? Det skulle vara bra för honom.
Citera
2021-12-19, 12:43
Medlem
Haha det här är så löjligt. Så snubben "kämpar för livet" och ligger och Twittrar på IVA och samtalar med Aftonbladet Alltså, Aftonbladet mina vänner. Det är en vänstervriden propagandatidning som utgörs av en massa aktivister, inte journalister. Kens löjliga story passar deras agenda perfekt. Nu kan de dra upp ännu en dödsrubrik och få in en massa klick från den uppskrämda löjliga horden av idioter där ute.
Citera
2021-12-19, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Konstigt eller hur?
Han som antagligen har tagit några doser av vacciner för att kunna resa till Kenya.

Det är ju nästan som att vaccinerna inte fungerar.. eller han kanske bara behövde en fjärde dos för att dos ett till tre ska fungera. Vem vet.

Vaccin eller inte du kan hamna på intensiven endå. Denna man är fullvaccinerad men ligger döende endå. Visst reducerar det risken men vaccin men du kan hamna på sjukhus endå. https://svt.se/nyheter/lokalt/skane/eje-fick-covid-efter-julkonsert-trots-att-han-ar-dubbelvaccinerad
Citera
2021-12-19, 13:23
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Haha det här är så löjligt. Så snubben "kämpar för livet" och ligger och Twittrar på IVA och samtalar med Aftonbladet Alltså, Aftonbladet mina vänner. Det är en vänstervriden propagandatidning som utgörs av en massa aktivister, inte journalister. Kens löjliga story passar deras agenda perfekt. Nu kan de dra upp ännu en dödsrubrik och få in en massa klick från den uppskrämda löjliga horden av idioter där ute.

Och när Ken blivit frisk så kommer vi se hans ansikte i morgonsoffan där han förklarar hur nära döden han var och hur bra Nigerias vårdapparat är, också så kommer det att påpekas om hur viktigt det faktiskt är att man tar vaccin.... avslutningsvis så kommer han att få 4 minuter av de 12, där han kommer att få berätta om sin nya kommande låt.

Låt oss säga som det är - mannen representerar idiotin hos människan, vägrar vaccin och sen beger sig till ett jävla U-land dessutom.

Uppriktigt sagt; han förtjänar att ligga där och dö i plågor. (Om vi bortser allt det andra som denne filur har bidragit med under åren).
Citera
2021-12-19, 13:31
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Ligger mycket i det du skriver. Hur länge ska han ligga döende i Corona ? Tiden går. Har ingen direkt kunskap eller intresse i Ken Ring. Det ärdock allmänt sett tråkigt att någon är svårt sjuk men bryr mig inte som så.
Citera
2021-12-19, 13:35
Medlem
Han är inte döende.. asså en döende person twittrar förfan inte.
Är du döende så är du inkopplad till maskiner och kan inte ens andas på egenhand. Detta här är inte alls på den nivå som ni tagit det. En mancold, jag säger att jag är döende till anhöriga när jag är täppt i näsan och rosslig i halsen. Män uttrycker sig såhär. Ni kvinnor på tråden har tagit en mans röst och förknippat det som att Ken dejtar Liemannen. så är icke fallet.
Citera
2021-12-19, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Aftonbladet var inte sena att svälja hela betet.

Etablerad media liknar mer skvallertidningar numera.

Det kan lika gärna ha varit ett samarbete med Aftonbladet.
Var det inte samma blaska som var först med Mattias Karlssons (påstådda) covid-inläggning också.
Citera
2021-12-19, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Han är inte döende.. asså en döende person twittrar förfan inte.
Är du döende så är du inkopplad till maskiner och kan inte ens andas på egenhand. Detta här är inte alls på den nivå som ni tagit det. En mancold, jag säger att jag är döende till anhöriga när jag är täppt i näsan och rosslig i halsen. Män uttrycker sig såhär. Ni kvinnor på tråden har tagit en mans röst och förknippat det som att Ken dejtar Liemannen. så är icke fallet.

?? Så om man inte kopplas in med slangar och skit så kan man inte dö av en infektionssjukdom? De flesta av de som dött av corona i Sverige har inte fått någon intensivvård.
Citera
2021-12-19, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
?? Så om man inte kopplas in med slangar och skit så kan man inte dö av en infektionssjukdom? De flesta av de som dött av corona i Sverige har inte fått någon intensivvård.

Så man twittrar och tar en bild på sig själv och skriver jag är döende?
Citera
2021-12-19, 13:59
Medlem
Tråden kryllar alltså fortfarande om trams att man inte kan twittra för att man är riktigt sjuk.

Som sagt allt hopp om mänskligheten och idioter i Sverige är förlorat. Inte konstigt att landet går åt helvete!
Sök hjälp snälla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in