2021-12-19, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Vad är hans BMI? Är han överviktig?
Ja. Läser man hans Instagram inlägg så kämpar han mot övervikt, droger och alkohol. Säkerligen stress också. Så en sund människa skulle jag inte vilja klassa honom som.

Lägg där också till troligtvis d vitamin brist då han är mulatt och bor i Sverige.
Citera
2021-12-19, 07:57
Medlem
KungPungPats avatar
Konstigt eller hur?
Han som antagligen har tagit några doser av vacciner för att kunna resa till Kenya.

Det är ju nästan som att vaccinerna inte fungerar.. eller han kanske bara behövde en fjärde dos för att dos ett till tre ska fungera. Vem vet.
Citera
2021-12-19, 08:07
Medlem
irishrages avatar
Ken Ring? Vi har det bättre utan honom och alla andra kriminella. Det måste finnas brottsoffermedan han lever lyxliv i Kenya och förmodligen lyfter kulturbidrag från Sverige.
Citera
2021-12-19, 08:14
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Konstigt eller hur?
Han som antagligen har tagit några doser av vacciner för att kunna resa till Kenya.

Det är ju nästan som att vaccinerna inte fungerar.. eller han kanske bara behövde en fjärde dos för att dos ett till tre ska fungera. Vem vet.

PCR-test funkar också för att beviljas inresa.
Citera
2021-12-19, 08:23
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Är han död än? Jag menar det finns en gräns för det här ligga i döende. Om personen inte dör så blir det inte lika intressant längre.

Tar bort lite av det nästa gång också. Någon säger sig ligga inför döden och det var typ bara Ken Ring-ligga inför döden.
Precis. Man up och dö för fan om du är så sjuk Ken!

Ni kan väl väcka mig när han meckat sin sista holk.
Citera
2021-12-19, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Ken Ring? Vi har det bättre utan honom och alla andra kriminella. Det måste finnas brottsoffermedan han lever lyxliv i Kenya och förmodligen lyfter kulturbidrag från Sverige.
Jag tvekar på att Ken, 40+ med flera barn och fru fortfarande är kriminell, att han skulle leva på bidrag när han dragit in pengar på sin musik i 20 år känns också rätt så otroligt.
Citera
2021-12-19, 08:28
Medlem
gato12s avatar
Ken var ju ute på sociala medier och hånade vaccinet "som inte ens läkarna vet vad det innehåller".

https://twitter.com/hazbulldinho/status/1471921587624497154/photo/1
Citera
2021-12-19, 08:42
Medlem
Imnshos avatar
Ken har nog bara en mansförkylning. Jag vet av egen erfarenhet att man då känner sig som döende.

Man up Ken! Flexa ringmuskeln så är du nog snart på benen igen och kan anmoda stormtrupperna mot Kungliga slottet!
Citera
2021-12-19, 09:06
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Det blir nog en rätt lång lista om vi ska börja räkna på vad som gått upp i de venerna.

Ja, är nog lättare att säga vad som INTE flyter där
Citera
2021-12-19, 09:15
Medlem
Madgetts avatar
Skönt att han har tid att svara på Hans Shimodas meddelande på instagram när han är döendes.
Citera
2021-12-19, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
5000 döda med covid sedan starten på pandemin på en befolkning av 54 miljoner

8% vaccinerade

Mycket, mycket bättre än Sverige

Japp, Ken var förutseende nog att välja Afrika för att få den bästa vården
Citera
2021-12-19, 09:32
Medlem