2023-04-20, 12:50
Medlem
Och så är herr baronen misstänkt för grovt skattebrott, åtal väcktes för ca en månad sedan.
Citera
2023-04-20, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Intressant, tack! Ansvarsförsäkring? Knappast. Skulle nog säga att herr baronen inte uppfyller iaf tre av punkterna. Någon som hört av sig till brabyggare.se?

Någon borde skicka ett mail till varenda byggförmedlingstjänst med en länk till den här tråden. Märkligt att han verkar ha klarat sig från svarta listan?
Citera
2023-04-21, 07:51
Medlem
Jag har haft så stor behållning i denna tråd att jag faktiskt mejlade Brabyggare och refererade hit
Citera
2023-04-21, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyBatty
Jag har haft så stor behållning i denna tråd att jag faktiskt mejlade Brabyggare och refererade hit
Bra initiativ för att skydda ovetande eventuella kunder! Btw, mer material är på väg från tingsrätten…
Citera
2023-04-21, 11:43
Medlem
Citat:
Bra initiativ för att skydda ovetande eventuella kunder! Btw, mer material är på väg från tingsrätten…

Väntar med spänning på nästa rapport från dig!
Citera
2023-04-21, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klippanvast
Väntar med spänning på nästa rapport från dig!
Fortfarande inget från tingsrätten, hoppas att det kommer innan helgledigheten. Hur som helst ska jag sammanställa en sorts ”best of” i helgen för nya läsare :-)
Citera
2023-04-21, 22:15
Medlem
Inget från tingsrätten. Antar att de har en stackars heltidsanställd som enbart jobbar med Göttscheärenden. Som nu blivit sjukskriven pga överbelastning.
Citera
2023-04-22, 00:44
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Fortfarande inget från tingsrätten, hoppas att det kommer innan helgledigheten. Hur som helst ska jag sammanställa en sorts ”best of” i helgen för nya läsare :-)
Fram med best of nu!
Citera
2023-04-22, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Fram med best of nu!
Du får ha lite tålamod, i helgen sa jag ju :-) Även om tråden är så roande att jag ibland uppslukas av den :-D Blir kul att läsa allt från tingsrätten på måndag.
Citera
2023-04-22, 11:07
Medlem
Citat:
Och så är herr baronen misstänkt för grovt skattebrott, åtal väcktes för ca en månad sedan.
Tack fiesp,
Hur kan man få ta del av undersökningen o åtalet?
Finns det något målnummer o vilken tingsrätt är det som ska pröva?

Dethär är nog det bästa jag hört på länge!!
Citera
2023-04-22, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1234
Tack fiesp,
Hur kan man få ta del av undersökningen o åtalet?
Finns det något målnummer o vilken tingsrätt är det som ska pröva?

Dethär är nog det bästa jag hört på länge!!
Allingsås tingsrätt. Begär bara allt som rör hans personnummer som du säkert har. Firman registrerades under det.
Citera
2023-04-23, 12:56
Medlem
Citat:
Allingsås tingsrätt. Begär bara allt som rör hans personnummer som du säkert har. Firman registrerades under det.

Kan nån hjälte lägga upp de dokument som finns tillgängliga gällande detta? Mycket fina nyheter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in