[quote=Hojtaner12|78569909]
Citat:
Ursprungligen postat av
Adam.Hirsch
Året har precis börjat och detta måste ses som en potentiell ”årets höjdpunkt”!
Kikade lite på företaget och ”deras”(/hans) recensioner enbart är positiva när han själv skrivit dem.
När det gäller bilen, så är den avställd, så man kan ju undra hur han tar sig till alla dessa projekt an uppger sig ha (över 100 om året skriver han i denna tråd, men 40+ på hemsidan).
Kikar man sedan på retoriken, så blir man ju skrämd på riktigt! Vilken seriös företagare slänger ut sig regelverk, det första man gör? Jag har bara sett detta beteende hos oseriösa företag. Mönstret är tydligt; passar det inte göttsche, försöker han tysta kritik med hjälp av paragrafer.
Vi seriösa och kompetenta företagsledare ser till att göra ett bra jobb och INTE (försöka) skrämma våra kunder med hot om stämning.
Göttsche, ta ditt ansvar och leverera det utlovade i rimlig tid och se för fan till att ha ordning på ekonomin.
Hej Adam!
Inte riktigt med på vad du är ute efter, man kan få mer beställningar på ett år vet du va, vet inte hur du jobbar men våra kunder beställer mer för dom är nöjda!
Och du har ingen aning eller insikt i något hos oss så att du ens yttrar dig som om du vore guds barn är så jävla oproffsigt det kan bli, jag har inget att säga om ditt företag för jag har ingen insikt och kniper då!
Dina påståenden kommer för övrigt bara vara påstående, håll dom för dig själv.
Bästa hälsningar
WG
UOTE]
Ja, jösses.
Här kommer jag med en helt vanlig uppfattning om ”företagsledare” som du. Du far med osanning, låtsas vara kund och skriver recensioner om dig själv, tror att vi ska gå på att du har fyra anställda och en HR som ska ta hand om dessa, etc.
Ser du inte själv hur genomskinligt allt är. Du är en pajas av rang och borde få näringsförbud.
Detta är något JAG anser och det är tillåtet att tycka så.
Avregistrera bolaget innan du kursar allt och blir ytterligare en belastning för oss skattebetalare.
Du borde skämmas.