Vldigt lite diskussion om denna trots premir riktigt snart!
Hrde att denna film var p g fr ett par mnader sedan, rymd-intresserad som jag r blev jag genast intresserad och blev riktigt glad nr jag hrde beskrivningen av handlingen och nnu gladare nr jag frstr att det r Crazy Pictures som ligger bakom, som jag varit ett fan av ja, nog redan innan de slog igenom d jag sg deras material som jag tror de aldrig riktigt ngonsin officiellt slppte men som jag s tydligt sg hur snabbt de utvecklades och hur jvla stark deras passion till det som de nu gr r! Fr jag tycker man det att de har ju verkligen ngot speciellt, detta trots att de hittills enbart lanserat en, men snart tv lngfilmer.
Jag hoppas ven jag att de utvecklats endel nr det kommer till manus / handling / djup i karaktrer fr det var verkligen det enda som kunde frbttrats i Den Blomstertid nu kommer.
Det var inte dligt utan fungerade men det kunde varit bttre och jag frmodar att det kanske r ett sdant moment som r otroligt mycket svrare att frutse de delar som r ngot svagare i manuset jmfrt med andra delar pga saker kan fungera s olika i film jmfrt mot verkligheten och ven mellan olika skdespelare) innan filmen r gjord och svrt att ndra i efterhand eller p inspelningsplats.
Nja, oavsett vad s tror jag UFO Sweden kommer att bli riktigt sevrd.
Har inte tagit del av mer n enstaka intervju och trailer just fr att hlla mig oinformerad och f bli verraskad nr jag ser den istllet. Dock blev jag lite nyfiken vad som sagt hr p Flashback men tydligen inte allt fr diskuterat hr nnu.
Planerar ni g p premiren eller tminstone nr den gr p Bio eller avvakta tills den kan streamas? Sjlv har jag inte bestmt mig fr vilket nnu.
Gillar Stranger Things enormt och skulle bli glad ifall den pminner om dess mystik och stmning och jag nskar fler vgade sig p att lna lite inspiration frn ST kring stmning och karaktrer och deras karaktrsutveckling. Sdant r vl enklare i en serie dock, jag hoppas att det blir kollektivets nsta projekt.