2021-12-17, 20:29
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjesitiB
Du har rätt, Ad*am var den som spanade på St*ley Vir*pen i bensin stationen.

Han fångades även på kamera övervakning. Enligt vittnen var det en kort person även en lång person (Ad*m är längre än Om*r Y).

Deras DNA hittas några hundra meter ifrån mordplatsen där J*cob Att* mördades. Men enligt rykten var det An*s Hemmis* som skött.

Enligt rykten är det en direkt markering till Sal*m Sh*bani för en affär som gick snett med Em*l Tut*c.

Om*r Y spelade mellan Em*l och Sal*m sedan valde han att ge sig på J*cob att*

Vid mordtillfället bodde samtliga personer i Hermosdal, (Om*r Y, An*s Hemmis*, Ad*m, Kh*lil Hemmis*).

Idag kan man tydligt se Omar Ys ställning med Em*l och våldskapitalet han lyckats samla på sig efter att Sal*m blev gripen.

Tar inte lång tid innan Om*r Y får Em*l att bli knäppt heller!
Visst var det så typ för 6-7 år sedan hade $alam en slags allians/liga i lindängen/hermodsdal som gjorde business me Landskrona under en viss period??? Han hade under en kort tid täta kontakter med Landskronas "äldre" albaner och palestinier! T.ex gjorde s$alam business med h*sa#aj klanen, "K#co", adm#*r och "a#o gabriel/ab0 gabi"? Har nämligen träffat på alla och 1-2 ggr var $alam på besök i La å ja träffade honom personligen!! Du verkar för övrigt vara extremt kunnig om Malmö/Köpenhamns undre värld!👍👍👍👍
Citera
2021-12-17, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Vilka har Yomoks på sin sida? NNV kör på och har krig mot flera olika aktörer just nu bland annat Bandidos. Dom stormade pusherstreet rätt nyligen och välte omkull haschbodarna och grejer, blev visserligen konsekvenser snabbt efteråt men inte alla gäng som hade haft bollar till det. *emin är väl en av deras ledare vad jag vet.

Galna danskar.

Ja detta är sjukt komplicerat!
Om*r El, verkar vara på T*tic/y*moks sida?
Även Osm*n bröderna ?

Im*d som står skriven i Holma, det gör även Om*r el som vill klippa han.
Men har Im*d koppling till kroksbäck / bellevue och Nik*la?

Men var står Sh*hin och den kidnappade Ali Di*b i det hela ?😅
Senast redigerad av shaaah 2021-12-17 kl. 20:35.
Citera
2021-12-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Vilka har Yomoks på sin sida? NNV kör på och har krig mot flera olika aktörer just nu bland annat Bandidos. Dom stormade pusherstreet rätt nyligen och välte omkull haschbodarna och grejer, blev visserligen konsekvenser snabbt efteråt men inte alla gäng som hade haft bollar till det. *emin är väl en av deras ledare vad jag vet.

Galna danskar.

Jeg tror inte att Yomok er allieret med nogen gäng eller organisation i köpenhamn, bare enkeltpersoner.

Btw.Konflikten mellem NNV og Bandidos har været kold i over et halvt år.
Citera
2021-12-17, 20:45
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Även Osm*n bröderna ?

Men visst är imad känd för att vara en galen ensamvarg? Hans ena bror/kusin(?) Mördades för några år sedan och fick intrycket att imad endast e allierad men sina familjemedlemmar o släktingar?
Citera
2021-12-17, 20:46
Medlem
Citat:
Även Osm*n bröderna ?

Holmanätverket verkar ha blivit splittrade. Tongivande där va Om*r El, Nikol* Grub och Im*d.

H*ss*n W*hid är/var på Im*ds sida, och Om*r har blivit ovän med Im*d

Sh*hin och P*kå verkar hänga.
Polisen verkar gjort tillslag på Styrbordgatan enligt någon här i tråden. Folk ifrån Kroksbäcksnätverket bodde där innan men dom sitter nu. Dock bor S*mer Q*sim där.

* = a
Citera
2021-12-17, 20:48
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Holmanätverket verkar ha blivit splittrade. Tongivande där va Om*r El, Nikol* Grub och Im*d.

Polisen verkar gjort tillslag på Styrbordgatan enligt någon här i tråden. Folk ifrån Kroksbäcksnätverket bodde där innan men dom sitter nu. Dock bor S*mer Q*sim där.

* = a
Är Turkie/Al-Turkie familjen fortfarande en maktfaktor i Kroksbäck/holma eller har dom andra allierade/intressen????
Citera
2021-12-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersTengil
Men visst är imad känd för att vara en galen ensamvarg? Hans ena bror/kusin(?) Mördades för några år sedan och fick intrycket att imad endast e allierad men sina familjemedlemmar o släktingar?

Jo hans bror blev dödad i Hermodsdal förra året tror jag det var av N*bil som tillhörde M*kky. Och även N*bil skulle bli klippt har jag för mig. Tror även Im*d var släkt på låt sätt ned han som dödade nån på ärtholmen tidigare i år.

Citat:

* = a

Tack för intressant info!
Lite knas att båda bor kvar i Holma.

Var det möjligtvis utanför denna H*ssans port dom sprängde i Lindeborg ?

Ja "rosengård by the sea". Var väl kommunen som flyttade omkring dom kriminella i Malmö?
Så alla skulle få ta del av skjutningar o sprängningar om jag minns rätt😂
Citera
2021-12-17, 21:30
Medlem
Citat:
Jo hans bror blev dödad i Hermodsdal förra året tror jag det var av N*bil som tillhörde M*kky. Och även N*bil skulle bli klippt har jag för mig. Tror även Im*d var släkt på låt sätt ned han som dödade nån på ärtholmen tidigare i år.

Systerson tills Imad = Hasan Alam Eden sköt killen på Ärtholmen ( osäker på stavning ) på aset

Ja "rosengård by the sea". Var väl kommunen som flyttade omkring dom kriminella i Malmö?
!!
Citera
2021-12-17, 22:01
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:

Aa nabil gassad, minns ej vilken allians han tillhör, han varite ju involverad/"har grönt ljus på huvet" i encro/kontraktsmord rättegången om Dani jude o hans allians! Sjukt intressant, tydligen var nabil gassad en utav dom som dani o alliansen skulle slakta!!
Citera
2021-12-17, 23:30
Medlem
Citat:

Det är just Styrbordsgatan som verkar dra alla tungt kriminella. Särskilt nummer 2. Restan av Limhamns Sjöstad är väl relativt förskonat.

I början på 2021 innan Nik greps va han synlig med S*mer Q*sim (greps med Om*r i Oxie), S**d Gib*r* och H*ss*n W*hid. Den sistnämnda, Nikol* Henriksson verkar nu vara allierade med Im*d. Kroksbäcksnätverket är ganska försvagat sen H*ss*n Sh*rif åkte in tillsammans med H*mz* (R*mis bror) så nu cerkar det mest pågå en konflikt på olika fronter där Im*d är rätt central. Sen har jag hört P*kå va misstänkt vid en skjutning nyligen på Holma (bakom macken). Det är väldigt rörigt och svårt att följa.

* = a
Senast redigerad av Rytve 2021-12-17 kl. 23:38.
Citera
2021-12-17, 23:39
Medlem
Citat:

* = a
Lindängen är såvitt jag vet också med i ”holmanätvärket”
Citera
2021-12-17, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rokaren12
Lindängen är såvitt jag vet också med i ”holmanätvärket”

Det va väl egentligen anledningen till att H*ss*n Sh*rif skickade dit en tjej för att spränga kiosken intill Motetten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in