• 1
  • 2
2021-12-15, 13:29
Medlem
Någon som får samma vibbar som jag vad gäller denna karl? Tycker han bara blir allt mer läskig, särskilt nu när han varit i lag med ärkebögen Elton John. Vet inte om han synts med någon kvinna eller så, men jag synar honom som vrålbög nu.
Citera
2021-12-15, 13:35
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Någon som får samma vibbar som jag vad gäller denna karl? Tycker han bara blir allt mer läskig, särskilt nu när han varit i lag med ärkebögen Elton John. Vet inte om han synts med någon kvinna eller så, men jag synar honom som vrålbög nu.
Det är fan inte för mycket begärt att du gör en enkel googling innan du startar en sån här tråd.
Citera
2021-12-15, 13:37
Bannlyst
https://static.wikia.nocookie.net/ed...20150524180041

Ett utav alla killens många ex.

Låten Thinking Out Loud skrev han tydligen med inspiration från henne.

Stjärtpojke? Jajamän!
Citera
2021-12-15, 13:39
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros

Tråkiga nyheter för hans hustru, Cherry Seaborn, som du kommer med.

Hans exflickvänner, bland annat Nicole Scherzinger, Athina Andrelos, Ellie Goulding, och Nina Nesbitt blir nog också överraskade över din observation.
Citera
2021-12-15, 13:50
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Jag tycker ed sheeran är knappt medelmåttig artist. Han har inte en enda bra låt.
Varför är han känd?
Citera
2021-12-15, 13:58
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Jag tycker ed sheeran är knappt medelmåttig artist. Han har inte en enda bra låt.
Varför är han känd?

För att han är så jävla snygg. En typisk produkt som bara säljer till flickor och gossbögar.
Citera
2021-12-15, 14:00
Medlem
Troublezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
För att han är så jävla snygg. En typisk produkt som bara säljer till flickor och gossbögar.

Du får nog ta och bildgoogla karln innan du uttalar dig. Ser ut som en råbiff i ansiktet.
Citera
2021-12-15, 14:05
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Du får nog ta och bildgoogla karln innan du uttalar dig. Ser ut som en råbiff i ansiktet.

Med tanke på att han kört cocken i Nicole Scherzinger, Athina Andrelos, Ellie Goulding, och Nina Nesbitt så är han så klart väldigt snygg.
Enligt TS har han tom lägrat Elton John. Så ja, han ser nog rätt bra ut.
Citera
2021-12-15, 14:07
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santoku
https://static.wikia.nocookie.net/ed...20150524180041

Ett utav alla killens många ex.

Låten Thinking Out Loud skrev han tydligen med inspiration från henne.

Stjärtpojke? Jajamän!
Det är lätt att hata när man är anonym. Ed Sheeran är inte bög däremot är han kompis med både Eric Clapton och Elton John medans du som många på det här forumet är fast i en tonårsmentalitet.
Citera
2021-12-15, 14:09
Medlem
Troublezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Med tanke på att han kört cocken i Nicole Scherzinger, Athina Andrelos, Ellie Goulding, och Nina Nesbitt så är han så klart väldigt snygg.
Enligt TS har han tom lägrat Elton John. Så ja, han ser nog rätt bra ut.

...och Lyle Lovett gifte sig med Julia Roberts. Han är musiker som sjunger gulliga låtar om kärlek. Klart han får lägra. Hade han varit vem som helst hade han inte fått göra det.
Citera
2021-12-15, 14:14
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
...och Lyle Lovett gifte sig med Julia Roberts. Han är musiker som sjunger gulliga låtar om kärlek. Klart han får lägra. Hade han varit vem som helst hade han inte fått göra det.

Nu diskuterar vi Ed och inte Lyle med frisyren.

Ed brukar överraska andra artister när de spelar, klär ut sig och går upp på scen. En riktig joker!
Citera
2021-12-15, 14:14
Medlem
Ed har garanterat knullat fler och vackrare tjejer än TS. TS måste vara vrålbög!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in