Citat:
Ursprungligen postat av
Remixiz
Tackar för svar!
Då börjar jag med mirtazapin snarast och trappar ner på traddet. Vet att jag inte undkommer abstinens men vill försöka vara så funktionell som möjligt. Har propavan också ifall mirtazapin inte skulle räcka för sömnen.
Läskigt med dina ryck, hoppas det funkar bättre för mig.
Tack så mycket!
När man börjar med antidepp så brukar man må sämre i början när man trappar in den. Personligen hade jag trappat ned tram först, under lugna omständigheter och inte i samband med jobb osv men det verkar inte vara aktuellt för dig.
Om mirtazapinet är ett substitut för tramadol, dvs ångest/smärtlindring så kommer du troligtvis att bli oerhört besviken. Jag är själv satt på Sertralin, inne på dag 10. Jag tar fortfarande Oxy och horse var fjärde dag mot smärta och ångest, funkar skitbra där och då. Detta är antidepp nummer två, första var Brintellix och den fungerade inte alls. Läkaren har legat på som fan om att vi skall testa Sertralin så jag lovade att ställa upp på prov, men jag är skeptisk. Jag vill gärna veta hur det går för dig om några veckor, om du känner skillnad. Lycka till!