2021-12-19, 17:55
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
KungpuPat är vid detta laget en megafon i samma rang som Jymdkram eller Vitruvianskamannen. Bara svarar tillbaka en med massa tyckande och drar flummiga kontexter och ska försöka vara någon åsiktspolis, patetiskt. Ledsen men du är inte den enda av sitt slag här så du kan sluta känna dig speciell.

Folk kan väl avgöra själva dock vem som är fel ute och vem som skriver sanning.
Kanske inte dom som tror på propaganda och är vilset troende med tanke på att ingen kan väl nånsin rädda nån som väljer att tro på något obevisat istället för att studera bevisbara saker som lagar och rättigheter.
Citera
2021-12-19, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Nej bror du är bara med i en sekt och alla utanför sekten ser mentalt sjuka ut och väldigt farliga eftersom man blir manipulerad i sekter tills man tror det.

Jo, du som på inget vis är besläktad med mig, du är på irrvägar med ditt skrivande....
Sektmedlem? Jag upplever inte dig som farlig, tvärt om, mer som en pajas.

Ta bort fingrarna från tangenterna och vila lite. Det är inte hälsosamt att hetsa upp sig på detta viset under längre tid.
Citera
2021-12-19, 18:05
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falskpost
Jo, du som på inget vis är besläktad med mig, du är på irrvägar med ditt skrivande....
Sektmedlem? Jag upplever inte dig som farlig, tvärt om, mer som en pajas.

Ta bort fingrarna från tangenterna och vila lite. Det är inte hälsosamt att hetsa upp sig på detta viset under längre tid.

Lol som att vi inte alla kommer från samma mörkhyade förfäder.. och därför tillhör samma massiva släkt-träd allihopa inom människorasen.

Förstår att det är jobbigt för dig att tillhöra människorasen när det finns såna som du inte vill vara besläktad med inom rasen.
Citera
2021-12-19, 18:19
Medlem
Citat:
Lol som att vi inte alla kommer från samma mörkhyade förfäder.. och därför tillhör samma massiva släkt-träd allihopa inom människorasen.

Förstår att det är jobbigt för dig att tillhöra människorasen när det finns såna som du inte vill vara besläktad med inom rasen.

Jag vill inte skriva dåligt trollat, men du kallar mig rasist här mellan raderna. Är det något du står för och i så fall vad grundar du det på?
Citera
2021-12-19, 18:42
Medlem
Citat:
Äääh du tog ju illa upp när jag skrev ordet bror lixom som att du har problem med att se dig själv som en del av människorasen och KANSKE därför har intalat dig om att vi alla är från olika raser och släkter fast vi alla såklart kommer från samma förfäder och folk har bara haft så jävla mycket sex att det blir miljardtals släktingar i vår släkt genom åren.

Jag har hört att ljushyade består genetiskt av typ 75% asiat och 25% afrikan dvs det var dom som "juckade ihop" ljushyade som sen flippade ur och fattade ingenting om vart den ljushyade kommer ifrån för att den ljushyade vill ju inte lära sig från de mörkhyade om sitt ursprung.

Klart att det är rasism i grund och botten att inte kunna erkänna människorasens existens för att man själv inte vill vara en del av rasen för att man hatar delar av rasen som man uppfattar som människor från en annan påhittad ras som att man själv inte är den som separerar sig på grund av hat från människorasen genom att babbla om raser och olikheter inom vår människoras.

Ok så helt grundlöst påstående då, vilket inte gör saken bättre. Det är inget att skoja runt med, kallandes andra för rasister. Jag ser också att du har svårt att hålla isär saker och ting, på ett sätt som påminner om en psykos.
Så återigen, lämna datorn och sök hjälp.
Citera
2021-12-19, 19:18
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ok så helt grundlöst påstående då, vilket inte gör saken bättre. Det är inget att skoja runt med, kallandes andra för rasister. Jag ser också att du har svårt att hålla isär saker och ting, på ett sätt som påminner om en psykos.

Okej herr psykolog och mentalt frisk.

Inget jag påstår är grundlöst för isf vore jag bara nån idiot som framställer min tro som att den är den bevisade sanningen.. vilket är nånting som idioter gör och det är skitfarligt eftersom folk som inte kan se skillnad på en tro och på bevis börjar ju tro att lögnaren har kunskap och att man ska lyssna och tro på lögnaren istället för att studera själv och dubbelkolla allt som säg och definitivt aldrig tro på nån när det finns så mycket bevis att studera att man knappast behöver tro på nån galning som tror galna saker.

Grundlöst var det dock när den blinde rasisten skrev att folks ursprung hade orsakat att kriminella rånade hans son.

Fan vad jag skrattade åt dom som betalade rasistens böter när dom hade demonstration. Vilka jävla äggskallar och inhemska terrorister som har fallit för propaganda för att dom inte orkar tänka med sina egna hjärnor om det är rätt och rimligt att dra alla över en kam.
Citera
2021-12-19, 19:25
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ja, killen behöver ju någon form av behandling. Det är bara att läsa hans bombastiska inlägg i andra trådar för att fatta at det är något knepigt fel på honom..

Är det någon som har FUP så vänligen lägg ut den. Det här fallet fascinerar mer och mer.
Citera
2021-12-20, 07:06
Medlem
Fan vad komiskt att vara en svettig turk och heta Kevin Öksuz. Kevin. Av alla möjliga halsharklar-blattenamn och alla möjliga och omöjliga WT-namn så heter alltså denne pedofildyrkaren Kevin.

Hade det inte varit för att hela fallet är så jävla tragiskt och typiskt Sverige så hade jag garanterat flabbat längre åt den här åklagaren.
Citera
2021-12-20, 07:19
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Då svamlar så fantastiskt. Är du ens medveten om att du inte lyckats svara ordentligt på något av det jag skriver? Vet du varför du skriver till mig ens?

Helst förlorad. Ja, hjälp dig själv nu....Ta en paus, du är ett skämt.

Så svårt är det inte att greppa att om man nämner utvisning också då hävdar man att den infon har relevans för att folk ska förstå att det är en stor grupp som har invisas men kan utvisas eftersom dom alla är skurkar.
Det blir rasism att blanda in ordet utvisas när man skriver på internet om ett fåtal skurkar som inte har med alla "utvisningsbara" att göra.
Citera
2021-12-20, 07:22
Medlem
Citat:
Du är uppenbart en svenne....

Det går att vara svensk utan att vara en blåögd, syltryggad, feg och vek liten svennebanan som inte vågar höja rösten. Har polare som är svenskar, men jag känner inga svennar. Svennar äcklar mig nästan lika mycket som blattarna.

Är oftare och oftare väldigt tacksam över att jag varken är eller ser särskilt svensk ut, och att mina föräldrar trugade på mig kroatiska ända sedan barnsben. Att jag har möjlighet att flytta till ett land jag är någorlunda bekant med är väldigt skönt, även om jag hellre bott kvar här. Men inget lär ju bli bättre här, för alla inavlade svennebananer (de 76% som röstar med rövhålet) har bara precis, med nöd och näppe, BÖRJAT inse att "oj, invandrare kanske inte är jättesnälla och jätteduktiga".

Svennar bör förintas. Visst är det synd om Jonas, men han är en jävla miljömupp, så han bör bara sitta ned i båten och hålla käften stängd. Han försöker stänga ladugårdsdörren långt efter att hästen har stuckit. Mest synd är det ju givetvis om sonen, som garanterat - oberoende av vad han tyckte innan - framledes inte kommer rösta med "baaarnen", humanismen, allas lika värde eller något annat jävla trams i åtanke.
Citera
2021-12-20, 09:42
Medlem
Citat:
Så svårt är det inte att greppa att om man nämner utvisning också då hävdar man att den infon har relevans för att folk ska förstå att det är en stor grupp som har invisas men kan utvisas eftersom dom alla är skurkar.
Det blir rasism att blanda in ordet utvisas när man skriver på internet om ett fåtal skurkar som inte har med alla "utvisningsbara" att göra.

Istället för att sprida förvirrade ordföljder ut i cyber-rymden, vore det inte bättre att fokucera på rätt svar till rätt person?

Eller.....

Du har verkligen behov av hjälp.
I några inlägg på fb skriver du om att vara någon påhittad minoritet (offerkoftan på), i andra hyllar du droger. Det är tydligt att drogerna inte gjort dig väl, och din uppmärksamhets-törst vet inga gränser. Aldrig funderat på varför, du vet, grundproblemen du själv sitter på?
Citera
2021-12-20, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
Det går att vara svensk utan att vara en blåögd, syltryggad, feg och vek liten svennebanan som inte vågar höja rösten. Har polare som är svenskar, men jag känner inga svennar. Svennar äcklar mig nästan lika mycket som blattarna.

Är oftare och oftare väldigt tacksam över att jag varken är eller ser särskilt svensk ut, och att mina föräldrar trugade på mig kroatiska ända sedan barnsben. Att jag har möjlighet att flytta till ett land jag är någorlunda bekant med är väldigt skönt, även om jag hellre bott kvar här. Men inget lär ju bli bättre här, för alla inavlade svennebananer (de 76% som röstar med rövhålet) har bara precis, med nöd och näppe, BÖRJAT inse att "oj, invandrare kanske inte är jättesnälla och jätteduktiga".

Svennar bör förintas. Visst är det synd om Jonas, men han är en jävla miljömupp, så han bör bara sitta ned i båten och hålla käften stängd. Han försöker stänga ladugårdsdörren långt efter att hästen har stuckit. Mest synd är det ju givetvis om sonen, som garanterat - oberoende av vad han tyckte innan - framledes inte kommer rösta med "baaarnen", humanismen, allas lika värde eller något annat jävla trams i åtanke.

Du låter precis som en projicerande svenne.... Ledsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in