Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2021-12-16, 10:50
  #37
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Hur vet du att hon är muslim?

Eftersom hon blir så känslomässigt arg över att en person visar Islams rätta ansikte så kan man med god säkerhet anta att hon är muslim.

Svara nu på (stå för ditt påstående) det jag frågar (som du citerar).
Citera
2021-12-17, 14:14
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Eftersom hon blir så känslomässigt arg över att en person visar Islams rätta ansikte så kan man med god säkerhet anta att hon är muslim.

Svara nu på (stå för ditt påstående) det jag frågar (som du citerar).

Eftersom du tycker det är festligt att en högerextrem pedofil gör en kvinna upprörd kan man på goda grunder anta att du tycker om honom och hans gärning.

Det finns inget i hennes beteende som tyder på att hon är upprörd över något annat än att han är pedofil.
Jag som är ateist förstår att hon blir upprörd av en livs levande pedofil.
Citera
2021-12-17, 15:22
  #39
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Eftersom du tycker det är festligt att en högerextrem pedofil gör en kvinna upprörd kan man på goda grunder anta att du tycker om honom och hans gärning.

Jag tycker att det är festligt med hyckleriet och det oberoendes om vem det är som visar hyckleriet. Jag har inte uttryckt något om dansken så varför du hittar på och antar massa saker blir obegripligt. Det gör bara att man automatiskt tror att du är smått efterbliven.

Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Det finns inget i hennes beteende som tyder på att hon är upprörd över något annat än att han är pedofil.

Nä självklart inte.

Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Jag som är ateist förstår att hon blir upprörd av en livs levande pedofil.

Det här var det konstigaste jag har läst. Här visar du att du inte vet vad ateism är.
Citera
2021-12-17, 15:26
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag tycker att det är festligt med hyckleriet och det oberoendes om vem det är som visar hyckleriet. Jag har inte uttryckt något om dansken så varför du hittar på och antar massa saker blir obegripligt. Det gör bara att man automatiskt tror att du är smått efterbliven.



Nä självklart inte.



Det här var det konstigaste jag har läst. Här visar du att du inte vet vad ateism är.

Vari ligger hyckleriet?
Citera
2021-12-17, 15:40
  #41
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Vari ligger hyckleriet?

Att hon som muslim dyrkar en religion som förespråkar pedofili och beskriver utförligt hur barn och kvinnor skall tuktas till livslång systematisk våldtäkt blir så ursinnigt arg att poliser behövs för att hålla henne borta från en man som du menar beror på att det är för att han är pedofil (inget jag vet något om och inget jag ifrågasätter om han är).

Det är ett hyckleri på en extrem nivå.

Hur kan du ens ha svårt att se det?
Citera
2021-12-17, 16:49
  #42
Medlem
FY FAN VAD GÖTT!

Det krävs en Dansk för att våga säga ifrån mot islam.

Paludans "sexchattar", vet ni vad de innehöll? Eller gissar ni bara? Han delade bilder på tortyrinstrument för penisar bla, iofs olämpligen till yngre personer, killar, men det är det sex´et det handlar om. Har ni inte insett vilken propagandamaskin vänstern besitter??!! Ännu alltså!?

Han gillar inte barn-pojkar. Han gillar 21 åriga tjejer, som den han gifte sig med precis. Jag gillar också en del 21 åriga tjejer. Är över 30. Isf är jag lika mycket pedofil som honom.

Anmärkningsvärt att en företrädare för islam, pedofilreligionen, skriker pedofil.

FY FAAAAN VAD GÖTT :-) Ett litet steg för yttrandefrihet i det här jävla DDR-feministiska landet.
__________________
Senast redigerad av enigmaticas 2021-12-17 kl. 16:52.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback