2021-12-13, 15:26
Medlem
Här firar han Pride tillsammans med några minderåriga:

https://www.friatider.se/sites/defau...62608384_n.jpg

Helt bisarrt hur denne man har lyfts upp av vissa ”nationella”.
Citera
2021-12-13, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Här bär han kippa på huvudet:

https://twitter.com/intoleransen/sta...082603521?s=21
Detta är från en film när han står utan för en muslimsk lokal. Tar inte många minuter förrän han blir bortjagad. Vet inte om han är jude men bilden kommer från en aktion.
Citera
2021-12-13, 21:28
Medlem
DeValeras avatar
Jag tycker inte om denna typ av aktioner. Finns ingen anledning att förolämpa en hel religions anhängare. Dessutom vinner man inget på det, folk uppfattar snarare Paludan som aggressiv och intolerant. Självklart bör problemet med aggressiv muslimer boendes i väst belysas men detta är fel väg att göra det på.
Citera
2021-12-13, 21:31
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Varför ska vi bry oss om någon som bara vill bränna upp en bok? Jag tycker paradise hotell är ett tråkigt program. Vill du se när jag river sönder en bild på paradise hotell? Nähä inte det. När jag skapar ett parti mot paradise hotell? nähä inte det.

samma skit
Om folk sa att de tänker döda folk som talar illa om paradise hotel eller förstör bilder på paradise hotel så blir det en viktig handling att snacka skit om och förstöra bilder på paradise hotel.
När yttrandefriheten hotas så måste man markera.
Citera
2021-12-13, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
bra då kan vi skriva av han som en tramspelle o gå vidare i livet.
Lite märkligt att han som öppet homosexuell vill mobbas, en mobbad ger sig på en annan mobbad
grupp i samhället.
Citera
2021-12-13, 22:27
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Varför är Poludan med sitt danska parti Stram Kurs, intresserade av att utföra aktioner i Sverige..?

Jag kunde förstå poängen när han samarbetade med AfS, men det samarbetet är ju brutet sedan ett tag tillbaka.
För att Sverige är en islamistisk krutdurk som bara väntar på att stubinen ska tändas! Jag hade gärna själv tänt på, men är inte lika driven som vår galne Rasmus.

Försök att förstå det roliga med att reta upp muslimerna i den feministiska hbtq-stormakten Sverige. Vilken shit-show!
Senast redigerad av Jiren 2021-12-13 kl. 22:33.
Citera
2021-12-13, 22:28
Avstängd
O så har det visat sig att han är en PeddoPervoBög - har alltid tyckt att han ser konstig ut.

Har inte hans fiender muzlimerna utnyttjat detta bögfaktum
Citera
2021-12-16, 07:19
Bannlyst
Härligt! Synd bara att det skall behövas flera plutoner av poliser för skydda yttrandefriheten. Det vore bättre skicka hem muhammedaner som inte gillar att vår kristna tradition att bränna koranen. Dom har inget här att göra.

Vore bättre köra använda GRG M/48 emot Fittja moské som man fick rensa Sverige ifrån dessa inkräktare och odjur.
Citera
2021-12-16, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Lite roligt att muslimtanten står och skriker pedofil som något nedsättande när Islam går ut på att gubbar skall gifta sig med barn och ha sex med dom.

Gubben som försöker tysta henne inser hur illa det låter hahahaha

Din hjälte paludan är känd för att vilja ligga med småpojkar så pedofil är ett adekvat epitet.
Citera
2021-12-16, 09:01
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Din hjälte paludan är känd för att vilja ligga med småpojkar så pedofil är ett adekvat epitet.

Varför skriver du att han är min hjälte för? Är du efterbliven eller?

Jag uttryckte bara att det ser roligt ut när en kärring står och skriker pedofil åt en och samtidigt dyrkar en pedofil-religion som förespråkar systematisk våldtäkt av barn. Du ser väl själv och om du har förmåga att tänka så förstår du väl hyckleriet. Eller?
Citera
2021-12-16, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Varför skriver du att han är min hjälte för? Är du efterbliven eller?

Jag uttryckte bara att det ser roligt ut när en kärring står och skriker pedofil åt en och samtidigt dyrkar en pedofil-religion som förespråkar systematisk våldtäkt av barn. Du ser väl själv och om du har förmåga att tänka så förstår du väl hyckleriet. Eller?

Hur vet du att hon är muslim?
Citera
2021-12-16, 10:44
Medlem
Det är ju mycket glädjande att brottsligheten i Skärholmen uppenbarligen är så låg att polisen utan vidare kan skicka något halvtjog av sin personal att bevaka en sopförbränning.

Hoppas dansken bjöd dem på kaffe och wienerbröd efteråt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in