Citat:
Ursprungligen postat av
XtraX
Hon har ju kille så du kan nog sluta drömma.
Så du menar att man inte kan spekulera om en deltagare bara för att hon har kille? Så du menar att man inte genuint kan bry sig om en deltagare bara för att hon har en kille? Det måste blåsa väldigt väldigt kallt i din lilla bubbla till värld.
Det ÄR av vikt att analysera deltagarna för att förutspå eventuell utgång i tävling. Det ÄR av vikt att lista styrkor resp svagheter hos deltagarna. Men framförallt så är det av vikt att föra fram de känsliga sidorna hos en deltagare för att kunna se hur dessa påverkar hennes styrkor i framtida utmaningar. Det handlar om analys & kartläggning av enskild deltagare som råkar vara min personliga favorit.

Något som är, iaf för mig, av stor vikt att diskutera. Inte konstigare än att diskutera random idrottsman inför & under pågående tävling.
Helene ÄR en fascinerande individ. Hon ÄR söt, hon ÄR stark men hon ÄR oxå skör & ibland brister det. Är detta en styrka eller är detta en svaghet? Skall man enbart vara fokuserad i tävling eller ska man även visa mänsklighet?
Viktiga & relevanta frågor som spelar roll i sammanhanget.

Diskutera med mig. Ignorera mig inte.