2022-02-03, 20:33
Medlem
Enmansdemos avatar
Isabelle hypokraten (inte sebrokraten) säger inför varje tävling att det känns bra och att hon inte kommer komma sist! det är inte vinnarskalle...det är förlorarskalle
Citera
2022-02-03, 20:35
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Isabella hypokraten (inte sebrokraten) säger inför varje tävling att det känns bra och att hon inte kommer komma sist! det är inte vinnarskalle...det är förlorarskalle
Hon ger ändå ett ganska sympatiskt intryck och kommer överens med de flesta. Att hon fallit för megatönten Levin får man ha överseende med då kärlek inte alltid är logiskt.
Citera
2022-02-03, 20:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Prince gör långsamma armhävningar mot en sten iförd vit svettbrynja och fluga, han är fan inte vacker som en Prins den mannen
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-03 kl. 20:45.
Citera
2022-02-03, 20:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Hon ger ändå ett ganska sympatiskt intryck och kommer överens med de flesta. Att hon fallit för megatönten Levin får man ha överseende med då kärlek inte alltid är logiskt.
Det har du delvis rätt i, Bea är faktiskt en större hypokrat än Isabelle, men det är ju en sådan brud man vill vara ihop med, hellre någon med storhetsvansinne än att hon tror sig vara sämst

Jag är mest fascinerad av Isabelles sympatiska ansiktes-minspel som är ganska komiskt

Jag tror tjejerna bada naken där! men kameran filma på för långt avstånd
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-03 kl. 21:45.
Citera
2022-02-03, 21:10
Medlem
Adonis.s avatar
Så söt, så fruktansvärt söt hon är. Min Helene. 💗 Hon är så kraftfull på ngt sätt men samtidigt så skör. Hon satt där med dom andra på Torpet. Hon skålade. Såg så glad ut. Mitt hjärta fylldes först med sorg för hur känner hon sig i detta sällskap egentligen? Sedan kände jag värme i mitt hjärta då jag faktiskt tror att hon i stunden var så lycklig man faktiskt kan vara i detta sällskap. Nu är jag säker. Heléne for win! 💗

Men ngn som vet hennes vaccinationsstatus, är hon en herde eller är hon ett får? Det kan ha betydelse i slutändan, ifall hon är en kämpe eller en som ger med sig.
Citera
2022-02-03, 21:20
Medlem
Självklart borde Gerty ha börjat uppdraget själv. Men hon saknar motor. Victoria är likadan. Msn kan tro att hon är barnbarn till Gerty.
Citera
2022-02-03, 21:45
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Så söt, så fruktansvärt söt hon är. Min Helene. 💗 Hon är så kraftfull på ngt sätt men samtidigt så skör. Hon satt där med dom andra på Torpet. Hon skålade. Såg så glad ut. Mitt hjärta fylldes först med sorg för hur känner hon sig i detta sällskap egentligen? Sedan kände jag värme i mitt hjärta då jag faktiskt tror att hon i stunden var så lycklig man faktiskt kan vara i detta sällskap. Nu är jag säker. Heléne for win! 💗

Men ngn som vet hennes vaccinationsstatus, är hon en herde eller är hon ett får? Det kan ha betydelse i slutändan, ifall hon är en kämpe eller en som ger med sig.

Hon har ju kille så du kan nog sluta drömma.
Citera
2022-02-03, 22:07
Medlem

Två tjejer i final😄😄
Citera
2022-02-03, 22:12
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjouu

Två tjejer i final😄😄

Det är väl säkert den där jäkla Helené då.
Hoppas dock mest på Victoria, tycker hon är vettigast bland de tjejer som är med.
Citera
2022-02-03, 22:24
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hon har ju kille så du kan nog sluta drömma.

Så du menar att man inte kan spekulera om en deltagare bara för att hon har kille? Så du menar att man inte genuint kan bry sig om en deltagare bara för att hon har en kille? Det måste blåsa väldigt väldigt kallt i din lilla bubbla till värld.

Det ÄR av vikt att analysera deltagarna för att förutspå eventuell utgång i tävling. Det ÄR av vikt att lista styrkor resp svagheter hos deltagarna. Men framförallt så är det av vikt att föra fram de känsliga sidorna hos en deltagare för att kunna se hur dessa påverkar hennes styrkor i framtida utmaningar. Det handlar om analys & kartläggning av enskild deltagare som råkar vara min personliga favorit. Något som är, iaf för mig, av stor vikt att diskutera. Inte konstigare än att diskutera random idrottsman inför & under pågående tävling.

Helene ÄR en fascinerande individ. Hon ÄR söt, hon ÄR stark men hon ÄR oxå skör & ibland brister det. Är detta en styrka eller är detta en svaghet? Skall man enbart vara fokuserad i tävling eller ska man även visa mänsklighet?

Viktiga & relevanta frågor som spelar roll i sammanhanget. Diskutera med mig. Ignorera mig inte.
Citera
2022-02-03, 22:28
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Det är väl säkert den där jäkla Helené då.
Hoppas dock mest på Victoria, tycker hon är vettigast bland de tjejer som är med.

Men vad menar du med "den jäkla Helene"? Hon skulle må bra av vinst, det skulle stärka hennes självförtroende & öka hennes potential rent allmänt. Ibland måste man se till vad som är bäst för den enskilda deltagaren, vad som är bäst i det stora hela liksom.

Ibland måste man se personen bakom fasaden, våga släppa fram den verkliga personen! Make love not war. Att attackera Helene med elaka ord ord gynnar ingen.
Senast redigerad av Adonis. 2022-02-03 kl. 22:32.
Citera
2022-02-03, 22:31
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.

Du menar att det kan ha betydelse för ert framtida förhållande? hon är säkert vaccinerad mot Asteroid-nedslag av typen Adonis

Fan vad dålig stämning det vart när Bea stod ensam kvar och kvaddade spiken i tävlingen, det gav ju konsekvensen att klimatförändringarna tvingade tjejernas att kontrollera sin inre temperatur på detta viset
1.https://imgur.com/EE51sMj
2.https://imgur.com/NIbsKjs
3.https://imgur.com/ICImkrf
4.https://imgur.com/GBOckSf
5.https://imgur.com/Pb6Ff5W
sex.https://imgur.com/7IVevI7
6.https://imgur.com/MizMT8l

Bea är ganska kul ändå, när hon som gud titta ner på sin skapelse fågelskrämman Abraham och yppa
"snygging" med ögonen i kors och spela dum-blondinen
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-03 kl. 22:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in