2021-12-12, 13:34
Avslutad
Hur vågar Lars Bern uppröra de stackars fåren som har vaccinerat sig?
Nej den ende som borde få lov att uttala sig är den sliskige tandläkaren, förlåt "vaccinforskaren" Matti Sällberg. Då känner fåren sig lugna...
Citera
2021-12-12, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Och du? Exakt vad vet du? Är de en av fåren?
Man får alltid överdrivna reaktioner när man kritiserar deras tro och Gud.
Men sprattla på du, mig gör det inget.
Citera
2021-12-12, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Han sa ju vad det handlade om, pengar. De där bolagen har ju bara några miljarders miljarder
När folk väl fattar vad det handlar om är det nog försent.
Så du menar att ett bolag bestämmer över världens regeringar?
Citera
2021-12-12, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Man ska ta allt med en nypa salt och tänka kritiskt.

Ni glömmer bort Lars historik. Istället för att dissa någon som uppenbarligen besitter mer kompetens än 95% i detta forumet så lyssna och ifrågasätt er världsbild.

Är du inte beredd att omvärdera din världsbild så är du en given förlorare, oavsett om du själv inser det eller inte.

Givetvis är det ekonomiska intressen som styr, det är självklart och uppenbart för logiskt tänkande. Men att detta är huvudspåret betyder inte per automatik att det är den enda agendan.

Har man inte läst på alls eller ännu inte förstått att tänka kritiskt under tid så är detta en bomb på tok för stor för att ta in.

Tendenserna är verkliga och finns att se för den som vill. Rejäl överdödlighet, cancerfall som tex bröstcancer ser ut att ha påbörjat en exponentiell kurva, barndödligheten etc.

Oavsett orsakerna så är detta den verklighet ni alla kommer att vakna upp till eller avliva på grund av.

Det som är överaskande är inte att det händer utan att människor går på det.
Fattar du inte själv att DU går någon annans agenda tillmötes? Du far med repeterade argument som du har läst. DU har annamat en idevärld som inte är din egen utan du vill bara ha en reaktion och för en stund känna dig speciell. -Du vet något som de andra inte vet.
Tok gör som tok sa.
Citera
2021-12-12, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Så du menar att ett bolag bestämmer över världens regeringar?

Du menar att de, med flera, inte gör det?
Citera
2021-12-12, 14:07
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsvivalius1605
Konstigt att dom hade mycket mindre smitta i april maj än nu då..
Om du tänker efter lite så kan du nog lista ut varför.
Citera
2021-12-12, 14:16
Medlem
vetenskapspartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSisteBarberaren
"Lars Bern slår fast: Massvaccineringen handlar endast om pengar…" Det var ett himla kackel på den gubben. Sicka sega gubbar.
Jag har tappat tilltron till Lars Bern. Och bara för att han nu säger detta så kommer jag inte tycka samma. Jag är supertrött på swebbtv.

SwebbTv har bra och mindre bra inslag, Willgert kämpar på, men det är inte lätt att finna intelligenta personer i Sverige att intervjua, det är ju hela problemet med kommunism, alla smarta lämnar det sjunkande skeppet.
Citera
2021-12-12, 14:24
Medlem
Citat:
Man får alltid överdrivna reaktioner när man kritiserar deras tro och Gud.
Men sprattla på du, mig gör det inget.

Uppenbarligen. Det är ju därför, du som inte bryr dig, svarar.
Citera
2021-12-12, 14:31
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Fattar du inte själv att DU går någon annans agenda tillmötes? Du far med repeterade argument som du har läst. DU har annamat en idevärld som inte är din egen utan du vill bara ha en reaktion och för en stund känna dig speciell. -Du vet något som de andra inte vet.
Tok gör som tok sa.

Ett argument blir inte sämre för att det upprepas. Jag ändrar hemskt gärna uppfattning men behöver i så fall se någon form av logik i motargumentet. Att kalla mig för tok räcker inte så du får anstränga dig lite mer om du vill åstadkomma något.

Jag har inget behov av att känna mig speciell i ett anonymt forum. Vad som driver dig att skriva i ett anonymt forum är din grej, men är syftet att övertyga någon så har du en lång resa innan du är i mål.
Citera
2021-12-12, 14:45
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Man ska ta allt med en nypa salt och tänka kritiskt.

Ni glömmer bort Lars historik. Istället för att dissa någon som uppenbarligen besitter mer kompetens än 95% i detta forumet så lyssna och ifrågasätt er världsbild.

Är du inte beredd att omvärdera din världsbild så är du en given förlorare, oavsett om du själv inser det eller inte.

Givetvis är det ekonomiska intressen som styr, det är självklart och uppenbart för logiskt tänkande. Men att detta är huvudspåret betyder inte per automatik att det är den enda agendan.

Har man inte läst på alls eller ännu inte förstått att tänka kritiskt under tid så är detta en bomb på tok för stor för att ta in.

Tendenserna är verkliga och finns att se för den som vill. Rejäl överdödlighet, cancerfall som tex bröstcancer ser ut att ha påbörjat en exponentiell kurva, barndödligheten etc.

Oavsett orsakerna så är detta den verklighet ni alla kommer att vakna upp till eller avliva på grund av.

Det som är överaskande är inte att det händer utan att människor går på det.

Jag tycker egentligen inte att det är så överaskande att människor går på det. Hela skiten är korrupt
Citera
2021-12-12, 15:01
Medlem
Firewaias avatar
En världsomspännande konspiration för att få folk att välja mediciner över hälsopreparat. Någon som lyssnat på alex jones och käkat super-omega3-boostmax här?
Citera
2021-12-12, 15:04
Medlem
Riddarhusets avatar
Lars Bern slår fast: Massvaccineringen handlar endast om pengar…
---------------------------------------------------------------------------------------------------- --
Lars Bern är bara en gammal gubbe som inte kan slå fast något alls och som är fullständigt ointressant.
99,9% vet att fetade påståendet ovan är fel men att pengar är en stor del både vad beträffar statlig finansiering och läkemedelsbolagens vinster.
Inget nytt under solen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in