Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-15, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gobonauten
Kosttillskott och alternativmedicin är big business och mycket enklare och billigare att framställa än komplicerade vaccin som dessutom kräver åratal av forskning. Den som enbart vill tjäna pengar måste därmed vara helt dum i huvudet för att ge sig in i vaccinationsbranschen.

Ja exakt den poängen bör man beakta här med tanke på att den där Lars Bern enbart försöker marknadsföra och sälja
sina egna alternativa produkter för att tjäna sig lite extra pengar på lättlurade antivaccinare som köper allt han säger.

Jag är för övrigt lite förvånad att den dementa och förvirrade Lars Bern inte har hamnat på något boende eller hem ännu
då det känns lite som om att han blir mer förvirrad för varje år som passerar.

Lars Bern har ju också de senaste åren envist propagerat för att man kan bota cancer med helande stenar och kolloidalt silver
och han hävdar givetvis att etablissemanget och myndigheter försöker dölja och mörklägga den saken.

Det är ju uppenbart för alla källkritiska och normala människor att Lars Bern och hans likasinnade är en enda stor bluff.

Fast är man en inbiten antivaccinare och foliehatt så köper man väl allt han säger utan att ifrågasätta dumheterna.
Senast redigerad av 12-12 2021-12-15 kl. 04:58.
Citera
2021-12-15, 06:55
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12-12
Ja exakt den poängen bör man beakta här med tanke på att den där Lars Bern enbart försöker marknadsföra och sälja
sina egna alternativa produkter för att tjäna sig lite extra pengar på lättlurade antivaccinare som köper allt han säger.

Jag är för övrigt lite förvånad att den dementa och förvirrade Lars Bern inte har hamnat på något boende eller hem ännu
då det känns lite som om att han blir mer förvirrad för varje år som passerar.

Lars Bern har ju också de senaste åren envist propagerat för att man kan bota cancer med helande stenar och kolloidalt silver
och han hävdar givetvis att etablissemanget och myndigheter försöker dölja och mörklägga den saken.

Det är ju uppenbart för alla källkritiska och normala människor att Lars Bern och hans likasinnade är en enda stor bluff.

Fast är man en inbiten antivaccinare och foliehatt så köper man väl allt han säger utan att ifrågasätta dumheterna.
Det är fullt förståligt att korkskallar skriver som ovan när Lars Bern visar sådan total brist på omdöme att han vill sälja kosttillskott med sitt eget tryne på burken.
Citera
2021-12-16, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Det är fullt förståligt att korkskallar skriver som ovan när Lars Bern visar sådan total brist på omdöme att han vill sälja kosttillskott med sitt eget tryne på burken.

Ja jag kollade upp det där, den gamla förvirrade gubben har till och med satt sitt eget ansikte på förpackningarna med alternativ medicin,
som om det skulle göra produkterna mer lockande eller vad han nu tror.

Jag antar det främst är just gamla och äldre människor som kanske följer Lars Bern och hans likasinnade
eftersom jag har svårt att se att några andra målgrupper orkar lyssna på karln när han sitter och håller låda om allt möjligt
som han egentligen inte har en aning om men ändå anser sig vara expert på av någon outgrundlig anledning.

Jag tror förmodligen gubben vill tjäna sig lite lätta pengar från lättlurade följare innan han trillar av pinn förr eller senare.

Han får väl börja marknadsföra sina helande stenar nu igen och det där med kolloidalt silver igen också,
alltid finns det väl någon lättlurad foliehatt som går på det och öppnar plånboken.
Senast redigerad av 12-12 2021-12-16 kl. 04:17.
Citera
2021-12-16, 04:59
Medlem
Har sagt detta länge nu. Att snubben säljer alternativmedicin är en annan grej dock, kanske känns fult även om han har rätt i sak.

Tror dock själv på alternativmedicin då väldigt mycket vetenskap stödjer dessa och de är bra mer säkra än traditionella mediciner oftast med mindre biverkningar. Många har dessutom använts i tusentals år. Har tack vare dem trappat ner massa farliga mediciner och är bra mer frisk och stabil idag, även kunnat lägga av med dåliga vanor. Nu är inte mitt face på några kostillskott så...

Företagen som tillverkar detta vaccinet skiter fullständigt i din hälsa eller om du får cancer, att det sedan inte hjälper mot covid, gör dig beroende av det för att immunförsvaret ska klara sig eller att det kan döda dig i värsta fall är ännu värre. Just därför skrev de av sig ansvaret för biverkningar, mest troligen visste de att vaccinet var tvivelaktigt.

Förstår inte hur de som inte är i riskgruppen vaccinerar sig idag och vågar lägga sina liv på händerna utav dessa korrupta bolag.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2021-12-16 kl. 05:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in