• 1
  • 2
2021-12-10, 22:48
Bannlyst
Jag är inte intresserad av vad ni eventuellt hört, läst om i media, artiklar eller skönlitterära böcker. Det finns en mängd aktörer som drar nytta av att framställa frågan som större och mer hemsk än den egentligen är.
Jag vet inte hur omfattande barnprostitution är, och det vet nog inte någon mer än uppskattningsvis.

Men har ni någonsin med egna ögon sett eller "hört" barnprostitution? När och vart var i så fall detta?
Skulle ni kunna tänka er att gå till minderåriga flickor och eller pojkar, oavsett om de är prostituerade av egen fri vilja eller tvingade till det?
Vad skulle kunna få er att vilja respektive avstå?
Citera
2021-12-10, 23:38
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSisteBarberaren
Jag är inte intresserad av vad ni eventuellt hört, läst om i media, artiklar eller skönlitterära böcker. Det finns en mängd aktörer som drar nytta av att framställa frågan som större och mer hemsk än den egentligen är.
Jag vet inte hur omfattande barnprostitution är, och det vet nog inte någon mer än uppskattningsvis.

Men har ni någonsin med egna ögon sett eller "hört" barnprostitution? När och vart var i så fall detta?
Skulle ni kunna tänka er att gå till minderåriga flickor och eller pojkar, oavsett om de är prostituerade av egen fri vilja eller tvingade till det?

Det är prostitutionsmotståndarna som har vanföreställningar. De vet mycket väl att sexköpsförbudet mellan samtyckande och vuxna inte kan motiveras, i synnerhet inte i koppling till mänskliga rättigheter, Barnprostitution förekommer knappt i västvärlden, men den används som ett slagträ i debatten. Nej, jag har aldrig sett barnprostitution, och jag ser inte dess plats i sexköpsdebatten. Sexköpsmotståndarna fortsätter att ljuga.
Citera
2021-12-11, 09:03
Medlem
Gift44s avatar
Citat:

Ja. Inte på gatan men i en food court i Elizabeth mall (Cebu City).
Jag var där med min (höggravida) fru för vi bodde i närheten.
En gubbe i 70-årsåldern satt med två flickor i 9-10 årsåldern. Nånting var skumt så jag tittade på dem ibland.
Flickorna tog kort på sina trosor under bordet och gav kameran (ja detta var längesen men det var en digitalkamera) till gubben. Jag blev upprörd men min fru menade på att jag inte skulle ställa till en scen.
Gubben gick därifrån utan flickorna men det var väl en form av barnprostitution.
De fick de mat, godis och förmodligen nån billig begagnad mobil.
Citera
2021-12-11, 09:35
Medlem
ReiseReises avatar
Minns att jag såg barnporr någon gång på Spray (föregångare till Myspace, Facebook osv) när jag själv bara var runt 10 år gammal. Har ett vagt minne av att det var någon 9 åring rysk flicka som blev knullad... Skrämde livet ur mig, ingen bra introduktion till internet....
På den tiden var internet extremt oreglerat och man kom över barnporr och råa avrättningar bara sådär.
Citera
2021-12-11, 09:39
Medlem
Urinterapeuts avatar
Jag kände en tjej i högstadiet som brukade sälja sig själv till äldre gubbar på kvällar och helger. Hon var rolig att umgås med och hade alltid mycket pengar som hon bjöd på godis och cigg för. Såhär i efterhand förstår jag att det var väldigt synd om henne och hon måste varit ganska trasig.

Undrar ibland vad det blev av henne.
Citera
2021-12-11, 10:11
Medlem
Citat:

Nej jag har aldrig hört eller aldrig sett nån form av barnprostitution.
Skulle jag komma på någon skulle jag bli skogstokig.
Sexköpslagen tycker jag är skit för den hjälper inte et dugg dom tjejerna som är utsatta så skrota den och ta fram det till ytan. Dom s.k. feministerna mfl lever i en fantasi och tror dom gör nåt gott.
Däremot om man jagar minderåriga inför jag gärna dödsstraffet.
Citera
2021-12-11, 11:49
Medlem
Har sett prostituerade barn i flera städer i Indien. Bland det värsta jag sett..

E: Har aldrig köpt en prostituerad och kommer hellre aldrig göra det.
Citera
2021-12-11, 14:00
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Har aldrig köpt en prostituerad och kommer hellre aldrig göra det.

Det har aldrig jag heller gjort. Däremot så kan man köpa sexuella tjänster av sexarbetare.
Citera
2021-12-11, 14:03
Medlem
Leibachs avatar
Det är ju riktigt vidrigt, och det som borde jagas av Polisen, det och organiserad människohandel.

Dock har jag en gång plockat upp en tjej på gatan, haft sex med henne mot betalning och efteråt berättade hon att hon var 17 år. Fick ångest som fan, hon såg ut som över 20 och hade ju varit lovlig vid ett vanligt ligg. Men att hon var under 18 och jag betalat kändes farligt, hon verkade inte bry sig dock. Snackade mer om att hon behövde pengarna till nån pryl, och var mest orolig att hennes kille skulle få reda på det.
Citera
2021-12-11, 14:06
Medlem
Citat:

hade jag sett nåt sånt hade jag garanterat suttit på lång årigt straff
Citera
2021-12-11, 14:13
Medlem
TS har skapat tusentals pedofiltrådar på bara några månader nu. Sjukt tröttsamt och inte ett dugg roligt.

Nej, har aldrig sett det. Hoppas att du åker dit för all barnporr du sitter på inom en snar framtid.
Senast redigerad av Koule 2021-12-11 kl. 14:16.
Citera
2021-12-11, 14:41
Medlem
ChiCoLas avatar
I Santa Fé området i Bogota har jag med egna ögon sett väldigt unga tjejer, som inte kan varit med än 14-15 år stå i små kjolar och string/BH, flätor och alla attribut för att se så unga ut som möjligt.
Har pratat med några av dom som givetvis säger att de är 18 men det kan jag garantera att de inte var.

Skulle aldrig i livet chansa att ligga med en sån då man dels inte vet vad den oerhört korrumperade polisen har för planer, och dels för att det inte tilltalar mig att köpa sex av barn.

I Medellin såg jag inte alls så många barn, men har hört att det är än värre där,
men att man får ta sig ut i favelan typ comuna 13, för att se sån skit.

Om TS nu är intresserad av sånt så bör du köpa ett gevär och skjuta dig själv, för barnen i det landet har det jobbigt nog ändå, utan din trötta sexfantasi.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in