Citat:
Ursprungligen postat av
Ekrabab
Folk är efterblivna oerfarna pundare här. För bästa upplevelse beställ 2-3 pizzor. 2-4 liter iskall cola. Ett par såsar på det. Ät tills det värker i magen. Överträffar alla andras tips med hästlängder och jag har testat allt!
Du borde verkliegn se över din relation till mat. Ens tanken på att typ en hel kebabpizza är fan nåt av det värsta jag kan tänka mig. Man äter till man är mätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
riksompsykadeliska
Små doser ketamin som man fyller på med varje 20 minut och lyssna på bra musik och glöm inte krossa ''pulvret'' det är små små kristaller. en liten dos är som att ta lite lite på en nagel.
törs du kan du ju ta lite mer om du pallar k hole. läs på om det innan såfall.
Det här är nog ett av de bästa tipsen hittills om man nu promt har tänkt knarka.
Citat:
Ursprungligen postat av
DenSisteBarberaren
Sant, det gjorde du. Jag läste bara första ordet, dvs Ganja och tänkte att du måste skoja för vem f*n vill sitta och röka typ hasch ? på julen, få en psykos och hamna på psyket..
Kratom låter intressant:
Fan vad jag önskar att jag hade två flaskor Cocillana-Etyfin, sitta och snapsa med mig själv. Vore så nice.
Nu är du inne på en välbeprövad metod, opiater. Jag firade en jul ensam för tio år sedan, tog en halv iktorivil på morgonen och sen en flaska gin som jag groddade på från morgon till kväll och sedan tog jag heroin och rökte hasch efter eget tycke. Vill minnas att jag tyckte att det var relativt gött för stunden, men det är onekligen inte en jul jag längtar tillbaka till.
Du ska inte bara gå på ett vanligt julfirande ändå, kan väl gå hem tidigt och ta dig lite kratom eller nåt efter för att runda av. Tror verkligen inte att den ultimata julen sker hemma påtänd i sin ensamhet.