2021-12-10, 21:04
Folk är efterblivna oerfarna pundare här. För bästa upplevelse beställ 2-3 pizzor. 2-4 liter iskall cola. Ett par såsar på det. Ät tills det värker i magen. Överträffar alla andras tips med hästlängder och jag har testat allt!
Citera
2021-12-10, 21:04
Medlem
Små doser ketamin som man fyller på med varje 20 minut och lyssna på bra musik och glöm inte krossa ''pulvret'' det är små små kristaller. en liten dos är som att ta lite lite på en nagel.

törs du kan du ju ta lite mer om du pallar k hole. läs på om det innan såfall.
Citera
2021-12-10, 21:18
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icuesofty20
Hasch och gräs till jul. + Några julöl.
Nyår: Champagne och alprazolam. Hinka i dig lite alpra, sedan vid nyårsslaget så hinkar du i dig champagne och kastar i alprazolam i champagnen. Effektivt och trevligt.

Bra om man vill ha minnesluckor och pinsamma samtal/meddelanden att läsa upp nästa dag
Citera
2021-12-10, 22:04
Medlem
D00mers avatar
Hasch, julöl och pizza brukar jag och brorsan köra på
Citera
2021-12-10, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Folk är efterblivna oerfarna pundare här. För bästa upplevelse beställ 2-3 pizzor. 2-4 liter iskall cola. Ett par såsar på det. Ät tills det värker i magen. Överträffar alla andras tips med hästlängder och jag har testat allt!

Problemet är väl att efter 1-2 pizzor så går det helt enkelt inte att få ner mer. Så man har njutning i kanske 45 minuter som bäst. Hur ska man få njutning resten av dagen/kvällen, gå och kräkas upp allt så man får plats för mer?
Citera
2021-12-11, 00:04
Medlem
likabarnlekaballs avatar
Ganja och/eller kratom. Ge fan i övriga droger, kommer bara leda till negativa konsekvenser.
Citera
2021-12-11, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likabarnlekaball
Ganja och/eller kratom. Ge fan i övriga droger, kommer bara leda till negativa konsekvenser.
Lätt att säga. Vad är alternativet?
Vilket är ditt absolut bästa råd till mig och alla oss andra som sitter ensamma under jul och nyår?

Vad ska vi göra? Kom med något matnyttigt och som verkligen är genomförbart, dvs inga fantasier eller luftslott.
Citera
2021-12-11, 00:23
Medlem
likabarnlekaballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSisteBarberaren
Lätt att säga. Vad är alternativet?
Vilket är ditt absolut bästa råd till mig och alla oss andra som sitter ensamma under jul och nyår?

Vad ska vi göra? Kom med något matnyttigt och som verkligen är genomförbart, dvs inga fantasier eller luftslott.

Jag gjorde nyss det om du läser inlägget igen... Ganja och/eller kratom....
Citera
2021-12-11, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likabarnlekaball
Jag gjorde nyss det om du läser inlägget igen... Ganja och/eller kratom....
Sant, det gjorde du. Jag läste bara första ordet, dvs Ganja och tänkte att du måste skoja för vem f*n vill sitta och röka typ hasch ? på julen, få en psykos och hamna på psyket..

Kratom låter intressant:
Citat:
Kratom har stor potential som medicinalväxt, till exempel som smärtstillande medel jämförbart med kodein, propoxifen eller som ett alternativ till metadon.
Fan vad jag önskar att jag hade två flaskor Cocillana-Etyfin, sitta och snapsa med mig själv. Vore så nice.
Citera
2021-12-11, 01:03
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Finns ingen one size fits all, beror nästan helt på din personlighet.
Weed som en del tipsar om fungerar nog helt perfekt för en del, men världens sämsta ide för andra.
Hade själv velat tipsa om tjack, men är säkert en del som blir rastlösa och kontaktsökande vilket motverkar själva idén.

Tipset om syra köper jag inte. Sämsta tänkbara helgen att ta det. En helg där det är social press och social kutym att umgås, och lite socialt stigma att inte göra detta, och mycket socialt stigma att aktivt välja att sitta hemma själva och knarka för man inte pallar folk. Onödig skit att ha i baktankarna när man redan tycker det är ett bullshitfenomen.
I övrigt meningslösa helger är mycket bättre tillfällen att ta syra.

Tipsen om sömntabletter, benso. och heroin är de som vill fly helgen, ångesten att inte ha någon att vara med, eller ångesten att inte orka vara med någon. Inte riktigt det TS ber om.

Får nog tipsa om tjack trots allt. Något som upphöjer behaget av ensamheten, istället för att sopa den under mattan som vid h eller benso. Eller djupfokusera på en ytterst tillfällig detalj istället för helheten, som är risken vid syra.
Näst bästa alternativet efter tjack hade jag nog sagt nykter eller lätt alkoholberusning.
Citera
2021-12-11, 01:06
Medlem
Droppa lite syra och njut
Citera
2021-12-11, 01:54
Medlem
funktioners avatar
Tjack+röka+benso. Snöa sedan in på valfri aktivitet och vips så har några dygn gått och sen har jul och nyårsfestligheterna passerat dig förbi utan att du ägnat dem den minsta tanke för att du varit så upptagen med vad du nu snöat in på.

LSD tycker jag låter som en dålig idé. Det hade iallafall gett mig en dålig tripp
Senast redigerad av funktioner 2021-12-11 kl. 01:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in