Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-21, 21:59
Moderator
Morfar-52s avatar
"Akut!! Blanda oxascand 10mg med imovane 15 mg" infogad från drogakuten./mod
Citera
2022-05-24, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lisbettan
Jag har ätit imovane i över 10 år. Håller mig till receptrekommendationerna 7.5 mg per natt +- en halv tablett.
Äter detta plus andra psykofarmaka för adhd/ångest/bipolär2. Har haft en vecka av extrem stress/uppvarving och dålig sömn och känner att den vanliga kvällsdoseringen inte räcker. Har nu tagit 10 mg oxascand och en imovane 7,5 mg samt 2 Treo pga huvudvärk. Kan inte sova och är uppstressad som fasen. Måste sova.

Äter också Gabapentin för värk samt sertralin och lamotrogin.

Är det nån som kan råda mig i detta? Har i övrigt quetapin hemma om det är bättre att lägga till.

Är extremt rädd för att få hjärtstillestånd av för mkt lugnande. Jag har dock en viss tolerans pga långvarigt bruk. Oxascand äter jag endast vid behov och blandar i vanliga fall inte detta med imovane.

Jag har ju sett inlägg där folk slänger i sig hur mycket som helst samtidigt och inte dör så vill mest höra från någon som VET vad som gäller. Orkar inte åka till psykakuten just nu- behöver bara varva ner. Tacksam för hjälp.
När jag stod på Imovane och Sobril så hade jag som mest 10 mg Imovane samt 50 mg Sobril plus 2 ml Theralen till natten så om du tar 10 mg Sobril till din 7.5 mg Imovane så är det ingen fara.

Faktiskt större risk att något otäckt händer om du blandar in en högre dos Quetiapine i mixen än 10 mg Sobril som är helt harmlöst i sammanhanget.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2022-05-24 kl. 00:58.
Citera
2022-05-24, 01:07
Medlem
EastCoastWays avatar
Gått igenom dom flesta av posterna här nu och det finns riktigt bra kombis folk rekommenderar men direkt inget vrål-fel. Såvida man inte tar i alldeles för mycket och blandar med opiater och alkohol, vilket bara en idiot skulle göra.

Min erfarenhet är att 6 mg alprazolam (jag har relativt hög tolerans och detta är icke en rekommendation hur än ironiskt det är att ändå skriva ner det här för det är ju liksom det, för dom INVIGDA. Inga noob försök här)
Och några få öl, 3-4 max. Lägga till 30mg diazepam, 2mg Lorazepam och en tjock Indica gås på det. 150-300mg Pregabalin boostar ju allt så ja, mer chill än så blir det nog inte enligt mig.
Citera
2022-06-17, 13:21
Medlem
Pregabalin, diazepam och clonazepam tycker jag ger ett skönt rus.
Citera
2022-06-17, 16:10
Avslutad
20-30mg diazepam och 2mg alprazolam är en riktigt tung kombo, sedan en folle + spliff o man mår som en gud. Inget att rekommendera dock
Citera
2022-08-15, 00:09
Medlem
Bigboybadasss avatar
Diazepam 30mg + xanor 2mg + lorazepam 5mg
Citera
2022-09-16, 15:48
Medlem
movingmads avatar
Blandning för bästa mys och ångestlödhet

Jag har rivotril, äkta xanax, lergigan, quetiapin, atarax och koffein. Det mesta lagligt.

Hur ska jag blanda för bäst mysfaktor och bara glömma all skit?

Vet att man inte ska blanda och hålla på, det går alltid åt helvete men idag är undantagsfall. Aldrig känt mig så stressad och svag i hela mitt liv.

Förslag?
Citera
2022-09-16, 15:54
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av movingmad
Jag har rivotril, äkta xanax, lergigan, quetiapin, atarax och koffein. Det mesta lagligt.

Hur ska jag blanda för bäst mysfaktor och bara glömma all skit?

Vet att man inte ska blanda och hålla på, det går alltid åt helvete men idag är undantagsfall. Aldrig känt mig så stressad och svag i hela mitt liv.

Förslag?
Vill mest spela datorspel utan ångest och orka ringa nära och kära och ljuga om att jag är relativt OK.
Citera
2022-09-16, 16:00
Avslutad
Jag själv hade kört 2-4 mg iktro, 2-3 mg alprazolam. Sen ingen alkohol för att kunna minnas vad man gör.

Mysfaktor 100 om man röker en spliff på det.
Citera
2022-09-16, 20:07
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Jag själv hade kört 2-4 mg iktro, 2-3 mg alprazolam. Sen ingen alkohol för att kunna minnas vad man gör.

Mysfaktor 100 om man röker en spliff på det.
Dricker inte och har ingen röka. Tack för tips!
Citera
2022-09-17, 04:02
Bannlyst
Att "knarka" benso alltså..
Påminner om folk som försökte sniffa lim när man var ung.

En starköl är skönare och ger ett starkare rus än vilken benso ni än stoppar i er.

Benso är fantastiskt om man använder det rätt dock, dvs som en medicin vid tex panikattacker eller tunga GAD-moments.

Väx upp, kids.
Citera
2022-09-17, 18:17
Medlem
Ksalol, hur mkt för man ska bli mysig. Typ som ett trammys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in