• 1
  • 2
2021-12-08, 21:22
Medlem
Jag brukar gilla att blanda olika benzo! Nu har jag alprazolam och klonazepam men jag kommer inte ihg hur dom va ihop. Ska testa imorgonbitti!
Citera
2021-12-08, 21:26
Bannlyst
Soft kombo, vilka doser?
Citera
2021-12-12, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlisterO
Jag brukar gilla att blanda olika benzo! Nu har jag alprazolam och klonazepam men jag kommer inte ihg hur dom va ihop. Ska testa imorgonbitti!
En helt ok kombination. Nu kr jag inga missbruksdoser men jag brukar sova p 2 mg Klonazepam och 0.25 mg Alprazolam plus allt annat ickeknark jag ocks tar till natten.
Citera
2021-12-13, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Soft kombo, vilka doser?

2 mg alprazolam, 4 mg clonazepam, 150 mg lyrica och 200 mg tramadol!
Citera
2021-12-13, 09:29
Bannlyst
Citat:
2 mg alprazolam, 4 mg clonazepam, 150 mg lyrica och 200 mg tramadol!
Soft! Ska sjlv ta 2 mg Alprazolam och 4 mg Lorazepam idag. Vntar p post.

Alprazolam + Klonazepam blir som Lorazepam, fast smre.
Citera
2021-12-13, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffertzon1
Soft! Ska sjlv ta 2 mg Alprazolam och 4 mg Lorazepam idag. Vntar p post.

Alprazolam + Klonazepam blir som Lorazepam, fast smre.

Jag kommer ihg nr jag var yngre
och hngde runt plattan. D sa ofta dom gamla rvarna: Temesta r det bsta! Jag gick p rohypnol d, det var nr dom grna fanns verallt i Stockholm. Jag becknade roppar och var uppe i 20-25 grna om dagen. Jag bestmde mig fr att testa lorazepam under den hr perioden och sjlvklart s knde jag inte mycket p grund av att jag gick p hga doser rohypnol.
Sen dess har jag inte tagit lorazepam igen men jag r jvligt sugen p testa nu nr benzotoleransen inte r extrem.
Och det du skrev gjorde mig vldigt intresserad!
Citera
2021-12-13, 09:43
Bannlyst
Citat:
Jag kommer ihg nr jag var yngre
och hngde runt plattan. D sa ofta dom gamla rvarna: Temesta r det bsta! Jag gick p rohypnol d, det var nr dom grna fanns verallt i Stockholm. Jag becknade roppar och var uppe i 20-25 grna om dagen. Jag bestmde mig fr att testa lorazepam under den hr perioden och sjlvklart s knde jag inte mycket p grund av att jag gick p hga doser rohypnol.
Sen dess har jag inte tagit lorazepam igen men jag r jvligt sugen p testa nu nr benzotoleransen inte r extrem.
Och det du skrev gjorde mig vldigt intresserad!
Kul! Jag tycker den r den bsta benson som finns, ls grna Temesta-trden, ven om sikterna r blandade.
Citera
2021-12-13, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffertzon1
Kul! Jag tycker den r den bsta benson som finns, ls grna Temesta-trden, ven om sikterna r blandade.

Tack fr tipset!
Citera
2021-12-13, 11:47
Medlem
George1s avatar
Blanda bara inte opiater och benso
Citera
2021-12-13, 13:35
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George1
Eller benso och sprit fr helvete!

Frstr fortfarande inte vad som hnder i skallen nr man fr benso-blackout med alkohol och benso. Man kan g frn att vara glad och soft till att vilja mrda.

Hemskt r det.. Man vaknar upp och vet inte vad som hnt men det r blod i hela huset och knogarna helt frstrda.
Citera
2021-12-13, 17:44
Medlem
yournotlikemes avatar
Triazolam 0.025mg + 40mg Diazepam var bsta benzo kombon jag tagit iaf!
Citera
2021-12-15, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av George1

Eller blanda vldigt frsiktigt. Det r mnga som har dtt av den kombinationen. Benzon boostar opiater vldigt mycket s ta inte den opiatdos du brukar. Testa dig fram med sm opiatdoser och ha tlamod och vnta med att fylla p.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in