2022-08-10, 09:33
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Tror dock att man måste läsa TRs DOM eller hovrättens DOM. Där brukar dem ofta hänvisa till diverse vittnesmål?
Bra poäng, ska se om jag kan skaka fram dem.
Citera
2022-08-12, 02:26
Medlem
LOl. Polisen har ju gjort VÄÄÄÄRSTA tabben och röjt moghrabis hemvistelse 😂 man har sekretessmarkerat det när man haft förhör med bilals tjej och skrivit *ort i skåne* både deras hem och var hon jobbar (jobbar med bilals systrar) men i ett SMS kan det utläsas att hon vill bli upplockad i höör och skriver adressen. Söker man på adressen är det ett boende. Och säger senare i förhör att de bor jätte nära hennes jobb. Ajjabaja både polisen och emilia. Bilal borde mig veterligen veta bättre och inte släpa hem en orre när både han ahmed och sayed lever under skydd. 😂😂😂😂
Citera
2022-08-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
LOl. Polisen har ju gjort VÄÄÄÄRSTA tabben och röjt moghrabis hemvistelse 😂 man har sekretessmarkerat det när man haft förhör med bilals tjej och skrivit *ort i skåne* både deras hem och var hon jobbar (jobbar med bilals systrar) men i ett SMS kan det utläsas att hon vill bli upplockad i höör och skriver adressen. Söker man på adressen är det ett boende. Och säger senare i förhör att de bor jätte nära hennes jobb. Ajjabaja både polisen och emilia. Bilal borde mig veterligen veta bättre och inte släpa hem en orre när både han ahmed och sayed lever under skydd. 😂😂😂😂

Tror inte dem gjort det av ”misstag” de har nog gjort det med flit.
Citera
2022-08-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Bra poäng, ska se om jag kan skaka fram dem.

Hur gick det? Fick du fram något?
Citera
2022-08-16, 08:06
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Alexander M. är halvbror till ceecay. Suttit på knark hem med pundaren sayed. När zaki ensam sköts i RG var Malik där i Malmö. Han är ävdn den som anlitade tjockisen Samir för mordet. Sayed horungen körde honom sedan till tågstationen

Du verkar ha något personligt mot S@yed?

Läst flera av dina trådar, du är väldigt på moghr@bi familjen.

Vart finns deras bror nu då @hmed?
Citera
2022-08-16, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Du verkar ha något personligt mot S@yed?

Läst flera av dina trådar, du är väldigt på moghr@bi familjen.

Vart finns deras bror nu då @hmed?
Finns de något man ska älska dom för? Dom sålde zaki dom sålde ahmad deras vän dom klippte karolin hakim med en bebis i famnen och sålde zaki och du vill jag ska applådera åt dom? 😆 låt oss inte glömma den stackars kvinnan som blev påkörd och handikappad & fick sitt barn omhändertagen. Eller fulingen ahmad gjorde mot dani J. Jo, tjena. Avskyr familjen moghrabi.

Som svar på din fråga, ahmad sitter inne
Citera
2022-08-17, 08:32
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Finns de något man ska älska dom för? Dom sålde zaki dom sålde ahmad deras vän dom klippte karolin hakim med en bebis i famnen och sålde zaki och du vill jag ska applådera åt dom? 😆 låt oss inte glömma den stackars kvinnan som blev påkörd och handikappad & fick sitt barn omhändertagen. Eller fulingen ahmad gjorde mot dani J. Jo, tjena. Avskyr familjen moghrabi.

Som svar på din fråga, ahmad sitter inne

Så sant! Vidrig släkt.
Citera
2022-08-19, 00:35
Moderator
Mappings avatar
Citat:

Har du koll på ungefär var i FUPen man kan hitta det där SMSet?
Citera
2022-08-21, 17:32
Medlem
Citat:
Har du koll på ungefär var i FUPen man kan hitta det där SMSet?
Bara för att det är du som frågar mapping har jag suttit och skrollat igenom fuppen ett tag nu!😂

Sidan 1646 i FUP pratar dom.om jobbet.. och hon skriver "gamla torg 7, höör" googlar man på adressen är det ett attendo boende
Hon skriver JU att hon arbetar med hana systrar men att ena systern numer jobbar på annan avdelning och att hon oftast ÄR och sover hos dom för att dom bor jätte nära jobbet.
Citera
2022-08-21, 17:57
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Bara för att det är du som frågar mapping har jag suttit och skrollat igenom fuppen ett tag nu!😂

Sidan 1646 i FUP pratar dom.om jobbet.. och hon skriver "gamla torg 7, höör" googlar man på adressen är det ett attendo boende
Hon skriver JU att hon arbetar med hana systrar men att ena systern numer jobbar på annan avdelning och att hon oftast ÄR och sover hos dom för att dom bor jätte nära jobbet.

Haha, jag är smickrad! 😘😂

Helt ärligt, STORT tack för hjälpen!
Citera
2022-08-26, 21:29
Medlem
Vad blev domen? Vad händer med de misstänkta?
Citera
2022-09-15, 17:15
Medlem
Citat:
Nu har åtal väckts, och här finns FUP för de som är intresserade: https://anonfiles.com/19i2aa2fyf/Mal...Aktbil_250_pdf

Jag har bara läst Sydsvenskans artikel om detta så har inte dubbelkollat datum i FUP men enligt artikeln ska något av vapnen ha använts vid den här händelsen: (FB) Nydala/Malmö 2021-11-05: Skjutning mot lägenhet i bostadshus

Kan ej öppna fupen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in