2022-08-09, 09:30
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Det är en historia som aldrig borde glömmas heller.

Jag har följt fallen kring morden på Acke och Dodo, och mordförsöket på M*ysem men kan inte riktigt minnas att det framkom en massa "skit" om de personerna, förutom småsaker. Vad är det som alla hatar med dem?
Citera
2022-08-09, 14:29
Medlem
Citat:
Det är en historia som aldrig borde glömmas heller.
Den är inte glömd. Tråden handlar bara inte om honom så känns inte lönt och ta upp 😂 som att jag skulle säga elvis är en horunge men det är mekawi också. Jahaa.... 😂
Citera
2022-08-09, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag har följt fallen kring morden på Acke och Dodo, och mordförsöket på M*ysem men kan inte riktigt minnas att det framkom en massa "skit" om de personerna, förutom småsaker. Vad är det som alla hatar med dem?
Tror nog det handlar om golningen meysam gjorde och vittnesmålet mot salam och hela denna shorban. Sen om dodo och acke vet jag ingenting om också läst de.
Citera
2022-08-09, 16:23
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Tror nog det handlar om golningen meysam gjorde och vittnesmålet mot salam och hela denna shorban. Sen om dodo och acke vet jag ingenting om också läst de.

Jo, jag har ju läst alla förhör med M*ysem och det är väl fullt förståeligt att han hänger ut Mekky, Salam osv. med tanke på att två av hans bröder är ihjälskjutna och han själv blivit skjuten. Men visst, det ses väl som lika negativt som alla andra former av golning bland kriminella. Tänkte mer på om det var saker han gjort innan dess som folk ser som negativa.
Citera
2022-08-09, 17:15
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Den är inte glömd. Tråden handlar bara inte om honom så känns inte lönt och ta upp 😂 som att jag skulle säga elvis är en horunge men det är mekawi också. Jahaa.... 😂

https://svenskamagasinet.nu/nyheter/...-pa-solkusten/

@mir är ute nu blir intressant för mek@wi familjen.
Citera
2022-08-09, 17:55
Medlem
Citat:

Intressant, och den andra personen som betalat borgen verkar vara papo.
Citera
2022-08-09, 21:38
Medlem
Citat:

"När männen greps fick spansk polis hjälp utav svenska kolleger"

Denna menar du? Och då är A.M mekky som betalt 200k borgen?

Greps inte mekky av polisen i Dubai? Utelämnades han till spanien? Glömt 😂

Jaaa, än så länge kan mekawi vara safe. Det står att de ej får lämna landet och fått passen indragna och har anmälningsplikt. Visserligen kan han avvika och fly landet på andra sätt? men tror ej han kmr långt. Mekawi lever även skyddat tror att han bor säkert i någon svensson bondehåla. Blir intressant och se hur detta kommer utvecklas.
Citera
2022-08-09, 21:41
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
Citat:

M@ysem var själv en ”gangster” som pressade folk och ingick i gäng tex: wolfpack. Han lurade många på knark/pengar, dessutom vittnat i flertal rättegångar i Malmö oavsett ifall personer inte riktigt varit ute efter honom.

Malmö polisen har använt honom i flera utredningar, kan man springa runt med väst och pistol + vara med gäng då får man räkna med döden,fängelse,flykt.

Mordet i nydala på MAH han var även där och petade i den rättegången, lämnat information angående @mir så det stinker om det, moghr@bi familjen,s@l@m Sheb@ni, @hmed j@wad osv.

Finns det någon han inte pekat ut? Hans små bröder till gatubarn springer runt leker gangstrar i Malmö med pistoler osv varför sätter han inte dit dem?

Man kan inte leka gangster och så fort man får smaka på bly så golar man?

@kram va ingen fotbollspelare han va kriminell han med.
Citera
2022-08-09, 21:49
Moderator
Mappings avatar
Citat:
M@ysem var själv en ”gangster” som pressade folk och ingick i gäng tex: wolfpack. Han lurade många på knark/pengar, dessutom vittnat i flertal rättegångar i Malmö oavsett ifall personer inte riktigt varit ute efter honom.

Malmö polisen har använt honom i flera utredningar, kan man springa runt med väst och pistol + vara med gäng då får man räkna med döden,fängelse,flykt.

Mordet i nydala på MAH han var även där och petade i den rättegången, lämnat information angående @mir så det stinker om det, moghr@bi familjen,s@l@m Sheb@ni, @hmed j@wad osv.

Finns det någon han inte pekat ut? Hans små bröder till gatubarn springer runt leker gangstrar i Malmö med pistoler osv varför sätter han inte dit dem?

Tack för info!
Citera
2022-08-10, 00:04
Medlem
Citat:

Mycket av det du skriver stämmer, däremot är jag osäker på om han vittnade i den rättegången gällande (m@hmoud) som mördades i nydala? Skytten skulle haft namnet z@karia? Menar du det målet?
Citera
2022-08-10, 00:26
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Mycket av det du skriver stämmer, däremot är jag osäker på om han vittnade i den rättegången gällande (m@hmoud) som mördades i nydala? Skytten skulle haft namnet z@karia? Menar du det målet?

Om vi pratar om mordet på M*houd Sh*kir, där Z*kryia dömdes så finns inte M*ysem i FUP (sökte igenom hela PDFen på hans förnamn och sedan efternamn)

EDIT: Jag har dock bara läst FUP och vet inte om M*ysem kallats som vittne och under huvudförhandlingen snackat en massa.
Citera
2022-08-10, 09:30
Medlem
Citat:
Om vi pratar om mordet på M*houd Sh*kir, där Z*kryia dömdes så finns inte M*ysem i FUP (sökte igenom hela PDFen på hans förnamn och sedan efternamn)

EDIT: Jag har dock bara läst FUP och vet inte om M*ysem kallats som vittne och under huvudförhandlingen snackat en massa.

Tror dock att man måste läsa TRs DOM eller hovrättens DOM. Där brukar dem ofta hänvisa till diverse vittnesmål?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in