2022-08-04, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Lär dröja ett tag innan jag tar den här. Verkligen full av skräp, vad det verkar. Malik har ju haft samverkan med SEM runt ett mord i Malmö (var väl Zaki Ensam där AMs kompis Samir sköt?) och även i övrigt stökat lite överallt, bla eldat lik åt Alex Ceesay i Knivsta och dessförinnan busat i Gävle. Lite osäker på det men undrar om han inte var på någon av sidorna när HH skulle skjuta gävlebor på Ayyes bröllop men torskade. I den här FUPen sägs han vara kusin med Alex C men enligt uppgifter i annan tråd är de styvbröder, vilket bör stämma då ACs biologiska mor synes vara gift med AMs biologiske far. Kanske stämmer bägge uppgifterna, vilket då vore intressant.

Förstår dock inte varför de baxar in AM i den här FUPen. Han fick ju iofs ett löjligt lågt straff för Knivsta så han var nog ute vid den här händelsen om han inte åkt in för annat.
Dem är halvbröder och Malik sitter inne just nu för människorov och utpressning ( tror jag det var)
Citera
2022-08-05, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Via dator eller telefon? Jag kan ladda upp på annat ställe, säg till vilket du vill ha.

Funkar nu på en annan dator!

Stort tack grymt jobbat!!!!
Citera
2022-08-05, 09:17
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Funkar nu på en annan dator!

Stort tack grymt jobbat!!!!
Citera
2022-08-05, 12:23
Medlem
Stor FU
Någon som möjligen har stämningsansökan
Vore intressant att se vad som blev kvar av det stora FUP
Senast redigerad av otto-o 2022-08-05 kl. 13:16.
Citera
2022-08-05, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otto-o
Stor FU
Någon som möjligen har stämningsansökan
Vore intressant att se vad som blev kvar av det stora FUP

Här är stämningsansökningarna.

Malmö tingsrätt:
Citera
2022-08-05, 14:33
Medlem
Stort Tack
Citera
2022-08-05, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Dem är halvbröder och Malik sitter inne just nu för människorov och utpressning ( tror jag det var)

Skulle de vara både styvbröder, halvbröder och kusiner så vore det extra intressant.

Så AM lyckades inte hålla sig lös särskilt länge. Lika bra det.
Citera
2022-08-06, 14:03
Medlem
superurban08s avatar
Känns nästan som att den här grupperingen är kopplade med im@d!

Logisk förklaring är: Bröderna moghr@bi är i krig mot bröderna osm@n.

Bröderna osm@n (m@rko/m@rdin) är anslutna med: om@r el,om@r yom*k, Em*l tut*c, sh@hinsa/p@kå b@kir (satudarah) mm.

Bröderna moghr@bi: im@d,h@ssan W, NNV, Nikol@ G (som har bröderna driwhall runt sig) S@@D - före detta M falang MM (kopplingar till Helsingborgs ligan med).

Förklarar ju im@ds kraft om hur han lyckats ge sig på ovan nämnda.

Mycket intressant samtidigt inte förvånad, blodbad väntar om man nu bara ser över samtliga namn.
Citera
2022-08-06, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Har skummat igenom hela FUP nu. Klent med DNA-träffar på vapnen vad jag kan se.

Gällande Alexander M*lik: han har tydligen figurerat i en utredning om ett mord i Malmö där Sayed ElM var inblandad. Folkbokförd i Gävle men har en adress i Nacka. Syns på bilder tillsammans med Alex Ceesay.

I chattar pratas det om att råna eller eventuellt kidnappa någon som ska bo på Scandic Triangeln ett visst datum. Både Pakå B*kir och Shahin *miri bodde där den dagen. Och även Ahmad Q*sim och Milad S*fi som jag tolkar det.

Jag undrar om när kammaråklagare Lisa Åberg tog över som förundersökningsledare i det här målet, för jag tycker hon brukar vara duktig. Denna FUP är SÅ rörig och på tok för stor (3.300 sidor), det är SÅ mycket totalt ovidkommande saker som finns med som inte alls har med målet att göra enligt min mening. Hundratals sidor med chat-utskrifter med en massa dravel som inte alls har med målet att göra, en massa chattar med flickvänner där INGET vettigt framkommer. Varför har inte allt detta hamnat i slasken? De gör en stor grej att två av MGM varit och handlat godis och annat på en Ica, hämtar ut övervakningsfilmer på det visar i en massa förhör, men till vilken nytta? Mycket märkligt tycker jag.

Jaja, hursomhelst, jag är inte någon expert på bevisvärdering men som sagt är det klent med DNA-träffar på vapnen. Kh*ttab som hyrde lägenheten svart (det framgår tydligt i förhör med personen som har förstahandskontraktet) lär väl i alla fall åka på grovt vapenbrott p.g.a. det. Men övriga vetifan. En av dem (minns inte namnet nu) hade DNA på ett par kulor så han kanske också åker (det var inte Kh*ttab eller Bilal ElM utan någon som inte är känd för mig sedan tidigare).

Vad säger ni andra, någon som orkat plöja FUPen?
Alexander M. är halvbror till ceecay. Suttit på knark hem med pundaren sayed. När zaki ensam sköts i RG var Malik där i Malmö. Han är ävdn den som anlitade tjockisen Samir för mordet. Sayed horungen körde honom sedan till tågstationen
Citera
2022-08-06, 15:47
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Alexander M. är halvbror till ceecay. Suttit på knark hem med pundaren sayed. När zaki ensam sköts i RG var Malik där i Malmö. Han är ävdn den som anlitade tjockisen Samir för mordet. Sayed horungen körde honom sedan till tågstationen
Intressant, tack för info!
Citera
2022-08-06, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Känns nästan som att den här grupperingen är kopplade med im@d!

Logisk förklaring är: Bröderna moghr@bi är i krig mot bröderna osm@n.

Bröderna osm@n (m@rko/m@rdin) är anslutna med: om@r el,om@r yom*k, Em*l tut*c, sh@hinsa/p@kå b@kir (satudarah) mm.

Bröderna moghr@bi: im@d,h@ssan W, NNV, Nikol@ G (som har bröderna driwhall runt sig) S@@D - före detta M falang MM (kopplingar till Helsingborgs ligan med).

Förklarar ju im@ds kraft om hur han lyckats ge sig på ovan nämnda.

Mycket intressant samtidigt inte förvånad, blodbad väntar om man nu bara ser över samtliga namn.

Jag är nog inne på samma linje, när det gäller grupperingar.
Citera
2022-08-06, 20:12
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay

Varför är s@yed en ”h*rrunge”? Största horrb@rnen genom alla tider i Malmö är familjen mek@wi speciellt m@ysem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in