2021-12-08, 15:32
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alezandaar
Min första undran - Hur fick han henne att lura dit honom? Förstod hon eller förstod hon inte att hon lurade honom i fällan?
Hon var rädd för ex maken som skickade sms eller kontaktade henne på andra sätt, och hon rädd och skärrad lydde bara order.

Det är min teori det där med hedern som stod i artikeln pekar på att det är en invandrare i gängen, finns många svenskar med i La Familia speciellt i syd dock.

Jävligt vågat av offret att anmäla dock samt att man hittade blod på gm efter ingripande beroende på skadorna kommer både han och tjejen skaka galler ett x antal år. Dubbelt straff kommer ske för killen vid en fällande dom. Att tjejen visste om vad hon gjorde är helt klart så men hon var rädd tror jag.

Jävligt fegt hålla i en snubbe medans man hugger honom samtidigt, räcker dom nämnde vilka dom var för att få honom att bli rädd.
Citera
2021-12-08, 15:36
Medlem
Provokatörs avatar
Jag undrar mest hur man både hinner gifta och skilja sig när man bara är 21?

/Provokatör
Citera
2021-12-08, 15:40
Medlem
Kvinnan kommer troligtvis endast få villkorligt, lite tårar i rätten och 'jag var rädd' så kommer den cuckade Svenska rättsväsendet vakna.
Citera
2021-12-08, 15:43
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Kvinnan kommer troligtvis endast få villkorligt, lite tårar i rätten och 'jag var rädd' så kommer den cuckade Svenska rättsväsendet vakna.
Precis så tror jag med, men om det visar sig att hon medvetet tagit dit killen i vetskap om attacken så är hon körd och kan grina bäst fan hon vill.

HA hörs aldrig dom tänker pengar dessa gäng verkar desperata misshandlar, barn familjer, utpressar folk på miljon belopp och bara stökiga.

Verkar inte ha gott så bra för dom och det är ju bra, hoppas polisen har bra med bevis för att få bort snubben några år på kåken.
Citera
2021-12-08, 16:02
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Har du fått fram något? Ingen som har något saftigt material?

Nope, ingen kunde skaka fram personuppgifter. Nu ska det dock ha gått till åtal, så har mailat TR och begärt att få ut FUP.

https://www.expressen.se/kvallsposte...n-i-dodsfalla/
Citera
2021-12-08, 16:04
Moderator
blomvattnares avatar
Brott och brottsbekämpning --> Aktuella brott och kriminalfall
/Moderator
Citera
2021-12-08, 16:12
Medlem
Alezandaars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Hon var rädd för ex maken som skickade sms eller kontaktade henne på andra sätt, och hon rädd och skärrad lydde bara order.

Det är min teori det där med hedern som stod i artikeln pekar på att det är en invandrare i gängen, finns många svenskar med i La Familia speciellt i syd dock.

Jävligt vågat av offret att anmäla dock samt att man hittade blod på gm efter ingripande beroende på skadorna kommer både han och tjejen skaka galler ett x antal år. Dubbelt straff kommer ske för killen vid en fällande dom. Att tjejen visste om vad hon gjorde är helt klart så men hon var rädd tror jag.

Jävligt fegt hålla i en snubbe medans man hugger honom samtidigt, räcker dom nämnde vilka dom var för att få honom att bli rädd.

Tänker att det skulle va lättare att bara gå med på att sluta träffa den nya. Istället för att "om du vill att jah ska sluta träffa honom så får du döda honom och jag hjälper dig"
Citera
2021-12-08, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Nope, ingen kunde skaka fram personuppgifter. Nu ska det dock ha gått till åtal, så har mailat TR och begärt att få ut FUP.

https://www.expressen.se/kvallsposte...n-i-dodsfalla/

Okej okej, du får gärna citera mig när du postar dom om du kommer ihåg!
Citera
2021-12-08, 18:18
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alezandaar
Tänker att det skulle va lättare att bara gå med på att sluta träffa den nya. Istället för att "om du vill att jah ska sluta träffa honom så får du döda honom och jag hjälper dig"
Kolla den nya lagen som kommer efter årsskiftet i Danmark mot klanerna i ghettot dubbla straff och hela familjer slängs ut på gatan. Fint fint. Medans i Malmö har numera klanerna gått ihop med MC gängen. Detta landet behöver höja straffen rejält för då vågar brottsoffer kämpa tillbaka mot dom kriminella. Så som det ser ut nu flyr istället klanerna från Danmark till Sverige. Likaså i Tyskland har lagarna blivit hårdare. Sverige med S i toppen kommer ta årtionden före nåt sker. Patetiskt parti som gömmer sig bakom invandrare.
Citera
2021-12-08, 18:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666

Nej, smart. Du förstår dig inte på den nysvenska hedern. Survival of the fittest.
Citera
2021-12-08, 18:32
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Nej, smart. Du förstår dig inte på den nysvenska hedern. Survival of the fittest.
Förstår mer än du vet.
Citera
2021-12-08, 21:15
Medlem
Hade varit intressant att se vem den lilla fegisen är som behöver sina kompisar för att hålla fast en kille så han kan hugga honom... hans status måste ha skjutit i taket, riktig tuffing
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in