• 1
  • 2
2021-12-07, 15:28
Medlem
Hej!

Jag har börjat sexta men en främling. Vi matchade dock på tinder för måååånga år sen men då skrev vi typ inget till varandra. Tror inte ens han kommer ihåg att vi matchade då heller. Men nu. Men NU! Från att vi matcha har vi skrivit på en gång och bara om sex! Många tjejers mardröm jag vet men jag GILLAR det!

Jag ville dock att vi snabbt skulle byta till messenger för att vara säker på att han fanns på riktigt. Och där på Facebook har jag sett honom på bilder och har även sett hans familj och så.

Det vi skriver till varann är så sjukt upphetsande. Det är verkligen så att det jag skriver till honom tänder han på som fan och det han skriver till mig tänder jag på som fan. Vi gillar verkligen exakt detsamma, i alla fall så är det så när vi skriver. Vi har skrivit varje dag sen flera veckor tillbaka och skickat bilder till varandra.

Jag avskydde dic pics förr men inte med honom! Hans kuk är så jävla perfekt och jag har även skickat bild på min fitta, vilket jag aldrig skulle göra till en främling förr men nu känns det helt rätt. Jag bryr mig inte heller för jag vet att vi bor långt ifrån varandra och jag skulle inte bry mig ifall han visar sina vänner. Den här mannen är 44 år. Och det som även är så bra är att vi har helt olika liv. Så jag vet att det inte skulle kunna bli något seriöst. Han bor i lägenhet i en stor stad och jag i hus ca 15 mil ifrån honom. Jag har barn, inte han.

Det är så kul och befriande att få leva ut sin sexlust med någon såhär! Jag känner verkligen att jag kan typ "träna på honom" sen jag blev singel att verkligen lära känna mig själv också vad jag vill och släppa hämningarna.

Men vi vill ju ses nu såklart och göra precis det vi har skrivit i verkligheten. Men det här har jag noll erfarenhet av. Han vill också ses och har frågat hur och när. Men ingen av oss verkar liksom ta tag i saken. Jag får en uppfattning av att båda kanske inte törs för att vi har skrivit så mycket och så kanske det inte blir lika bra i verkligheten. Och nej han har ingen tjej där hemma. Har kollat honom och han bor själv, har profil på tinder och flera bilder där, vilket man kanske inte ska skylta med om man har ett förhållande. Sen skriver vi varje kväll och morgon och även på dagarna.

Men hur är era erfarenheter ni som sextat med främling, har det blivit bra även irl? Jag är så jävla kåt på honom. Har ju självklart sett fler bilder än bara intima. Sen har jag talat om för honom att jag vill prata i telefon innan vi ses också så man får ett mer levande intryck och en uppfattning hur han är. Det och en STARK attraktion vilket vi har. Sen behövs inte så mycket mer om man bara ska ha sex med varandra tycker jag, eller vad säger ni?
Citera
2021-12-07, 15:58
Medlem
Tarrous avatar
Fantasi och verklighet är inte alltid bästa vänner.
Citera
2021-12-07, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Fantasi och verklighet är inte alltid bästa vänner.

Nej exakt vad jag har erfarat förut inte om sex men att man målat upp hur en person ska vara och så var han inte så. Det kan bli så fel. Men jag vill ändå vara optimist och tänka att det kanske är ännu bättre sex i verkligheten😊
Citera
2021-12-07, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joanna88
Nej exakt vad jag har erfarat förut inte om sex men att man målat upp hur en person ska vara och så var han inte så. Det kan bli så fel. Men jag vill ändå vara optimist och tänka att det kanske är ännu bättre sex i verkligheten😊

Det kan bli precis hur som helst, antagligen annorlunda än den inre bild du nu har. Som tidigare skrivits så är risken att den bild/känsla du har nu inte kommer stämma med verkligheten. Men det kan ju fortfarande bli bra.
Citera
2021-12-07, 16:39
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joanna88
Men hur är era erfarenheter ni som sextat med främling, har det blivit bra även irl?

Förvisso för säkert tjugo år sedan, men ja och det blev bra.

Självklart alltid en viss risk för besvikelse, särskilt om man byggt upp det så mycket som ni gjort, men det är klart ni skall ses om ni har möjlighet till det. Har ni dessutom pratat i telefon är det ett kvitto på att ni har förmåga att "umgås" med varandra och att det flyter.
Citera
2021-12-07, 16:45
Medlem
Kalkylarks avatar
Den absolut bästa sex partner jag haft någon gång kom jag i kontakt med via ett anonymt chattforum, vi skrev där ett par dagar, la sedan till varandra på snap för att se om vi gillade det vi såg och fortsatte texta där någon vecka och vi skrev verkligen ingående om vad vi ville göra med varandra och det blev en hel del bilder. Sågs efter någon vecka som sagt och jag har aldrig i hela mitt liv haft så bra sex någon gång! Herregud vad vad jag saknar den mannen.
Så jag säger kör på för fan! Man lever bara en gång
Citera
2021-12-07, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkylark
Den absolut bästa sex partner jag haft någon gång kom jag i kontakt med via ett anonymt chattforum, vi skrev där ett par dagar, la sedan till varandra på snap för att se om vi gillade det vi såg och fortsatte texta där någon vecka och vi skrev verkligen ingående om vad vi ville göra med varandra och det blev en hel del bilder. Sågs efter någon vecka som sagt och jag har aldrig i hela mitt liv haft så bra sex någon gång! Herregud vad vad jag saknar den mannen.

Åh herregud vad kul för dig!! Vill veta allt! Vart sågs ni första gången? Hur kom ni fram till det? Hur började ni prata när ni väl träffades? Jag avskyr den biten precis när man ska ses och ser varandra och ska säga hej! Så jobbigt!!😅
Hade ni bara pratat sex innan ni sågs? Inget mer?
Citera
2021-12-07, 16:53
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkylark

Exakt detta.
BARA KÖR TS!
Citera
2021-12-07, 16:56
Det är inte bara så att något kan bli fel, utan allting blir fel. Du tror dig ha fått napp på nån seriös. Du är uppspelt och full av hopp. Du dejtar, sitter 45 minuter och pratar. Sen ska dom gå iväg och handla. Två veckor senare finns det en lucka i deras kalender. Du åker dit igen. Nytt skit väntar dig.

Eller så är det köpekvinnor som säljer sig. Glöm dejting, både som kvinna och man. Det är där och då när du hittar någon som gäller. Chatta leder ingen vart. Bara en extra omväg. Chattar du med någon så är hon/han knappast den enda som han chattar med.

Min upplevelse är att det är feta kvinnor som kommer alternativt fina men då få man inte knulla. Till sist inser du fakta och lägger ner skiten.
Citera
2021-12-07, 22:33
Medlem
Fialisans avatar
Japp, men har också råkat ut för en riktigt läskig kille. Vet inte hur det hade kunnat sluta...
Vi sågs, ute, på vintern (en mörk eftermiddag i december), och jag hade bestämt att vi skulle ta en promenad först, för att jag ville se vem han var. Tack och lov! Så vi möttes i ett kvarter i en förort till Stockholm, och jag fick direkt läskiga vibbar. Creepy guy liksom. Vi bodde i samma område, så vi gick nere där han bodde... Vi gick förbi två olika människor med hund, och BÅDA hundarna började skälla - mot honom. Jag tog det tecknet och min magkänsla på allvar. Han försökte få med mig upp till sin lägenhet, men jag lyckades, när jag såg att det var några människor i närheten (ifall han skulle få för sig nåt), lämna med nån ursäkt och typ sprang hela vägen hem. Blockade honom överallt och var livrädd i flera månader att jag skulle stöta på honom igen.

Han kanske var helt reko, men allt inom mig skrek att det skulle gå galet.

Annars så har jag sextat med två 'bekanta', som jag visste var säkra kort... Sextat i flera månader och sen haft sex... ah men så jävla magiskt! Får fan gåshud bara jag tänker på det.

Annars är jag som du, älskar att sexta, men även att ha telefonsex och video har väl också hänt ibland... Älskar också att få dickpicks från de jag skriver med, och nån runkvideo eller så
Alltid kul!
Citera
2021-12-09, 16:01
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
men jag lyckades, när jag såg att det var några människor i närheten (ifall han skulle få för sig nåt), lämna med nån ursäkt och typ sprang hela vägen hem. Blockade honom överallt och var livrädd i flera månader att jag skulle stöta på honom igen.

Det låter smart gjort. Det finns ju en anledning att vi har sådan "magkänsla".
Citera
2021-12-09, 19:06
Medlem
swebarbs avatar
jag har gjort så några gånger ett antal år sen men pga avstånd och personliga problem så blev det inget av o tröttnade skriva sånt när jag insåg det blir ändå aldrig ett irl möte så fuck it .. ni båda är vuxna ni skadar ju ingen det ni gör bara ni är ärliga med vad ni vill . men va beredd att det kanske inte alls blir like spännande och coolt när ni ses en dag, skriva är ju en sak och mötas på riktigt en annan.

det blir bara fel om nån av er har för stora förhoppningar, har man inget sånt så kan man inte bli besviken kanske om ni träffas på riktigt.
Senast redigerad av swebarb 2021-12-09 kl. 19:08.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in