Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Jag misstänker att Philadelphia blir tvungna att trada bort draftval och talanger om de vill ha förstärkningar. Trötta gamlingar som Baumgartner, Hatcher, Knuble, Floppa eller Sanderson lär de ju inte få mycket för.
Foppa är fortfarande en av de mest värdefulla spelarna i NHL så visst kan de få en jävla massa om de tradar bort honom.
Jagr med 18 poäng på 10 matcher och Rangers har inte ens spelat bra. Herregud. Nylanders passningsspel är makalöst bra just nu.