2006-10-29, 10:00
  #1057
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
En förjävla skandal!!!

Waiva hela Flyers för fan.

Ja, deras farmalag lär ju ha större chans att klara sig i NHL.
Citera
2006-10-29, 10:04
  #1058
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Foppa är nu officiellt en före detting.
Citera
2006-10-29, 10:23
  #1059
Medlem
Wittgensteins avatar
Jag misstänker att Philadelphia blir tvungna att trada bort draftval och talanger om de vill ha förstärkningar. Trötta gamlingar som Baumgartner, Hatcher, Knuble, Floppa eller Sanderson lär de ju inte få mycket för.
Citera
2006-10-29, 14:25
  #1060
Medlem
10 Raka för Buffalo, mer blir det inte.. men men.. vi är ändå alltid bäst!
Citera
2006-10-29, 14:44
  #1061
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Jag misstänker att Philadelphia blir tvungna att trada bort draftval och talanger om de vill ha förstärkningar. Trötta gamlingar som Baumgartner, Hatcher, Knuble, Floppa eller Sanderson lär de ju inte få mycket för.
Foppa är fortfarande en av de mest värdefulla spelarna i NHL så visst kan de få en jävla massa om de tradar bort honom.

Jagr med 18 poäng på 10 matcher och Rangers har inte ens spelat bra. Herregud. Nylanders passningsspel är makalöst bra just nu.
Citera
2006-10-29, 15:07
  #1062
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proffsen
10 Raka för Buffalo, mer blir det inte.. men men.. vi är ändå alltid bäst!

Sabrespeed räcker inte, ni vinner aldrig SC
Citera
2006-10-29, 15:54
  #1063
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Sabrespeed räcker inte, ni vinner aldrig SC
Citera
2006-10-29, 18:56
  #1064
Medlem
Tallinder borta två månader.

Foppa gjorde en bra match offensivt men laget suger ju totalt defensivt.
Citera
2006-10-29, 19:32
  #1065
Medlem
Nu har jag inte sett någon hel match i årets NHL. Men var det inte flyers målvakt nyttimäki som var suuuperbra under OS för finland? Fast det är väl inte lätt att ensam vinna matcher åt flyers. Hoppas verkligen forsberg fortsätter spela hockey och byter klubb när kontraktet går ut nästa säsong
Citera
2006-10-29, 20:33
  #1066
Medlem
Hoppas att mitt kings kommer igång! Har inte börjat så bra
Citera
2006-10-29, 21:15
  #1067
Medlem
Tampa Bay-San José ikväll på canal plus.
Bra tid också 23.00
Citera
2006-10-29, 23:03
  #1068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Foppa är fortfarande en av de mest värdefulla spelarna i NHL så visst kan de få en jävla massa om de tradar bort honom.

Jagr med 18 poäng på 10 matcher och Rangers har inte ens spelat bra. Herregud. Nylanders passningsspel är makalöst bra just nu.

Men Foppa är skadebenägen och blir FA till sommarn ändå. Tror inte andra lag vill ge upp vad som krävs för att få honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in