Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Går den på yahoo?
Tror faktiskt att Philly vinner, 2-0

Går på SopCast.
Ilya nätar igen. Nu är han på G och ingen är väl farligare än Kovy när han är på G?
Helt galen räddning av Hedberg på Forsberg.
Foppa nätar.
St. Louis med ett äkta hat-trick på 7 minuter. :O
Heatley hat-trick.
5 poäng (1 mål, 4 assist) för Spezza, samma för Corvo.