2006-10-26, 15:02
  #1009
Medlem
Heinekens avatar
"Hockeystaden" Chicago fick in 8000 pers i sin senaste hemmamatch mot Vancouver, men det är kanske inte så konstigt att det inte finns så hårt tryck med tanke på att dom inte sänder sina hemmamatcher lokalt.

Med deras skadelista är det verkligen kris. Synd för ett lag som började så bra.
Citera
2006-10-26, 15:58
  #1010
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotvå
Hur förklarar man annars att Colorado som haft fullsatt i stort sett sen dom flyttade från Quebec har svårt att fylla hallen i år.
Företagsbiljetter.


Citat:
Ursprungligen postat av Heineken
"Hockeystaden" Chicago fick in 8000 pers i sin senaste hemmamatch mot Vancouver, men det är kanske inte så konstigt att det inte finns så hårt tryck med tanke på att dom inte sänder sina hemmamatcher lokalt.
Ja Chicago är i kris.

Tänk er hur underbart det vore om alla lag i södra USA skulle flytta till norra USA/Canada. Flytta tillbaka sporten till dess rötter säger jag. Skulle nog göra gott att göra Don Cherry till commissioner.
Citera
2006-10-26, 16:14
  #1011
Medlem
Att Colorado inte har utsålt längre beror på att man tappat Peter Forsberg, Adam Foote, Rob Blake, Chris Drury, Patrick Roy, Alex Tanguay och kvar finns "bara" en gammal Joe Sakic och en Milan Hejduk ur form. Dessutom är det inte alls säkert att man går till slutspel, något som var en självklarhet tidigare.
Supertalangerna Paul Stastny, Wojtek Wolski, Marek Svatos och John-Michael Liles lockar tyvärr ännu inga.
Citera
2006-10-26, 17:20
  #1012
Medlem
Folket anar inte vilken tur dom har som ens har chansen att gå på NHL hockey.
Citera
2006-10-26, 20:21
  #1013
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Att Colorado inte har utsålt längre beror på att man tappat Peter Forsberg, Adam Foote, Rob Blake, Chris Drury, Patrick Roy, Alex Tanguay och kvar finns "bara" en gammal Joe Sakic och en Milan Hejduk ur form. Dessutom är det inte alls säkert att man går till slutspel, något som var en självklarhet tidigare.
Supertalangerna Paul Stastny, Wojtek Wolski, Marek Svatos och John-Michael Liles lockar tyvärr ännu inga.


Glöm inte Deadmarch!
Citera
2006-10-26, 20:31
  #1014
Medlem
Vad tror ni om matchen ikväll då?
Sega Philly mot snabba Atlanta
Citera
2006-10-26, 20:46
  #1015
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Vad tror ni om matchen ikväll då?
Sega Philly mot snabba Atlanta


Går den på yahoo?

Tror faktiskt att Philly vinner, 2-0
Citera
2006-10-26, 20:48
  #1016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Går den på yahoo?

Tror faktiskt att Philly vinner, 2-0
ska gå på canal plus i natt
Citera
2006-10-27, 01:53
  #1017
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Går den på yahoo?

Tror faktiskt att Philly vinner, 2-0
Går på SopCast.

Ilya nätar igen. Nu är han på G och ingen är väl farligare än Kovy när han är på G?
Helt galen räddning av Hedberg på Forsberg.
Foppa nätar.
St. Louis med ett äkta hat-trick på 7 minuter. :O
Heatley hat-trick.
5 poäng (1 mål, 4 assist) för Spezza, samma för Corvo.
Citera
2006-10-27, 07:40
  #1018
Medlem
Algot79s avatar
Vågar man hoppas på att det va vändningen ?

Foppa går in och avgör straffläggningen
Citera
2006-10-27, 10:04
  #1019
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Foppa var kass & osynlig halva matchen, men sedan verkade han komma igång lite. Synd att hans lagkamrater ständigt missar de öppna lägen han passar fram till, Pitkänen hade i princip öppet mål.
Citera
2006-10-27, 10:55
  #1020
Medlem
dannedamasks avatar
Man blev lite nervös i början på första när Atlanta verkligen hade pressen på Flyers samt att Forsberg&co inte fick igång något spel alls. Sen kom det där trevliga kontringsmålet som stillade vår oro. Efter det utvecklades matchen till en trevlig tillställning. Spännande ända fram tills sista straff.
Kul att se att Forsberg kliver in och tar sitt ansvar som lagkapten. Gör ett mål samt stänker dit sin straff utan några problem. Keep up the good work!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in