2006-12-19, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Hahahaha skön jävel som välter målet över målvakten.
Sköna knogar... AJ

---
Tyvärr ryktas det om att en storsponsor backat ur och att Burnett inte får spela mer i ligan...

Mirasty-Maxwell också från i Söndags: http://www.youtube.com/watch?v=ZabijiAduCY
Det roligaste kommer i utvisningsbåset efteråt
Citera
2006-12-19, 18:24
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Tyvärr ryktas det om att en storsponsor backat ur och att Burnett inte får spela mer i ligan...
Orsak till det?

Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Mirasty-Maxwell också från i Söndags: http://www.youtube.com/watch?v=ZabijiAduCY
Det roligaste kommer i utvisningsbåset efteråt
Haha, jag gillar Mirasty alltså.
Citera
2006-12-19, 18:47
Medlem
Citat:
Orsak till det?
Välta mål kanske är lite för mycket även där...
Tydligen så gav sig CRC Express på dom mindre hårda killarna i Chiefs vilket startade det hela. Burnett rymde från utvisningsbåset ett flertal gånger och brottade ner en linjeman. Sugden lämnade bänken och Bosse knäade/sparkade någon sägs det.
Förhoppningsvis är sponsorryktet bara just ett rykte och att Burnett inte skulle få spela mer låter osannolikt. Han ökar nog publiksiffrorna med ett antal hundra personer redan och detta efter bara 3-4 matcher!
Dom som var med förr säger att LNAH är en mycket god kopia av NHL under 80-90 talen... tänk vad man gått miste om
Citera
2006-12-19, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korksork
Ja du, hittils har jag gillat många av dina inlägg på flasback men detta var nog det mest pinsamma inlägg jag någonsin läst här. Kan du något om hockey alls eller har du nyss börjat följa sporten?

Crosby är tillräckligt bra för att ha kunnat tillhöra de spelare som gjorde flest poäng även åren före de började döma efter regelboken. Han har allt som behövs för att kunna prestera bra hockey. Om du ändå grinar och säger emot så tycker jag du skall kolla vad spelare som är i Crosbys storlek eller t.o.m mindre gjorde innan ligan tog i med hårdhandskarna. Spelare som Datsyuk och Stlouis gjorde mängder med poäng då och de är mindre talangfulla än Sidney.

Inse att han är en spelare utöver det vanliga. Att säga något annat är som att stå och säga emot fem stycken som påstår att en (grön) bil är grön med orden: "Nej, den är ju blå". Helt enkelt pinsamt och patetiskt...
Kan bara hålla med
Citera
2006-12-19, 23:02
Medlem
tuben99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korksork
Det har aldrig dykt upp en tanke i din skalle att han kanske spelar vidare för att hockey är det roligaste han vet?

Det är klart som fan han spelar för att det är roligt, men det kan inte vara kul att gå sönder varje match han spelar. Han borde lägga av med NHL-hockeyn och spela lite på kul bara mot motståndare som inte kan tackla sönder honom.
Citera
2006-12-19, 23:09
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuben99
Det är klart som fan han spelar för att det är roligt, men det kan inte vara kul att gå sönder varje match han spelar. Han borde lägga av med NHL-hockeyn och spela lite på kul bara mot motståndare som inte kan tackla sönder honom.
Sedan när han återigen blir frisk och vinner poängligan var försvinner alla dessa åsikter då?
Citera
2006-12-20, 03:22
Medlem
KurZks avatar
Citat:
Vilket mål styrde han in?
Minns inte vilket av målen det var men när jag kollade på matchen så körde de slowmotion på ett av målen där skottet träffade överdelen på hans klubba och ställde Lunkan. Ren otur alltså (tyvärr har de haft en hel del otur på sistone).
Citera
2006-12-20, 05:35
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurZk
Minns inte vilket av målen det var men när jag kollade på matchen så körde de slowmotion på ett av målen där skottet träffade överdelen på hans klubba och ställde Lunkan. Ren otur alltså (tyvärr har de haft en hel del otur på sistone).
Mjo, jag såg det nu. Fruktansvärt jävla jobbigt att de lyckas spela så dåligt efter att de spelat så bra.
Citera
2006-12-20, 07:02
Medlem
Hur många av klubbarna har inte råd med att betala lönetaket just nu?
Citera
2006-12-20, 08:20
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Hur många av klubbarna har inte råd med att betala lönetaket just nu?

Eh, vad menar du nu?
Citera
2006-12-20, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Eh, vad menar du nu?

Det finns ju ett lönetak nu för klubbarna, men har verkligen alla klubbar råd med att betala så höga löner. Penguins hade ju t.ex. väldigt dålig ekonomi tidigare.
Citera
2006-12-20, 09:08
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Det finns ju ett lönetak nu för klubbarna, men har verkligen alla klubbar råd med att betala så höga löner. Penguins hade ju t.ex. väldigt dålig ekonomi tidigare.

Jag läste (har ingen källa) att det var fler klubbar nu som gick plus
än innan lönetaket.

Frågan är väl om Penguins kommer att ha råd med både Malkin och
Crosby i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här