2006-10-18, 16:08
  #889
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Philly har ett lag som hade dominerat det gamla nhl, någon har uppenbarligen inte insett att detta är ett helt nytt spel som kräver snabbhet, inte de där mytomspunna utedassen alá Hatcher.

SABRESPEED

Trodde att Foppa skulle få ett kanonår, han är väl slut helt enkelt.


Satte förresten en hundring på Calgary mot Montreal, med bra odds dessutom, självklart torskade de..

Iginla & Tanguay, vad fan pysslar de med?

Kipper är inne i en rejäl svacka..

Tippade på Buffalo vinst men dum som jag är spelade jag på Detroit - Anaheim och New York - Nashville med, så nu kommer jag förmodligen förlora allt.
Citera
2006-10-18, 17:41
  #890
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Tippade på Buffalo vinst men dum som jag är spelade jag på Detroit - Anaheim och New York - Nashville med, så nu kommer jag förmodligen förlora allt.
Vilka satsade du på då?
Citera
2006-10-18, 18:03
  #891
Medlem
Jag tippade igår.

Odds #1

3st Champions League matcher + Buffalo - Flyers 1.
Fick vinst =) ca 330:-

Odds #2

3st Champions league matcher
+ Montreal 1.
+ Edmonton 1.
+ Dallas 2.

Torskade alltså med sista matchen, Dallas
Citera
2006-10-18, 18:04
  #892
Medlem
Heinekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proffsen
Tycker att deras nya logga suger iallalfal!
Ser ut som en mask ju..

Det finns en del roliga skämt om deras nya logo, denna är nog min favvo:

hah!
Citera
2006-10-18, 20:46
  #893
Medlem
xploddans avatar
Några tacklingar så här i början:
http://www.youtube.com/watch?v=UwyqveE_fIM
http://www.youtube.com/watch?v=e6LNIBkU1wU
http://www.youtube.com/watch?v=8U6-d8frhko
Citera
2006-10-18, 21:11
  #894
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Vilka satsade du på då?

Vinst för Rangers och Wings.

Citat:
Ursprungligen postat av Heineken
Det finns en del roliga skämt om deras nya logo, denna är nog min favvo

heh
Citera
2006-10-18, 21:36
  #895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heineken
Det finns en del roliga skämt om deras nya logo, denna är nog min favvo:

hah!

HAHAHA den var rolig faktiskt!
Finns det mer?
Citera
2006-10-18, 22:22
  #896
Medlem
Kolla Derian Hatcher när Afinogenov gör 6-0. Ett bättre exempel på ordet "rundningsmärke" går inte att hitta.
Citera
2006-10-18, 23:34
  #897
Medlem
Philadelphia
Baumgartner, Nedved och Dimitrakos skickas ner och
Eager, Picard och Ruzicka plockas upp från Phantoms.

Hade kanske hellre sett Martin Grenier istället för Ruzicka men det är ett steg på vägen.
Citera
2006-10-19, 00:25
  #898
Medlem
Haecceitys avatar
Verkar som att Malkin gör säsongsdebut i natt mot NJD. Det vore trevligt. Och jag som redan lagt slantarna på Devils.
Citera
2006-10-19, 01:35
  #899
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Verkar som att Malkin gör säsongsdebut i natt mot NJD. Det vore trevligt. Och jag som redan lagt slantarna på Devils.
De pengarna är körda direkt kan jag säga. Malkin var helt jävla otrolig i försäsongsmatchen.
Citera
2006-10-19, 01:36
  #900
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
De pengarna är körda direkt kan jag säga. Malkin var helt jävla otrolig i försäsongsmatchen.
Jaja, rub it in. La även 200 på washington, och dom leder med 4-1 efter 12 minuter
Edit---
5-1 nu, och ett mål till går dubbeln WSH +6.5 mål in till 4.82ggr
Edit2---
Är det bara på sportingbet man kan spela på dubblar o tripplar inom samma match?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in