Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Jag hävdar fortfarande att foppa är gjord av glas.
Det är nästan som att han vet att han är slut och hoppas på en STOR skada som kan avsluta eländet.
Inte dåligt att göra över 800 poäng i NHL, för att vara gjord av glas

Kan hålla med om att det börjar bli jävligt tydligt nu på sista tiden att hans hockeykarriär kanske tvingas dra sig mot ett slut.