2007-01-05, 11:54
  #1777
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Jag hävdar fortfarande att foppa är gjord av glas.
Det är nästan som att han vet att han är slut och hoppas på en STOR skada som kan avsluta eländet.

Inte dåligt att göra över 800 poäng i NHL, för att vara gjord av glas Kan hålla med om att det börjar bli jävligt tydligt nu på sista tiden att hans hockeykarriär kanske tvingas dra sig mot ett slut.
Citera
2007-01-05, 15:17
  #1778
Medlem
stukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Gillespie
Intressant att Flyers den här säsongen inte har vunnit under ordinare tid när Foppa har varit borta från spel. Vet faktiskt inte om kvällstidningarna har tagit upp detta, men där har dom ju en riktig tvåsidorsnyhet.

Det, plus en hel del andra skador i Philadelphia, talar ju för att Rangers förhoppningsvis vinner kvällens match, men med Blueshirts vet man fan aldrig. Dock verkar försvarsspelet äntligen ha rett upp sig på sistone.

jo aftonbladet har tagit upp detta.. faktiskt just två sidor igår.

kollade på matchen och flyers kom ju fan knappt in i anfallszon, riktigt dåliga var dom stundtals.
Citera
2007-01-05, 19:40
  #1779
Medlem
toxicitys avatar
boston
Citera
2007-01-05, 23:51
  #1780
Medlem
Pingvinerna mot Sabres idag. Hoppas att Penguins kan fortsätta sitt starka spel och vinna idag! Speciellt mot detta lag som dom inte vunnit mot sen mars 2004.
Citera
2007-01-06, 00:07
  #1781
Medlem
Icecubes avatar
Jag hoppas verkligen ni sett highlightsen från Edmonton - Dallas.

5-5 målet är EXTREMT.

För övrigt kul Nedved fick göra mål i premiären sedan han tagits från waivers och Philadelphia.
Citera
2007-01-06, 00:19
  #1782
Medlem
Icecubes avatar
Ang. Edmontonds 5-5 mål Gud hjälpte till med.

Citera
2007-01-06, 00:52
  #1783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Jag hoppas verkligen ni sett highlightsen från Edmonton - Dallas.

5-5 målet är EXTREMT.

För övrigt kul Nedved fick göra mål i premiären sedan han tagits från waivers och Philadelphia.
Håller med Chicken Parm: "-That is the most embarrassing moment in I don't know how long. It don't belong in the NHL", riktigt uselt av Stefan men en grym sekvens!
Citera
2007-01-06, 00:53
  #1784
Medlem
Ja jävlar! Tittade nyss på höjdpunkterna och satan vilken bizarr vändning! You gotta love the NHL.
Citera
2007-01-06, 02:03
  #1785
Medlem
stukas avatar
Stefan har otur där, pucken hoppar ju över klubban.
Citera
2007-01-06, 02:14
  #1786
Medlem
Icecubes avatar
Finns så många saker med denna sekvens som gör en så häpen, att det aldrig tar slut. Att somsagt bara vara såpass slarvig som Edmontonbacken är vid uppspelet är en bedrift i sig
Citera
2007-01-06, 04:30
  #1787
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Bästa jag sett. Någonsin.
Citera
2007-01-06, 13:13
  #1788
Medlem
Penguins vinner över Buffalo 4-2! Malkin med ett mål och en assist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in