Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Alltså dessto fler gånger jag ser situationen dessto mindre synd om Nichol tycker jag. För det första tar det ju inte klockrent i ansiktet, för det andra har han ju skydd på sig och för det tredje kan det inte ha gjort så ont med tanke på att han var uppe på 1,2 sekunder. Sen att han tar av sig handsken och nitar honom bakifrån är ju helt sjukt, varför inte bara vända honom om och sedan sätta dit honom.
Men sen det här med 9 matchers avstängning känns ju som en enorm överdrift. Jag hade sett att en match vore straff nog.
Håller med det du säger om att ju mer man ser desto mindre tycker man synd om Nichol, vet inte om jag någonsin tyckt synd om honom.
Sådana incidenter att någon åker in i målet händer ofta, ska då alla få sucker-puncha den skyldige?
Trycker in huvudet i stolpen? Vart får du det ifrån? Sen åker han faktiskt in med midjan i stolpen. 1sekund sen uppe igen..
Spacek krokar ihop med Nichols för att han rusar mot mål, förstår jag helt. Sen vrider han kanske lite för mycket men vad får alla att han TRYCKER in huvudet i stolpen ifrån? :S
Väldigt onödigt påhopp.. Ta en smäll för fan