Citat:
Ursprungligen postat av audub
I kampen mellom Pens og Flyers stod han jo bak mål og en av flyersspillerene forsøkte å takle ham (Ellison?). Med det resultatet at han bare spratt tilbake. Crosby har en veldig god beinstyrke, samt et lavt tyngdepunkt. Veldig imponerende.
Det som derimot var totalt latterlig var dømmingen og kommenteringa (TSN). Fedoruk og Knuble fikk begge 2+2 etter å ha rørt Crosby og på sidelinja stod Pierre MacGuire og skrek CROSBY! CROSBY! CROSBY! CROSBY! Det var nesten så man mistenkte at han nårsomhelst skulle gå ned på kne og ta Crosby's kjøttpølse i munnen. Fedoruk hadde jo også en prakttakling på Malkin, og ble sendt ut for interference (taklingen kom vel 3 tideler etter at Malkin hadde hatt pucken). New NHL my ass.
Tyvärr har TSN tillsammans med Versus numera de värsta Bettman-älskarna som inte gör annat än snackar om Crosby, Malkin och Ovechkin, blir nästan pinsamt emellanåt...
Att ligan bedömmer situationer annorlunda när deras "golden-boys" är inblandade är ju ingen nyhet: Crosby's solklara interference i förra matchen mot Philly (är inte 100 på matchen) och Ovechkins icke avstängning är två solklara exempel.