2006-12-15, 15:10
  #1561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av audub
I kampen mellom Pens og Flyers stod han jo bak mål og en av flyersspillerene forsøkte å takle ham (Ellison?). Med det resultatet at han bare spratt tilbake. Crosby har en veldig god beinstyrke, samt et lavt tyngdepunkt. Veldig imponerende.

Det som derimot var totalt latterlig var dømmingen og kommenteringa (TSN). Fedoruk og Knuble fikk begge 2+2 etter å ha rørt Crosby og på sidelinja stod Pierre MacGuire og skrek CROSBY! CROSBY! CROSBY! CROSBY! Det var nesten så man mistenkte at han nårsomhelst skulle gå ned på kne og ta Crosby's kjøttpølse i munnen. Fedoruk hadde jo også en prakttakling på Malkin, og ble sendt ut for interference (taklingen kom vel 3 tideler etter at Malkin hadde hatt pucken). New NHL my ass.
Tyvärr har TSN tillsammans med Versus numera de värsta Bettman-älskarna som inte gör annat än snackar om Crosby, Malkin och Ovechkin, blir nästan pinsamt emellanåt...
Att ligan bedömmer situationer annorlunda när deras "golden-boys" är inblandade är ju ingen nyhet: Crosby's solklara interference i förra matchen mot Philly (är inte 100 på matchen) och Ovechkins icke avstängning är två solklara exempel.
Citera
2006-12-15, 15:27
  #1562
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audub
kjøttpølse
Citera
2006-12-16, 04:23
  #1563
Medlem
Ovechkin gjorde tre mål inatt, så jävla nice.

Crosby gjorde ett mål och tre ass, lite värre alltså.
Citera
2006-12-16, 10:17
  #1564
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MolleHjarta
Ovechkin gjorde tre mål inatt, så jävla nice.

Crosby gjorde ett mål och tre ass, lite värre alltså.

Två grymma spelare. Crosby är dock klart vassare som spelare. Målskyttet dominerar dock Ovechkin.
Citera
2006-12-16, 12:59
  #1565
Medlem
Alexander the Great

Han avgör själv matchen och ger sitt Washington segern.
Hoppas han kommer igång nu ordentligt så inte gnällungen Crosby vinner poängligan med alla sina jäkla andra-assists som han får hela tiden.
Citera
2006-12-16, 16:31
  #1566
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolleHjarta
Ovechkin gjorde tre mål inatt, så jävla nice.
Inte vilka 3 mål som helst heller. Han gör första målet i matchen, han gör 2-2 med 30 sekunder kvar av tredje perioden och vinner matchen med ett mål 6 sekunder in i övertiden.
Citera
2006-12-16, 18:47
  #1567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Hoppas han kommer igång nu ordentligt så inte gnällungen Crosby vinner poängligan med alla sina jäkla andra-assists som han får hela tiden.
Du har absolut ingen aning om vad du pratar om.
Citera
2006-12-16, 18:49
  #1568
Medlem
Låt snorungarna leka. Det räcker inte med 1-2 superspelare för att ta stanley cup
Citera
2006-12-16, 20:54
  #1569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Du har absolut ingen aning om vad du pratar om.
och det har såklart du.
Citera
2006-12-16, 21:06
  #1570
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Alexander the Great...

Bara jag som tycker namnet känns en aningen kryddstarkt...?
Citera
2006-12-16, 21:11
  #1571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Du har absolut ingen aning om vad du pratar om.

Jag håller med om vad han sa, det har blivit lättare att få assist de senaste åren och Crosby har precis som många andra fått många lätta. Ovechkin fortsätter att göra en massa mål, det är ännu mera imponerande.
Citera
2006-12-17, 00:27
  #1572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
och det har såklart du.
Med tanke på att jag har sett varenda Penguins match i år så skulle jag vilja säga att jag har det. Iallfall mer än dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in