2006-12-30, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Afinogenov fightades igår, hans andra fight för säsongen och 5e i karriären:
http://www.youtube.com/watch?v=N9ifTTxjvUE

Hans fight med Eminger tidigare i år:
http://www.youtube.com/watch?v=ctW0onWyv2U

OOOOO me like Schysst fight mot Williams
Citera
2006-12-30, 18:14
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Kanske är något tema dom kör i Philly

Jävla fight dom la upp på hockeyfights.com. Scott Thornton vs Daniel Tjarnqvist. Jag tänkte att äntligen kommer det en svensk som får veva för sitt liv, och kanske göra det bra? Men vad fan är det? En tackling som Thornton blir irriterad över. Sen kom denna edit från webmaster

"Seriously.

Now, the Thornton-Tjarnqvist “fight” was really just one punch (Tjarnqvist didn’t get a major), but it’s still not the grouping of names you’d expect to see."

Norström markerade fint på Hartnell när denne rök ihop med LA:s målvakt men är vi verkligen så odugliga på att producera nån som kan veva?

Nu vill jag se en svensk som går en fight!
Snälla Oduya när du läser detta, droppa dom och testa på det, du kommer nog gilla det! Eller vem ser ni tar på sig detta väldigt tunga ansvar?

Huselius?

Oduya hade ju bus-stämpeln i Elitserien men i NHL har han utveckalts till en megadefensiv back som är väldigt bra på skridskorna, enligt ett reportage jag såg på TV för ett tag sen. Om det nu stämmer låter jag vara osagt, kanske något NJ fan kan bekräfta detta. Skulle vara kul om Oduya blir den nya Lidström och kommer hem till Sverige om ~15 år som en av de bästa backarna någonsin
Citera
2006-12-31, 04:31
Medlem
xploddans avatar
Kaspar nätar igen. Helt underbart, synd att det ska gå så fruktansvärt dåligt i bettingen dock. =/

Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Huselius?

Oduya hade ju bus-stämpeln i Elitserien men i NHL har han utveckalts till en megadefensiv back som är väldigt bra på skridskorna, enligt ett reportage jag såg på TV för ett tag sen. Om det nu stämmer låter jag vara osagt, kanske något NJ fan kan bekräfta detta. Skulle vara kul om Oduya blir den nya Lidström och kommer hem till Sverige om ~15 år som en av de bästa backarna någonsin
Är inget NJ fan (förstår inte hur någon kan vara det) men det stämmer.
Citera
2006-12-31, 10:29
Medlem
Punchlines avatar
16:33 11 P. AXELSSON 10:00 Misconduct (10 min)
16:33 11 P. AXELSSON 2:00 Hooking
16:33 11 P. AXELSSON 2:00 Unsportsmanlike conduct

Det här trodde jag att jag aldrig skulle se.
Citera
2006-12-31, 16:26
Medlem
vrooms avatar
Crap

Verkar inte komma någon repris på Rangers - Washington matchen.
Någon som vet var man brukar kunna tanka hem matcher? Jag hade en länk till ett forum innan. Bortsöpet tyvärr.

Shannahan kliver fram när de inte har nån vaktmästare i laget
Och att Kaspar börjar varava höftsmällar med lite mål är ju aldrig fel.
Citera
2006-12-31, 17:17
Medlem
stukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vroom
Crap

Verkar inte komma någon repris på Rangers - Washington matchen.
Någon som vet var man brukar kunna tanka hem matcher? Jag hade en länk till ett forum innan. Bortsöpet tyvärr.

Shannahan kliver fram när de inte har nån vaktmästare i laget
Och att Kaspar börjar varava höftsmällar med lite mål är ju aldrig fel.

härligt att se Shanahan stå upp sådär, Brashear verkade vara på riktigt svinhumör.. hörde amerikanske kommentatorn och han bara; "this guy is a real jerk.. what a jerk" när han tog en tjuvsmäll på Ward.
Citera
2006-12-31, 17:48
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuka
härligt att se Shanahan stå upp sådär, Brashear verkade vara på riktigt svinhumör.. hörde amerikanske kommentatorn och han bara; "this guy is a real jerk.. what a jerk" när han tog en tjuvsmäll på Ward.

Hoppas Rangers kallar upp Purinton (om han är kvar i organisationen dvs.) tills nästa match. Då ska vi se vad som händer.

Och Shanahan är kung. Får en lite tår i ögat varje gång jag tänker på att han inte är kvar i Detroit längre.
Citera
2006-12-31, 18:02
Medlem
audubs avatar
Brashears käftsmäll på Ward er klassisk. Ward fikk jo utvisning for usportslig i den situasjonen så det er tydelig at han brøt mot loven om ikke å skrive ut sjekker med munnen som kroppen ikke har dekning for.
Citera
2007-01-01, 14:44
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audub
Brashears käftsmäll på Ward er klassisk. Ward fikk jo utvisning for usportslig i den situasjonen så det er tydelig at han brøt mot loven om ikke å skrive ut sjekker med munnen som kroppen ikke har dekning for.

Aaah.... norsk tolkning av den klassiska Top Gun repliken, hehe...
Citera
2007-01-01, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Hela straffläggningen finns också på youtube.

----

Ekman med vad som såg ut som en riktigt allvarlig armbågsskada. Han flög in i sargen och armen böjdes åt fel håll. Detta hände precis vid dörren till omklädningsrummet så han gick ut mitt i spelet, verkade ha fruktansvärt ont.

Vad ska jag söka på då?
Citera
2007-01-01, 20:26
Medlem
Grym match mellan Caps och Rags!
Både Brash och Orr gör precis vad dom är för att göra, skönt att Brashear verkat komma igång ordenligt på slutet. Punchen på Ward var klockren och som tur var fick han bara en matchs avstängning. Trist att Orr blir borta i 5 dock, hade aldrig hänt om cross-checken var på någon annan än Ovie, Crobsy eller Malkin...

Angående Purinton så lirar han i Hartford (Rags) men kommer aldrig bli uppkallad i dagens NHL. Dom har även ett annat alternativ i Francis Lessard som inte heller han kommer få lira i NHL men som är enormt mycket bättre fighter och minst lika elak/cheap som Purre.

Får väl säga gott nytt med Mirastys senaste: http://www.youtube.com/watch?v=8USHCgsUopw (efter att redan ha gått med Sean McMorrow 2 gånger tidigare i matchen!). Där har ni en riktig krigare!
Citera
2007-01-01, 20:41
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Får väl säga gott nytt med Mirastys senaste: http://www.youtube.com/watch?v=8USHCgsUopw (efter att redan ha gått med Sean McMorrow 2 gånger tidigare i matchen!). Där har ni en riktig krigare!

HAHAHAHAH! Bäst idag! Har det varit ett lagslagsmål innan, alla åker omkring i överdragskläder och sen helt plötsligt viker han av och börjar slåss. Iskallt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in