• 1
  • 2
2021-12-06, 21:42
Medlem
Låt höra eliten prata.
Citera
2021-12-06, 21:43
Medlem
GanjaFarfars avatar
Det är när man avbryter "akten" precis innan man ska komma, håller igen och sen fortsätter. Så vare med det.
Citera
2021-12-06, 21:47
Medlem
Fialisans avatar
Jävligt hett att glo på en kille som runkar/edgar... Så jävla nära att komma så att man ser att hela han skakar, blir darrig på rösten, men han lyckas på något jävla sätt sakta ner och inte komma, och så lite snabbare igen...
Ah men fan vad kåt jag blir av det... Skulle aldrig ha den disciplinen
Citera
2021-12-06, 21:52
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Jävligt hett att glo på en kille som runkar/edgar... Så jävla nära att komma så att man ser att hela han skakar, blir darrig på rösten, men han lyckas på något jävla sätt sakta ner och inte komma, och så lite snabbare igen...
om du e tjej så kan du ju edga också. fungerar på samma sätt. min tjej kom så hårt att hon nästan svimma första gången vi prova :P
Citera
2021-12-06, 21:56
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
om du e tjej så kan du ju edga också. fungerar på samma sätt. min tjej kom så hårt att hon nästan svimma första gången vi prova :P

Jag har inte den disciplinen När jag är nära att komma vill jag ju för fan bara komma, lol.
Senast redigerad av Fialisan 2021-12-06 kl. 22:07.
Citera
2021-12-06, 22:01
Medlem
Citat:

Det osexigaste jag hört.....ska jag runka framför dig istället för att komma sweet i dig, över dig, på dig?
Citera
2021-12-06, 22:06
Medlem
Vi "edgar" vare gång,eller nej det gör man inte. inte som kille det jag funderar på vad man tjänar?
Citera
2021-12-06, 22:07
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Det osexigaste jag hört.....ska jag runka framför dig istället för att komma sweet i dig, över dig, på dig?
Jävla mongo, när jag glor på porr.
Citera
2021-12-06, 22:08
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Vi "edgar" vare gång,eller nej det gör man inte. inte som kille det jag funderar på vad man tjänar?

Själva orgasmen blir ju tusen gånger starkare sen. Finns killar som edgar i flera dagar...
Citera
2021-12-06, 22:15
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Jag har inte den disciplinen När jag är nära att komma vill jag ju för fan bara komma, lol.
synd för dig =P
Citera
2021-12-06, 22:18
Medlem
Citat:
Själva orgasmen blir ju tusen gånger starkare sen. Finns killar som edgar i flera dagar...

för att likna peter norht? Är en stor utlösning bättre? fråga de som svälger det.
Citera
2021-12-06, 22:21
Medlem
Citat:

lär mig master!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in