2021-12-06, 19:29
Medlem
komolebbys avatar
Jag har letat fram mina gamla mangafavoriter på svenska, och försöker nu komplettera dem. Jag har hittat alla DB jag behöver, (de flesta hittade jag på stadsmissionen i Odenplan), men jag har mycket svårare att hitta Ranma 1/2. De finns för nästan 200kr boken online, men om jag kan hitta dem på tex Myrorna vore det såklart bättre.

Min fråga är alltså om någon har koll på vilka secondhandbutiker som har mycket manga? Jag har letat i de flesta butikerna i innerstan men de verkar vara ovanliga där.
Citera
2021-12-06, 20:30
Medlem
Andersdamaans avatar
Har du kollat Serieboden i Gamla Stan? Dom har ibland en del manga. Flytande sortiment dock så det är nog bäst att ringa till dom och höra efter före ett ev. besök så att du inte åker i onödan. Dom kan även hjälpa till med att hitta det du söker om dom inte har det inne.
http://www.serieboden.com/
Senast redigerad av Andersdamaan 2021-12-06 kl. 20:32.
Citera
2021-12-06, 21:37
Medlem
Narutoshippchops avatar
Har du kollat online på Tradera?
Citera
2022-04-17, 02:03
Medlem
komolebbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Har du kollat Serieboden i Gamla Stan? Dom har ibland en del manga. Flytande sortiment dock så det är nog bäst att ringa till dom och höra efter före ett ev. besök så att du inte åker i onödan. Dom kan även hjälpa till med att hitta det du söker om dom inte har det inne.
http://www.serieboden.com/
Jag har kollat serieboden, comics heaven och den där affären på typ st paulsgatan. Ranma finns aldrig efter nr 15
Citera
2022-04-17, 02:04
Medlem
komolebbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narutoshippchop
Har du kollat online på Tradera?
Köpte tillslut en hel bundle på tradera och har typ 30 dubletter nu haha men det var typ värt det. Har hittat lösnr där tidigare men som alltid är det svårt att hitta senare nr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in